Gå til innhold

Hva gjør en mann sexy?

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Mener du at noen IKKE var det`? hehe

Nei, jeg kan nevne en hel rekke menn som ikke er sexy, men tenk om de leser her på dol:)

Og jeg kan nevne eksmpler på hva som ikke er sexy, men tenk om jeg kunne komme på og fornærme noen.

Ok da, jeg synes ikke det er særlig sexy med bittesmå bleikfeite menn.

Jeg tenner ikke på øl-drikkende fotaballfans med taoveringer og store mager. Jeg tenner heller ikke på han der du liker. (husker ikke hva han heter)

Jeg liker at menn er sånn noen lunde fast i fisken og slanke.

De bør helst ikke være så veltrente at det ser ut som de bruker all sin fritid på helsestudio.

Menn som har så store muskler at de bare går og vagger som ei gås og omtrent ikke greier å bevege seg, er et skrekkelig syn:)

De bør være velproposjonerte. Det holder lenge for meg.

Og de må ustråle noe interesant/inteligens som gjør at jeg blir nysgjerrig og har lyst til å lytte på hva de har å si. Det tror jeg er det viktigste.

Ett *hett* blikk hjelper selvfølgelig veldig:)

Nei, nå prater jeg meg helt bort. Jeg synes det er vanskelig å si hva det er som er sexy.

Jeg har veldig lett for å bli begeistret og synes det er så mye som er sexy.

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

14

• flisa

7

• Klara Q

6

• Mrs. Wallace

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Mener du at noen IKKE var det`? hehe

He he, nå svarte jeg helt feil.

Jeg skjønte ikke hvor du var hen:)

Jeg trodde det bare var meg som var det:)

Skrevet

Jeg mener at det ikke finnes noe oppskrift på hva som er sexy.

Det kan være en ting hos en mann og noe helt annet hos en annen mann.

Men det er klart, det finnes en del ting som IKKE er sexy.

Hva med lange svarte nesehår?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hva med lange svarte nesehår?

Det er en fordel om man klipper det bort:)

Skrevet

Det er en fordel om man klipper det bort:)

Er ikke apelook in for tida?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Er ikke apelook in for tida?

Jeg er ikke redd for menn med hår nei:)

Men hvis det stikker ut av nesa, så bør man helst fjerne det som sagt.

Men du, jeg synes foresten det er veldig sexy med menn som har humor:)

Skrevet

Nei, jeg kan nevne en hel rekke menn som ikke er sexy, men tenk om de leser her på dol:)

Og jeg kan nevne eksmpler på hva som ikke er sexy, men tenk om jeg kunne komme på og fornærme noen.

Ok da, jeg synes ikke det er særlig sexy med bittesmå bleikfeite menn.

Jeg tenner ikke på øl-drikkende fotaballfans med taoveringer og store mager. Jeg tenner heller ikke på han der du liker. (husker ikke hva han heter)

Jeg liker at menn er sånn noen lunde fast i fisken og slanke.

De bør helst ikke være så veltrente at det ser ut som de bruker all sin fritid på helsestudio.

Menn som har så store muskler at de bare går og vagger som ei gås og omtrent ikke greier å bevege seg, er et skrekkelig syn:)

De bør være velproposjonerte. Det holder lenge for meg.

Og de må ustråle noe interesant/inteligens som gjør at jeg blir nysgjerrig og har lyst til å lytte på hva de har å si. Det tror jeg er det viktigste.

Ett *hett* blikk hjelper selvfølgelig veldig:)

Nei, nå prater jeg meg helt bort. Jeg synes det er vanskelig å si hva det er som er sexy.

Jeg har veldig lett for å bli begeistret og synes det er så mye som er sexy.

åkei! hehe

Skrevet

Passelig med selvsikkerhet, humor, intelligens, muskuløse underarme (og gjerne overarmer også), varme og snille øyne med lyst i seg!!!

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg bare lurte på hvordan de klarte seg uten god hygiene og litt anatomikunnskaper?

Alle lærerne på min barndoms skole nektet plent å snakke et ord om sex og kropp. Det måtte vi finne ut selv alt sammen.

Kompisen måtte sitte igjen da han hadde med en gummi på skolen, foreldrene ble så forferdelig flaue og sinte. :-)

Jeg tør ikke tenke på hvordan det var 20 år før det.

Ja, nei - si det. Som vi ser, så klarte de likevel å formere seg. Merkelige greier, gitt...

Kanskje vi kan anta at de tenker som så: at siden JEG måtte finne ut alt på egenhånd da jeg var ung, skal jeg faen ikke hjelpe disse snørrvalpene på vei, nei!!!

Gjest Wolverina
Skrevet

Her er nett-tv: http://www.nrk.no/

På venstre side er en link til nett-tv, da går du inn på "beat for beat" :) Får dessverre ikke linket helt dit.

Jøss, han kunne jo _virkelig_ å synge også han... (har ikke hørt noe annet en den grand prix låta før nå)

Imponert.

Gjest c-lin
Skrevet

Eksempler på hva som ikke er sexy?

Fulle mannfolk med sløvt blikk er kvalmt!

Skrevet

Flørte kan man gjøre med alle, uavhengig av kjønn og sivilstand.

Forbløffende mange tar feil av flørting og sjekking. Det er slett ikke det samme.

Selvfølgelig.

Men jeg lurte bare på om det fremdeles gjorde han sexy i hennes øyne:-)

mil1365380270
Skrevet

En intelligent, sosial mann med bra humor. Pluss for å kunne spille et instrument.

Skrevet

Nei, men en god porsjon fantasi kan sette farge på virkeligheten...

I alle fall lurt å verdsette det som er bra, og se igjennom fingrene med enkelte detaljer! Det er ikke sunt å irritere seg for mye... Man kan fort bli ensom hvis dohygienen er det viktigste kriteriet, for å si det sånn!

Men for all del, bare drøm om mr. Perfect... (vrinsk...!)

Akkurat der og da, når man går og trør over skitne truser og sokker på soveromsgulvet, og vasker vekk andres bremsespor i doen, synes ikke ensomhet/enslighet så ille!

;-)

(Jeg for min del kan ikke skjønne at noen orker å vite at andre går og plukker opp ens møkkete undertøy! Jeg hadde blitt flau, jeg!)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Akkurat der og da, når man går og trør over skitne truser og sokker på soveromsgulvet, og vasker vekk andres bremsespor i doen, synes ikke ensomhet/enslighet så ille!

;-)

(Jeg for min del kan ikke skjønne at noen orker å vite at andre går og plukker opp ens møkkete undertøy! Jeg hadde blitt flau, jeg!)

He-he...

Du får prøve å oppdra ham litt da, og se hvordan det går...

Personlig vokser jeg mer på denne typen små uenigheter enn på ensomhet.

Men livet har vel kanskje sine faser for hver av delene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...