Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• flisa

5

• citygirl

5

• nilia

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde gjort.

Men jeg har ikke noe kjøtt i fryseren uansett. Det siste kjøttet ryker i dag. Deilig ytrefilet kjøpt på Svinesund.

Gjest Shira12
Skrevet

Men jeg har ikke noe kjøtt i fryseren uansett. Det siste kjøttet ryker i dag. Deilig ytrefilet kjøpt på Svinesund.

Kan jeg få komme på middag?

*sulten*

Gjest Shira12
Skrevet

Tror jeg har spist det kjøttet jeg hadde i fryseren, noe sikkert kjøpt i den perioden.

Her om dagen stod det jo at det holdt at den var fryst ned.

Men jeg steker det godt da.

Skrevet

Ja. Jeg tror ikke jeg hadde gjort det hvis jeg ikke hadde hatt barn, men jeg tar ingen sjanser når det gjelder sønnen min. Det er ungene det er farlig for.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan jeg få komme på middag?

*sulten*

Biff med gratinerte poteter og stekte champignoner. Jeg er en jævel på den retten! :)

Jeg må spise det opp nå. Formen er latterlig og derfor er det på tide å kvitte seg med mat som kan gjøre formen enda latterligere, og tilbehøret til biff kan definitivt det. I hvert fall sånn jeg lager godt mat. :)

Skrevet

Hehe...nei jeg tror ikke jeg heller kommer til å kaste kjøtt med det første. Jeg føler meg ikke 100% sikker på at det faktisk er Gilde som er smittekilden. Her nord har så langt ingen blitt syke.

I dag skal visst kanskje resultatet fra kjøttdeigen hos Lidl være klar..

http://www.mattilsynet.no/portal/page?_pageid=54,40083&_dad=portal&_schema=PORTAL&_piref54_40088_54_40083_40083.sectionId=4582&navigation1_parentItemId=2629&navigation2_parentItemId=2629&navigation2_selectedItemId=3948

Skrevet

"Kast alt du har i fryseboksen!"

Fy faen for noen idioter...

La oss for all del skape massehysteri.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe...nei jeg tror ikke jeg heller kommer til å kaste kjøtt med det første. Jeg føler meg ikke 100% sikker på at det faktisk er Gilde som er smittekilden. Her nord har så langt ingen blitt syke.

I dag skal visst kanskje resultatet fra kjøttdeigen hos Lidl være klar..

http://www.mattilsynet.no/portal/page?_pageid=54,40083&_dad=portal&_schema=PORTAL&_piref54_40088_54_40083_40083.sectionId=4582&navigation1_parentItemId=2629&navigation2_parentItemId=2629&navigation2_selectedItemId=3948

Jeg hadde forstått hysteriet hvis jeg var småbarnsforelder. Da hadde jeg nok kasta kjøttdeigen jeg også.

Men selv frykter jeg ikke kjøtt, og spiser det jeg føler for.

Kjøttdeig spiser jeg ikke uansett.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Selvfølgelig!

I tillegg holder vi oss unna Gilde kjøttdeig fremover før man vet noe mer sikkert.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er ikke slik den skal spises:)

Spør du meg skal den ikke spises i det hele tatt. :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Spør du meg skal den ikke spises i det hele tatt. :)

Spagetti med kjøttsaus er godt da:)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Men ennå bedre når du lager kjøttsaus av karbonadedeig da.

Vi sluttet helt å bruke kjøttdeig for en stund siden, bruker kun karbonadedeig.

Gjest Shira12
Skrevet

Biff med gratinerte poteter og stekte champignoner. Jeg er en jævel på den retten! :)

Jeg må spise det opp nå. Formen er latterlig og derfor er det på tide å kvitte seg med mat som kan gjøre formen enda latterligere, og tilbehøret til biff kan definitivt det. I hvert fall sånn jeg lager godt mat. :)

Hørtes skikkelig nammenam ut! Er omtrent slik jeg ville ha laget det også.

Tror jammen meg at jeg skal lage en skikkelig biff i morgen, er jo fredag og alt da.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jo, men det er like godt å bytte ut kjøttdeigen med karbonadedeig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...