Gå til innhold

Vil du gjøre en veldig god gjerning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke bli blodgiver, men venninna mi registrerte seg.

Og jeg må si vi ble ganske sjokka over responsen, eller dvs den manglende responsen.

Nå har det gått 3 mnd og hun har enda ikke hørt noe. Hun har prøvd og registrere seg på nytt, uten hell.

Enig i at det er viktig med blodgivere, men de bør begynne og faktisk ta i mot de som vil!

Jeg registrerte meg også over nett og har ikke hørt et kvekk. Det er mange måneder siden nå.. nærmere et år, kanskje.

Virket ikke så veldig desperate etter mitt blod i alle fall :-p

Nå kan jeg ikke gi, så.

Skrevet

Det er vel gjerne slik at foreldre som har barn i barnehage gjerne får litt ekstra forkjølelsesplager og slikt det første året. Barna drar gjerne med seg litt smitte hjem til mamma og pappa. Men det skal du se går seg til, og da får du gitt blod igjen.

Og det er jo såklart en god gjerning. Skulle man råke ut for noe og skulle ha behov for blod selv, vil man jo gjerne motta det. Og da burde de som kan gi også.

Har merket det med barnehagesmitte ja.. :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg registrerte meg også over nett og har ikke hørt et kvekk. Det er mange måneder siden nå.. nærmere et år, kanskje.

Nå kan jeg ikke gi, så.

Blir litt ironisk at de sier det er for lite blodgivere...

Jeg kan ikke gi uansett, men venninna mi som er frisk som en fisk, ville gjøre en god gjerning.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tør ikke. Gjør heller andre gode gjerninger =)

Gjest Dråpen
Skrevet

Og jeg må si vi ble ganske sjokka over responsen, eller dvs den manglende responsen.

Nå har det gått 3 mnd og hun har enda ikke hørt noe. Hun har prøvd og registrere seg på nytt, uten hell.

Enig i at det er viktig med blodgivere, men de bør begynne og faktisk ta i mot de som vil!

Hmm, det må være veldig uflaks. Kjæresten min har nettopp ringt og fikk time om et par uker. Kanskje det er noe galt med registreringen på internett. Prøv å ringe istedet!! :)

Gjest er det virkelig mulig
Skrevet

Det var via nett ja.

Skal be henne om og ringe jeg.

Blir bare litt oppgitt, blodgiver trengs, og de vil ha flere, så gjør de ikke noe med de som registrerer seg.

Mange bruker jo nett idag, selv liker jeg helst når jeg får bruke nettet og mailtil og ordne det meste.

Åh, kom over det da!!! Det har skjedd en glipp, det er da ikke deres feil!! Hadde venninna di syntes det var dumt å ikke få svar, kunne hun da bare tatt opp telefonen og slått nummeret. Slutt å syt..

Gjest sjokolett
Skrevet

jeg besvimer hvis jeg ser en sprøyte, men vurderer det alikevel.... Trir det blir stress for den som skal ta det, ettersom jeg går rett i gulvet... (og ja, jeg svimer av selv om jeg ligger...)

Skrevet

Åh, kom over det da!!! Det har skjedd en glipp, det er da ikke deres feil!! Hadde venninna di syntes det var dumt å ikke få svar, kunne hun da bare tatt opp telefonen og slått nummeret. Slutt å syt..

...hilsen blodbankens webansvarlige?

hehe

Gjest er det virkelig mulig
Skrevet

hehe

hehehe...

Skrevet

De vil ikke ha meg så da så.

Det høres trist ut.

Skrevet

Det høres trist ut.

Det er ikke det tristeste jeg har opplevd nei.

Jeg kan da gjøre andre bra ting, akkurat nå driver jeg å forteller folk at det er lange ventelister i helsevesenet. Ganske sprøtt at folk vil anmelde når de hører at det er et års ventetid for operasjoner.

Skrevet

Det er ikke det tristeste jeg har opplevd nei.

Jeg kan da gjøre andre bra ting, akkurat nå driver jeg å forteller folk at det er lange ventelister i helsevesenet. Ganske sprøtt at folk vil anmelde når de hører at det er et års ventetid for operasjoner.

Jeg tenkte at når ikke blodbanken vil ha meg, så er det ikke mye verd.

UhUUUUUU :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Oj da, hissig i dag?

Jeg svarte bare de som svarte meg jeg.

Gjest Shira12
Skrevet

hehe

He he der sa du det!:o)

Gjest 0 minus
Skrevet

Hva slags blodtype har hun da? Det er ikke alle blodtypene de trenger (så mye av).

Gjest sol etter regn
Skrevet

Nå kan jeg ikke gi, så.

Samme her, mange mnd siden jeg registrerte meg via nett, har ikke hørt et kvekk. Jeg får vel ta litt ansvar og ringe da.. ;)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Takk skal du ha for påminnelsen, endelig fikk jeg ut finger'n og idag har jeg ringt og fått time hos blodbanken. Så får vi se om jeg blir godkjent eller ikke. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Hva slags blodtype har hun da? Det er ikke alle blodtypene de trenger (så mye av).

Det vet jeg faktisk ikke.

Skal be henne ringe jeg.

Dette er ganske viktig for henne, pga opplevelser i nær familie.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Men hvilken blodtype du har vet de jo ikke før du har vært der til registrering og blodprøvetaking da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...