Gå til innhold

Koke linser

Anbefalte innlegg

Gjest linselusa
Skrevet

hvor lenge skal de koke? de er små, ca 5 mm lange

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nå satt jeg lenge og tenkte på hvorfor du skulle koke linsene dine.. På tide å skifte merke, kanskje.. ;o)

Så kobla jeg.. det er de spiselige linsene du snakker om *LOL*

Skrevet

Nå satt jeg lenge og tenkte på hvorfor du skulle koke linsene dine.. På tide å skifte merke, kanskje.. ;o)

Kanskje du rett og slett trenger å koke linsene DINE litt?

Hehe.

*s*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kanskje du rett og slett trenger å koke linsene DINE litt?

Hehe.

*s*

He he..der sa du noe! ;)

(Men jeg bruker ikke linser) =D

Skrevet

Hihi, jeg også :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hihi, jeg også :)

Godt det ikke bare var meg ;o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Hehe, det var det første som slo meg også.

Gjest Calóni
Skrevet

Hihi, det tenkte jeg også på :P Jeg rakk til og med fundere over om dette var noe nytt, og mer hygienisk enn linsevæske, før jeg klikket meg inn på tråden :P

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hihi, det tenkte jeg også på :P Jeg rakk til og med fundere over om dette var noe nytt, og mer hygienisk enn linsevæske, før jeg klikket meg inn på tråden :P

He he..jeg og!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...