Gå til innhold

Hva gjør en mann sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, utroskap er faen ikke sexy!!!! Blæh.

Noen driver jo sånn swingers-opplegg da, men da er det jo avtalt på forhånd og følgelig ikke utroskap.

Men jeg for min del synes ikke det virker så veldig sexy heller...

(prippen og gammeldags, nemlig!)

Et dårlig tegn er at datanerder begynner å bli sexy i våre dager?

En ganske nedsnødd skjeggtass med elendige sosiale evner trekker damer som aldri før. Jeg unner dem det, men det er litt rart.

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

14

• flisa

7

• Klara Q

6

• Mrs. Wallace

3

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229
Skrevet

Jeg liker det samme som deg :).

Liker ikke "dotter", men menn som allikevel ikke er redd for mandigheten sin og som stiller 100 % opp for kone og barn.

Jeg har en sånn mann og jeg bytter han aldri ut :)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

En ganske nedsnødd skjeggtass med elendige sosiale evner trekker damer som aldri før. Jeg unner dem det, men det er litt rart.

Datanerder ER sexy!!

Det er et spørsmål om evolusjon. Vi har nådd dataalderen.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Han må ha såpass dignity (hva er det på norsk?) at han kaster sure sokker og truser i skittentøyskurven, vasker vekk bremsespor i dassen når han har bommelommet og aldri lar det ligge kjønnshår og tissedråper igjen på doringen.

Intelligens, sympati, humor og interesseområder utover seg selv og jobben sin er toppers.

Finnes det sånne, eller?

He-he... Kanskje du må lære deg å skille mellom fantasi og virkelighet...

Skrevet

Datanerder ER sexy!!

Det er et spørsmål om evolusjon. Vi har nådd dataalderen.

Verdiene endrer seg.

Ingen damer tenner på menn som dreper bjørner og løver lenger. Kanskje noen?

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Verdiene endrer seg.

Ingen damer tenner på menn som dreper bjørner og løver lenger. Kanskje noen?

Kanskje på film. Eller på avstand. Men på nært hold mistenker jeg at sånne villmenn stinker litt...

Men det er mulig de overdøver svettelukta med bålrøyk, så da kanskje det går an...

Skrevet

Han må ha såpass dignity (hva er det på norsk?) at han kaster sure sokker og truser i skittentøyskurven, vasker vekk bremsespor i dassen når han har bommelommet og aldri lar det ligge kjønnshår og tissedråper igjen på doringen.

Intelligens, sympati, humor og interesseområder utover seg selv og jobben sin er toppers.

Finnes det sånne, eller?

Er det ingen som bryr seg om hårete aper som løper nakne rundt vifter med pikken, raper og promper?

Grunnleggende evner som ligner husmorplikter er mer etterspurt.

Gjest minnie xxs
Skrevet

Det er forskjell på datanerder. Det finnes de som er helt gjennomført nerde, og de er etter min mening aldri sexy uansett, men vi har også de intelligente nerdene som klarer å flørte over en kopp cappuccino. De er sexy!

Skrevet

Kanskje på film. Eller på avstand. Men på nært hold mistenker jeg at sånne villmenn stinker litt...

Men det er mulig de overdøver svettelukta med bålrøyk, så da kanskje det går an...

Reinslighet er etterspurt.

Blant eldre menn er det ikke prioritert så høyt.

Spør alle menn over 60 hvor klitoris befinner seg, så blir du nok temmelig skuffet der også. Jeg forundrer meg stadig over at de kan fungere noenlunde uten de kunnskapene.

Gjest mlynow
Skrevet

Er det ingen som bryr seg om hårete aper som løper nakne rundt vifter med pikken, raper og promper?

Minus rapingen og prompingen trenger ikke det å være så ille, nei.

Skrevet

Det er forskjell på datanerder. Det finnes de som er helt gjennomført nerde, og de er etter min mening aldri sexy uansett, men vi har også de intelligente nerdene som klarer å flørte over en kopp cappuccino. De er sexy!

Jeg tror dette gjelder uansett: jeg vil se et menneske bak ansiktet og stemmen, jeg har truffet damer som ikke har det. Ikke liker jeg at de snakker meg etter kjeften, og ikke liker jeg at de blir sure når de får kritikk eller ikke får det som de vil. Noen henger seg så opp i et avhengighetsforhold at man føler seg fanget i en snare.

Ambisjoner er veldig sexy.

Skrevet

Ja, uff - dagens kvinder - de kjenner ei sin plass! ;-)

De må gjerne løpe rundt og vifte med pikken - en har det da ikke mer moro enn en lager selv!

*humre*

Skrevet

He-he... Kanskje du må lære deg å skille mellom fantasi og virkelighet...

*knegg*

Eventuelt gifte meg med en fantasivenn?

:D

Skrevet

Jeg tror dette gjelder uansett: jeg vil se et menneske bak ansiktet og stemmen, jeg har truffet damer som ikke har det. Ikke liker jeg at de snakker meg etter kjeften, og ikke liker jeg at de blir sure når de får kritikk eller ikke får det som de vil. Noen henger seg så opp i et avhengighetsforhold at man føler seg fanget i en snare.

Ambisjoner er veldig sexy.

I dag satte jeg meg som mål å vaske gulvet - og jaggu fikk jeg ikke gjennomført det og!

*ambisiøs som pokker*

Skrevet

Minus rapingen og prompingen trenger ikke det å være så ille, nei.

Alt til sin tid?

Plutselig er han nystriglet i dress, er utsøkt høflig mot din mor og dine venninner, og i stand til å gå på do uten å grise til.

Plutselig overtar han kjøkkenet og lager en utsøkt komplett middag og vasker opp mens du drikker vin.

Skrevet

Ja, uff - dagens kvinder - de kjenner ei sin plass! ;-)

De må gjerne løpe rundt og vifte med pikken - en har det da ikke mer moro enn en lager selv!

*humre*

Med mora di tilstede?

Mrs. Wallace
Skrevet

Humor, intelligens og selvtillit.

Rent fysisk sett bør han være over gjennomsnittlig høy og ikke altfor tung. Jeg har også en sterk fascinasjon for velproporsjonerte mannerygger.

Mrs. Wallace
Skrevet

PS: som en konsekvens av disse egenskapene kommer det viktigste: En god evne til å flørte!

Veldig godt poeng.

Skrevet

Med mora di tilstede?

Pøh, - min mor ser likevel alt, for hun er i himmelen og har særs god utsikt fra sin rosa, fluffy sky.

Mrs. Wallace
Skrevet

Med alle andre også...?

:-)

Flørte kan man gjøre med alle, uavhengig av kjønn og sivilstand.

Forbløffende mange tar feil av flørting og sjekking. Det er slett ikke det samme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...