Gjest I wish Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Er svak for dyre merkeklær (jajaja, vet jeg kan få MYE mer hvis jeg handler billigere:) så da hadde det nok blitt Bogstadveien/Hegdehaugsveien 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg hadde kjøpt meg tv til å henge på soveromsveggen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Hva er det med sko - min venninne har dilla på sko- jeg blir sint om jeg må ha meg et par sko jeg - det er så kjedelig og jeg finner aldri noe. Sist nektet gubben meg å gå ut av butikken før jeg fant meg noe - hehe Sko er toppen av lykke, jeg har helt kick på sko. 0 Siter
flisa Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Sko er toppen av lykke, jeg har helt kick på sko. De grønne du hadde da du var her - var tøffe! Jeg SER at det er fint -men jeg orker ikke å kjøpe de selv! 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 De grønne du hadde da du var her - var tøffe! Jeg SER at det er fint -men jeg orker ikke å kjøpe de selv! Ikke noe gode å gå i dag, de er omtrent bare til pynt. Jeg har et par rosa også som er lekre og et par cognacfargede som er litt høyere ) 0 Siter
fresja Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Er ikke kjendt Oslo, så jeg hadde bare gått omkring på måfå, og stukket inn i de butikkene jeg fant spennende. Hadde prøvd å finne klær, men ikke nødvendigvis dyre. Hadde sikkert gått i noen hobybutikker og funnet diverse dilldall og i en bokhandel. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Er ikke veldig kjent i Oslo, så det hadde nok blitt Ikea på meg også. Kunne jeg brukt dem hjemme, så hadde jeg kjøpt en til liten tv til ungene, klær, sko, frisør (snart) til meg selv. Jeg hadde ikke hatt problemer med å få brukt opp pengene nei 0 Siter
Gjest Blondetopp Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Frisør, spa, skobutikk og sportsbutikk. 0 Siter
Lucretia Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Bonaparte, Mitt Skattkammer, Shangri-la, Shadowland og Helios Colosseum... Har jeg fremdeles penger til overs hadde jeg vel tatt turen innom Body Map eller H&M. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Hva er det med sko - min venninne har dilla på sko- jeg blir sint om jeg må ha meg et par sko jeg - det er så kjedelig og jeg finner aldri noe. Sist nektet gubben meg å gå ut av butikken før jeg fant meg noe - hehe Jeg tør påstå at følelsen av nye sko er bedre enn en middels orgasme. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Jeg vet ikke. Jeg har bare dilla på sko. Og mannen min snøfter. Jeg bruker bare nemlig bare ca en tredel av de jeg kjøper (resten blir stående og ta opp plass i et skap, ubrukte og dyre). Hvilken størrelse bruker du? *Smile pent* 0 Siter
mrxx Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Jeg tør påstå at følelsen av nye sko er bedre enn en middels orgasme. Hva med å ha på seg nye sko i senga, under sexen? Kan det bli bedre? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Hva med å ha på seg nye sko i senga, under sexen? Kan det bli bedre? Hva er det jeg har skrevet? At nye sko er bedre enn en orgasme? Hehe det skrev jeg bare fordi det ikke ble noe på meg igår Selvsagt er en orgasme bedre!! Sex med stilettheler er sexy forøvrig! 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Masse klesbutikker. Skobutikker!! Og vesker... Og tilbehør. Ville gått innom mange butikker og hatt det kongebra!! Gi meg penger noen!! ;-P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.