Gå til innhold

Shopping og 10 000

Anbefalte innlegg

Gjest tusenbein
Skrevet

Hvis du fikk 10 000 kr og skulle handle i Oslo. hvilke butikker ville du gått i?

Skrevet

Datakjeden. Uten tvil.

"..................................."

Gjest M.Angelica
Skrevet

Sko og klær, vesker og dilldall.. og sikkert en bra frisør =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg hadde nok svidd av en del kroner på Platekompaniet. Så hadde jeg kjøpt meg et par sko. De jeg nå går i til daglig har begynt å lekke. Jeg vet ikke hvor jeg ville kjøpt dem. Er ikke så oppdatert på skobutikker utover Bianco, og skoene derfra har skremmende dårlig kvalitet.

Kanskje ville jeg kjøpt meg en jakke også.

Jeg hater å handle klær så jeg hadde nok svidd av de fleste kronene på Platekompaniet, mest for å slippe å handle klær. :)

Skrevet

Skobutikker, skobutikker - og et par klesbutikker om det var mer penger igjen.

Skrevet

Jeg hadde gått på restaurant og SPA og sånt dill...:) og spandert det samme på noen å gå sammen med.

Jeg har alle ting jeg trenger.

Skrevet

Jeg hadde FØRST gått på IKEA da.....at jeg kunne glemme det! .)

Skrevet

Skobutikker, skobutikker - og et par klesbutikker om det var mer penger igjen.

Hva er det med sko - min venninne har dilla på sko- jeg blir sint om jeg må ha meg et par sko jeg - det er så kjedelig og jeg finner aldri noe. Sist nektet gubben meg å gå ut av butikken før jeg fant meg noe - hehe

Skrevet

Jeg hadde FØRST gått på IKEA da.....at jeg kunne glemme det! .)

Ja, det var i grunn DET svaret jeg hadde venta fra deg første gangen! ;-)

Skrevet

Hva er det med sko - min venninne har dilla på sko- jeg blir sint om jeg må ha meg et par sko jeg - det er så kjedelig og jeg finner aldri noe. Sist nektet gubben meg å gå ut av butikken før jeg fant meg noe - hehe

Jeg vet ikke. Jeg har bare dilla på sko. Og mannen min snøfter. Jeg bruker bare nemlig bare ca en tredel av de jeg kjøper (resten blir stående og ta opp plass i et skap, ubrukte og dyre).

amerikafareren
Skrevet

Jeg ville aldri i verden brukt 10000 kr. for å shoppe bare en dag, men hvis jeg absolutt måtte så hadde jeg gått i diverse butikker. IKEA, klesbutikker, bokhandlere, musikk, kanskje gullsmeden. Hvis det ikke hadde vært en forutsetning å kjøpe synlige ting,men bare å bruke pengene hadde jeg først av alt valgt reise til fjerne strøk. I slike tilfeller har jeg ikke problemer med å bruke 10000 kr. samme dag:)

amerikafareren
Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg har bare dilla på sko. Og mannen min snøfter. Jeg bruker bare nemlig bare ca en tredel av de jeg kjøper (resten blir stående og ta opp plass i et skap, ubrukte og dyre).

Du får begynne å tenke på alle de barna i verden som går barbeint uten sko.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det finnes kvinner der ute med flere sko enn jeg har dvd-filmer.

Jeg tror det er en slags fetish. :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg er ikke noen stor skokjøper, jeg heller. Synes rett og slett det er ganske kjedelig.

Skrevet

Det finnes kvinner der ute med flere sko enn jeg har dvd-filmer.

Jeg tror det er en slags fetish. :)

Ja, denne venninnen min har det i alle fall som en fetisj -hvorfor ville hun ellers velge sko som kan se sånn ut: http://www.tace.com/items/pictures/pp18226.jpg

eller lange blanke støvletter med stiletthæler. Jeg er sikker på at pysjen hennes er sånn: http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00192/Teddybj_rn_i_lakk_o_192813c.jpg hehe

Skrevet

Jeg er ikke noen stor skokjøper, jeg heller. Synes rett og slett det er ganske kjedelig.

Det er et mareritt!

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er et mareritt!

Men send meg på Ikea, og jeg skal blende alle med mine geniale shoppingtalenter!

;o)

amerikafareren
Skrevet

Sko er billige her i New York og amerikanske kvinner er ganske annerledes skodd enn vi skandinaviske;)

Gjest nosigns
Skrevet

Jeg ville funnet meg ei kunstsjappe. Funnet noe fint å ha over sofa'n.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...