Gå til innhold

Hva gjør en mann sexy?

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

En veldefinert brystkasse, i tillegg til at han bør være godt trent og lite fett på kroppen.

Også må han være kjekk! Pluss ha sosial intelligens og ambisjoner.

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

14

• flisa

7

• Klara Q

6

• Mrs. Wallace

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest minnie xxs
Skrevet

Jeg tror dette gjelder uansett: jeg vil se et menneske bak ansiktet og stemmen, jeg har truffet damer som ikke har det. Ikke liker jeg at de snakker meg etter kjeften, og ikke liker jeg at de blir sure når de får kritikk eller ikke får det som de vil. Noen henger seg så opp i et avhengighetsforhold at man føler seg fanget i en snare.

Ambisjoner er veldig sexy.

Nå snakker du om hva som gjør kvinner sexy?

Jeg trodde mange menn lett følte seg truet av kvinner med ambisjoner?

Gjest minnie xxs
Skrevet

Alt til sin tid?

Plutselig er han nystriglet i dress, er utsøkt høflig mot din mor og dine venninner, og i stand til å gå på do uten å grise til.

Plutselig overtar han kjøkkenet og lager en utsøkt komplett middag og vasker opp mens du drikker vin.

Vi forventer ikke noe mer av menn enn det menn forventer av oss kvinner.

Skrevet

Store hender, humor, en bra høyde over bakken, selvstendighet, et godt blikk, sterke lår og et lurt smil gjør susen for meg.

Der beskreiv du min mann - og han er drømmemannen ;)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Humor, intelligens og selvtillit.

Rent fysisk sett bør han være over gjennomsnittlig høy og ikke altfor tung. Jeg har også en sterk fascinasjon for velproporsjonerte mannerygger.

"Jeg har også en sterk fascinasjon for velproporsjonerte mannerygger."

Me too!

Gjest Amused
Skrevet

Der beskreiv du min mann - og han er drømmemannen ;)

Hihi, mannen min er også sånn :) Godt at det er mange av dem!

Skrevet

Trodde du skrev "...og et råttent smil" :-)

Jeg tenkte "råtne tenner" ;)

Skrevet

Tror det kan være generelt for alle mennesker. Noen grunnegenskaper må være der for at man skal virke sympatisk.

Men alle har ikke disse. Noen kan være rett og slett bånsure, overfladiske og egoistiske.

Gjest Glam-fan
Skrevet

Noen menn(esker) har en utstråling som ikke alltid har så mye med utseendet å gjøre. Et vakkert smil som lyser opp hele ansiktet sjarmerer meg.

Jeg er også svak for musikere med langt hår. Åge Sten Nilsen er herlig!! :)

Skrevet

"Jeg trodde mange menn lett følte seg truet av kvinner med ambisjoner?"

Ikke jeg. Men det følger lett med arroganse på kjøpet, og det er ikke bra.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Reinslighet er etterspurt.

Blant eldre menn er det ikke prioritert så høyt.

Spør alle menn over 60 hvor klitoris befinner seg, så blir du nok temmelig skuffet der også. Jeg forundrer meg stadig over at de kan fungere noenlunde uten de kunnskapene.

Høres trist ut, ja. Men det er nok mulig at du skjærer alle oldiser over en kam her nå, for enkelte er nok langt mer bevisst enn som så. Husk: 68'erne er på vei inn i den aldersgruppa nå...

Bortsett fra det har jeg ikke hatt for vane å legge meg etter eldre menn. Og mannen min er bare noen få år eldre enn meg.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

*knegg*

Eventuelt gifte meg med en fantasivenn?

:D

Nei, men en god porsjon fantasi kan sette farge på virkeligheten...

I alle fall lurt å verdsette det som er bra, og se igjennom fingrene med enkelte detaljer! Det er ikke sunt å irritere seg for mye... Man kan fort bli ensom hvis dohygienen er det viktigste kriteriet, for å si det sånn!

Men for all del, bare drøm om mr. Perfect... (vrinsk...!)

Gjest Wolverina
Skrevet

Humor, intelligens og selvtillit.

Rent fysisk sett bør han være over gjennomsnittlig høy og ikke altfor tung. Jeg har også en sterk fascinasjon for velproporsjonerte mannerygger.

"velproposjonerte mannerygger"

Mhm mhm...*nikker* :)

Skrevet

Høres trist ut, ja. Men det er nok mulig at du skjærer alle oldiser over en kam her nå, for enkelte er nok langt mer bevisst enn som så. Husk: 68'erne er på vei inn i den aldersgruppa nå...

Bortsett fra det har jeg ikke hatt for vane å legge meg etter eldre menn. Og mannen min er bare noen få år eldre enn meg.

Jeg bare lurte på hvordan de klarte seg uten god hygiene og litt anatomikunnskaper?

Alle lærerne på min barndoms skole nektet plent å snakke et ord om sex og kropp. Det måtte vi finne ut selv alt sammen.

Kompisen måtte sitte igjen da han hadde med en gummi på skolen, foreldrene ble så forferdelig flaue og sinte. :-)

Jeg tør ikke tenke på hvordan det var 20 år før det.

Skrevet

Noen menn(esker) har en utstråling som ikke alltid har så mye med utseendet å gjøre. Et vakkert smil som lyser opp hele ansiktet sjarmerer meg.

Hihi - jeg satt på kino i går med en venninne og så spurte jeg henne - før filmen startet; "hva syns du om Glam?" - hun rødmet og sa; "næ guuuri, han har jeg ikke turt å nevne for noen - trodde folk ville le av gamla, men han har "DET"

sa hun :)

og så så vi filmen

Gjest Wolverina
Skrevet

Verdiene endrer seg.

Ingen damer tenner på menn som dreper bjørner og løver lenger. Kanskje noen?

Men så er det ikke noen stor prestasjon i det å skyte disse dyrene heller.

Hadde de gått til angrep med kniv el.lignende hadde det vært noe helt annet :-p

Men så er ikke jeg noe fan av menn generelt som jakter..om det ikke er for å overleve.

Skrevet

Men så er det ikke noen stor prestasjon i det å skyte disse dyrene heller.

Hadde de gått til angrep med kniv el.lignende hadde det vært noe helt annet :-p

Men så er ikke jeg noe fan av menn generelt som jakter..om det ikke er for å overleve.

Ta denne med en fruktkniv?

http://www.glink2.com/biz/roasting/art/28dec03004.jpg

Da ville jeg bare tro vedk var gal.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hihi - jeg satt på kino i går med en venninne og så spurte jeg henne - før filmen startet; "hva syns du om Glam?" - hun rødmet og sa; "næ guuuri, han har jeg ikke turt å nevne for noen - trodde folk ville le av gamla, men han har "DET"

sa hun :)

og så så vi filmen

Nå måtte jeg sjekke google for å se hvem han var.

He he..han sminka karen der?!

Dere altså :P

Gjest dilly
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg synes om menn som bruker mer sminke enn meg. Men musikere med langt hår kan være veldig bra!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nå måtte jeg sjekke google for å se hvem han var.

He he..han sminka karen der?!

Dere altså :P

Med sminke er han ikke noe, syns jeg. Men jeg har lurt på hvordan han ser ut uten. Fikk du opp noen sminke-frie bilder av han på google?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...