Gjest linselusa Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 hvor lenge skal de koke? de er små, ca 5 mm lange 0 Siter
flisa Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 http://www.google.com/search?hl=no&q=koking+av+linser&lr= 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Nå satt jeg lenge og tenkte på hvorfor du skulle koke linsene dine.. På tide å skifte merke, kanskje.. ;o) Så kobla jeg.. det er de spiselige linsene du snakker om *LOL* 0 Siter
citygirl Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Nå satt jeg lenge og tenkte på hvorfor du skulle koke linsene dine.. På tide å skifte merke, kanskje.. ;o) Så kobla jeg.. det er de spiselige linsene du snakker om *LOL* Kanskje du rett og slett trenger å koke linsene DINE litt? Hehe. *s* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Kanskje du rett og slett trenger å koke linsene DINE litt? Hehe. *s* He he..der sa du noe! (Men jeg bruker ikke linser) =D 0 Siter
tiliti Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Nå satt jeg lenge og tenkte på hvorfor du skulle koke linsene dine.. På tide å skifte merke, kanskje.. ;o) Så kobla jeg.. det er de spiselige linsene du snakker om *LOL* Hihi, jeg også 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Hihi, jeg også Godt det ikke bare var meg ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Nå satt jeg lenge og tenkte på hvorfor du skulle koke linsene dine.. På tide å skifte merke, kanskje.. ;o) Så kobla jeg.. det er de spiselige linsene du snakker om *LOL* Hehe, det var det første som slo meg også. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Nå satt jeg lenge og tenkte på hvorfor du skulle koke linsene dine.. På tide å skifte merke, kanskje.. ;o) Så kobla jeg.. det er de spiselige linsene du snakker om *LOL* Hihi, det tenkte jeg også på Jeg rakk til og med fundere over om dette var noe nytt, og mer hygienisk enn linsevæske, før jeg klikket meg inn på tråden 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Hihi, det tenkte jeg også på Jeg rakk til og med fundere over om dette var noe nytt, og mer hygienisk enn linsevæske, før jeg klikket meg inn på tråden He he..jeg og! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.