Gå til innhold

Advarsel: Syteinnlegg (men tar gjerne i mot råd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt sexlyst i det hele tatt den siste tiden (8 uker, kanskje). Det sliter så klart på forholdet, men sambo er tålmodig. En dag i blant drypper lysten inn, men når det har skjedd har babyen vår vært syk og gjort en eventuell gjennomføring vanskelig.

Men så, i dag, har jeg tenkt på sex hele dagen. Jeg var sååå klar for sex i kveld, men nå har sambo blitt syk :( Lysten er sikkert borte innen han er frisk igjen.

Syt, syt, syt :( :( :(

Eventuelle råd/tips for å bedre sexlysten er veldig velkomment.

Mrs. Wallace
Skrevet

Får du nok søvn for tiden, da? Det er en effektiv sexdreper for slitne småbarnsforeldre.

Skrevet

Hvor sjuk er'n? :) Har inntrykk av at de klarer det både febervarme og snørrete jeg! hehe

Skrevet

Får du nok søvn for tiden, da? Det er en effektiv sexdreper for slitne småbarnsforeldre.

Ja, sambo er flink å ta mye nattevåk når jeg skal på jobb. Og jeg er flink til å legge meg tidlig. Så jeg tror ikke det er problemet. Og ikke har jeg vært spesielt sliten i det siste heller. Men det hele startet da vi flyttet. Kan det ha noe med saken å gjøre? ;)

Skrevet

Hvor sjuk er'n? :) Har inntrykk av at de klarer det både febervarme og snørrete jeg! hehe

Ja, han hadde nok gjort det med feber. Men han er kvalm og har vondt i magen, så da skjønner jeg godt om han ikke er helt i sexhumør.

Skrevet

8 uker? He he...

Hva er morsomt?

Skrevet

Ja, han hadde nok gjort det med feber. Men han er kvalm og har vondt i magen, så da skjønner jeg godt om han ikke er helt i sexhumør.

hehe -nei om de spyr rundt øra på deg er det kanskje best å vente til neste gang du føler det sånn :)

Skrevet

hehe -nei om de spyr rundt øra på deg er det kanskje best å vente til neste gang du føler det sånn :)

Han har ikke kastet opp ennå, men jeg mistenker at utpreget sengegymnastikk kan ha ekle resultater ;)

Skrevet

Har du nettopp begynt med hormonell prevensjon? Det er dreperen for meg :-(

Nå bruker jeg vanlig spiral, blør som en gris i 10 dager & har knappe 2 uker til det er neste mens igjen - egentlig er vi omtrent like langt...

Skrevet

Har du nettopp begynt med hormonell prevensjon? Det er dreperen for meg :-(

Nå bruker jeg vanlig spiral, blør som en gris i 10 dager & har knappe 2 uker til det er neste mens igjen - egentlig er vi omtrent like langt...

Uff, stakkars deg :(

Nei, jeg skal egentlig begynne med p-piller, men tør ikke nå når sexlysten allerede er på bånn.

Skrevet

Svigers overtar de små for kvelden (eller noen andre vennlige sjeler dere kan spørre om hjelp), dusj og smør dere herlige velluktende, lag god mat (noe pirrende... jordbær og sjampis til dessert?)

og så smører dere humøret med litt vin el. l.

Ja.. Litt smektende musikk?

Tente lys?

Nå er jeg hvertfall klar!!!!

(Bare gubben peller seg hjem fra jobben snaaart...)

*lol*

Skrevet

Svigers overtar de små for kvelden (eller noen andre vennlige sjeler dere kan spørre om hjelp), dusj og smør dere herlige velluktende, lag god mat (noe pirrende... jordbær og sjampis til dessert?)

og så smører dere humøret med litt vin el. l.

Ja.. Litt smektende musikk?

Tente lys?

Nå er jeg hvertfall klar!!!!

(Bare gubben peller seg hjem fra jobben snaaart...)

*lol*

Problemet er at vi ikke har noen som kan sitte barnevakt. Ingen. Så det blir ingen slik pause for oss.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Problemet er at vi ikke har noen som kan sitte barnevakt. Ingen. Så det blir ingen slik pause for oss.

Jeg kan!

Synd jeg bor litt for langt unna ;)

Skrevet

Det var sørgelig.

Hva med å slite dem skikkelig ut i morra - med aking og skigåing fra tidlig om morgenen. Når de da bikker over av utslitthet kommer dere på banen?

Det er en utrolig slitsom tid for dere at dere aldri får noe voksentid.

Det er ingen barnefamilier i nærområdet som dere kunne byttelåne ungene med? Altså en kveld har dere alle sammen, neste kveld er de hos naboen?

Håer dere finner tiden etterhvert og holder ut.

Småbarn kan virkelig dra kreftene ut av deg...

Skrevet

Jeg kan!

Synd jeg bor litt for langt unna ;)

Jeg hadde mer enn villig latt deg passe han, ja :)

Skrevet

Det var sørgelig.

Hva med å slite dem skikkelig ut i morra - med aking og skigåing fra tidlig om morgenen. Når de da bikker over av utslitthet kommer dere på banen?

Det er en utrolig slitsom tid for dere at dere aldri får noe voksentid.

Det er ingen barnefamilier i nærområdet som dere kunne byttelåne ungene med? Altså en kveld har dere alle sammen, neste kveld er de hos naboen?

Håer dere finner tiden etterhvert og holder ut.

Småbarn kan virkelig dra kreftene ut av deg...

Vi har bare en sønn på syv måneder, så ikke synes så alt for synd på oss ;)

Men det betyr selvfølgelig nattevåk. Og han våkner alltid en tre-fire ganger før vi legger oss også, så det gjør en voksen-kveld vanskelig.

Vi er unge (23 og 26) og ingen av vennene våre er i nærheten av å få barn. De er derfor ikke sikre nok på seg selv til å sitte barnevakt, med null erfaring med babyer.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg hadde mer enn villig latt deg passe han, ja :)

Sett han på flyet.. han kan vel reise alene nå.. ;o)

Skrevet

Sett han på flyet.. han kan vel reise alene nå.. ;o)

Hehe :) Jammen meg på tide! ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe :) Jammen meg på tide! ;)

Ikke en dag for tidlig, vil jeg si.. ;o)

Psst..jeg har fått tilbud om jobb.. kan fortelle mer om det på msn =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...