Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, jo det stod da virkelig det...

Men nå finner jeg det jo såklart ikke igjen.

Husker det sågodt siden jeg skulle til og lage taco, leste på nettet om att all kjøttdeig som var produsert i en viss periode skulle fryses før bruk, så sjekket jeg den ferske jeg hadde i kjøleskapet.

Dette var før de sa vi skulle kaste det.

DU har lest feil.

Det stod at de som har kjøttdeig i fryseren produsert innen disse dagene nevnt - skulle la den ligge i fryseren inntil ny bekjed kom - altså man skulle ikke spise den.

Og så kom beskjeden om å returnere den til butikkene.

Frysing dreper IKKE e. coli.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• flisa

5

• citygirl

5

• nilia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du og jeg - vi kan få 12 poeng synes jeg.

Har grønn fjøl til grønne saker,

gul fjøl til rått kjøtt, rød fjøl til stekte råvarer,

hvit til andre ting som brød og kaker.

Og et dusin skarpe kniver til en hver anledning *s*

og pumpeflaske med antiseptisk håndsåpe på benken og nytt håndkle til hendene....ikke rart jeg får eksem - hehe

Gjest Shira12
Skrevet

DU har lest feil.

Det stod at de som har kjøttdeig i fryseren produsert innen disse dagene nevnt - skulle la den ligge i fryseren inntil ny bekjed kom - altså man skulle ikke spise den.

Og så kom beskjeden om å returnere den til butikkene.

Frysing dreper IKKE e. coli.

Jeg gir meg jeg altså :o)

Skrevet

Jeg har nettopp kastet 4 Gilde karbonader som var igjen i en pakke som gikk ut på dato 03.01.06; jeg hadde dem i fryseskapet. De var merket 103. Jeg kom fram til at jeg må ha spist ca 6 karbonader uten å bli syk.

Skrevet

Man har vel knapt fryser lengre, så det er en uaktuell problemstilling.

Forøvrig kjøper jeg stadig en pakke Gilde kjøttdeig til bikkja, nærmest av solidaritet.

De er jo ille ute, og fan vet om de ikke er uskyldige også. Time will show.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jo, men nå skreiv ShitDiddelyDo 'Det mest skremmende med kjøttdeigen er egentlig hvordan den ser ut'.

Ville bare frem til at karbonadedeigen ikke SER så mye bedre ut enn kjøttdeigen. :)

Joda, den ser bedre ut også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...