Gå til innhold

dritt_hunder

Anbefalte innlegg

lissi1365380351
Skrevet

Leste lenger ned i tråden om hunden som bjeffet og bråkte hele natten eller deler av den(må det no være).

Hadde klikket for meg og det holder det faktisk på å gjøre for meg pga mine naboers dritthunder.

Dag etter dag står de ute i ett bur(2 stk)gneldrer og bjeffer noe så inn i helvete jævlig,soverommet våres er ikke så veldig langt ifra,så her er det jo naboene som bestemmer når vi skal stå opp og når vi skal evt.sove etter middag.

Det er helt tragisk og så egoistisk at jeg har nesten ikke ord.

Frister å anmelde disse hunde eierne,dette er jo regelrett dyremishandling,har ringt for lenge siden og gitt beskjed men fikk til svar at sånn hadde disse hundene bråkt i mange år(det ble jo litt bedring da),poenget er at med en gang jeg har tenkt å legge meg nedpå begynner de med det bråket,det høres jo helt sykt ut.

Noen forslag til hva som kan gjøres,vil jo helst ha ett noenlunde godt forhold til naboene,har bodd her ett års tid og dette er jo noe eldre mennesker som er eiere,har de ikke bedre vett eller?

Skrevet

De er blendet av sympatien for hunder og sitt eget behov for kontakt. Det er alltid en grunn til at noen har hund. Det er enklere å forholde seg til et dyr enn mennesker.

Du kan nok regne med at det er overrepresentert med forstyrrede mennesker blant hundeeiere, og en av forstyrrelsene kan være manglende empati, dvs omtanke for mennesker og sosiale evner.

De driter i om du plages.

Kritiser dem eller klag på støyen, så får du se at de hater andre mennesker.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har også en helvetes nabobikkje som bjeffer som et reine ville. Det eneste som duger er å fyre opp anlegget.

Tror ikke stakkaren trives alene hjemme mens eierne er på jobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...