Gå til innhold

Shopping og 10 000

Anbefalte innlegg

Gjest I wish
Skrevet

Er svak for dyre merkeklær (jajaja, vet jeg kan få MYE mer hvis jeg handler billigere:) så da hadde det nok blitt Bogstadveien/Hegdehaugsveien

Skrevet

Jeg hadde kjøpt meg tv til å henge på soveromsveggen.

Skrevet

Hva er det med sko - min venninne har dilla på sko- jeg blir sint om jeg må ha meg et par sko jeg - det er så kjedelig og jeg finner aldri noe. Sist nektet gubben meg å gå ut av butikken før jeg fant meg noe - hehe

Sko er toppen av lykke, jeg har helt kick på sko.

Skrevet

Sko er toppen av lykke, jeg har helt kick på sko.

De grønne du hadde da du var her - var tøffe! Jeg SER at det er fint -men jeg orker ikke å kjøpe de selv!

Skrevet

De grønne du hadde da du var her - var tøffe! Jeg SER at det er fint -men jeg orker ikke å kjøpe de selv!

Ikke noe gode å gå i dag, de er omtrent bare til pynt. Jeg har et par rosa også som er lekre og et par cognacfargede som er litt høyere :o)

Skrevet

Er ikke kjendt Oslo, så jeg hadde bare gått omkring på måfå, og stukket inn i de butikkene jeg fant spennende. Hadde prøvd å finne klær, men ikke nødvendigvis dyre. Hadde sikkert gått i noen hobybutikker og funnet diverse dilldall og i en bokhandel.

Gjest pekka
Skrevet

Er ikke veldig kjent i Oslo, så det hadde nok blitt Ikea på meg også.

Kunne jeg brukt dem hjemme, så hadde jeg kjøpt en til liten tv til ungene, klær, sko, frisør (snart) til meg selv. Jeg hadde ikke hatt problemer med å få brukt opp pengene nei :)

Gjest Blondetopp
Skrevet

Frisør, spa, skobutikk og sportsbutikk.

Skrevet

Bonaparte, Mitt Skattkammer, Shangri-la, Shadowland og Helios Colosseum...

Har jeg fremdeles penger til overs hadde jeg vel tatt turen innom Body Map eller H&M.

Mary Poppins
Skrevet

Hva er det med sko - min venninne har dilla på sko- jeg blir sint om jeg må ha meg et par sko jeg - det er så kjedelig og jeg finner aldri noe. Sist nektet gubben meg å gå ut av butikken før jeg fant meg noe - hehe

Jeg tør påstå at følelsen av nye sko er bedre enn en middels orgasme.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg har bare dilla på sko. Og mannen min snøfter. Jeg bruker bare nemlig bare ca en tredel av de jeg kjøper (resten blir stående og ta opp plass i et skap, ubrukte og dyre).

Hvilken størrelse bruker du?

*Smile pent*

Skrevet

Jeg tør påstå at følelsen av nye sko er bedre enn en middels orgasme.

Hva med å ha på seg nye sko i senga, under sexen? Kan det bli bedre?

Mary Poppins
Skrevet

Hva med å ha på seg nye sko i senga, under sexen? Kan det bli bedre?

Hva er det jeg har skrevet? At nye sko er bedre enn en orgasme? Hehe det skrev jeg bare fordi det ikke ble noe på meg igår ;) Selvsagt er en orgasme bedre!!

Sex med stilettheler er sexy forøvrig!

Skrevet

Masse klesbutikker. Skobutikker!! Og vesker... Og tilbehør.

Ville gått innom mange butikker og hatt det kongebra!!

Gi meg penger noen!!

;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...