Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 G-mail har en veldig sjarmerende feilmelding når de har serverproblemer: "Server Error Gmail is temporarily unavailable. Cross your fingers and try again in a few minutes. We're sorry for the inconvenience." Det er så man blir i godt humør i stedet for å irritere seg over manglende tilgang på mail 0 Siter
McLoud Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg sliter og med gmailen funker helt greit hos meg 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg sliter og med gmailen Jeg kom inn igjen nå. Men gmail er nok litt ustabil i dag. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg kom inn igjen nå. Men gmail er nok litt ustabil i dag. Min funket ikke for noen dager siden heller. :/ 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Min funket ikke for noen dager siden heller. :/ Kommer du fortsatt ikke inn på g-mail? Jeg har fått samme feilmelding tidligere også, men bruker alltid å få logget meg på etter et par forsøk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.