Prozak Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Ja, det har jeg fantasi til å skjønne (tror jeg). Det PS-et mitt var ment som et lite psst og ;-)-fjeset var ment som et lite hint til at jeg ikke tok det så alvorlig. Så vi har det ikke så vondt noen av oss, tror jeg. Neppe :-) (Jeg glemte visst å legge på smiley i svaret mitt.) "............................................" 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 I like måte, Solvinnen (måtte bare få lage et lite engangs kallenavn på deg også)! Solvinnen likte jeg 0 Siter
Gyda Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Solvinnen likte jeg Bra. Det gjorde jeg også! :-) (Men nå er det på tide å pakke sammen her og komme seg hjem fra jobb. Jeg merker at konsentrasjonen holder bare til dol. Og det er for lite å forsvare min tilstedeværelse her med.) 0 Siter
Gyda Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Bra. Det gjorde jeg også! :-) (Men nå er det på tide å pakke sammen her og komme seg hjem fra jobb. Jeg merker at konsentrasjonen holder bare til dol. Og det er for lite å forsvare min tilstedeværelse her med.) Og nå slo jammen lyset seg av i gangene her også. Jeg har akkuart hatt en runde og slått alt på igjen. Nå går jeg! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Og nå slo jammen lyset seg av i gangene her også. Jeg har akkuart hatt en runde og slått alt på igjen. Nå går jeg! God tur hjem. M.A og jeg chatter nå. Vi har fått en hilsen fra amber, hun hilser til alle kjente... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Hva er rart med Solveig Pekka?? opsann...ikke meninga om jeg tråkket på noen. Tenkte bare på mitt nicknavn at det gjerne ikke er noe vanlig navn:) Glemte å sjekke om noen heter det....sorry. Solveig er et helt vanlig pent navn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.