flisa Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Det gjør ikke jeg - ligger i mormortrusa mi jeg og niks mer. Men kjenner folk som har flanellspysj og ULLSOKKER! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Flanel og ull er jo bare deilig, da, om man sover i kald seng. Her i huset er også truse soveantrekket, men det er bare fordi jeg har varmelaken! DET er himmelen, det! 0 Siter
flisa Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 Flanel og ull er jo bare deilig, da, om man sover i kald seng. Her i huset er også truse soveantrekket, men det er bare fordi jeg har varmelaken! DET er himmelen, det! Jeg ¨må ha det ISKALDT jeg! 0 Siter
Gjest Show Wiew Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Bruker nattkjole. hehe... Føler meg som en gammel kjerring. Men forklaringa bak det er at jeg har begynt å svette om natta. Overgangsalder. Lettere å bytte nattkjole om natta enn å skfite sengetøy. Mye mindre arbeid. Derfor. Fram til det sov jeg naken. Ikke truse en gang. Tenkte det var kjekt å lufte en gang i døgnet. :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg ¨må ha det ISKALDT jeg! I rommet, ja, men ikke under dyna. Nå står vinduet oppe året rundt, er iskald på nesetippen når jeg står opp. Men å legge seg i iskald seng etter å ha gått på et iskaldt guld, det er ren tortur. Og det er der varmelakenet kommer inn. Kan nesten ikke tenke meg noe bedre enn å smyge seg inn i ei varm seng. Mmmm... 0 Siter
Gjest frysepinn Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg ligger i t-skjorte eller nattkjole (kort). Det er iskaldt om natten! Jeg føler meg så "naken" (eh.......) når jeg ikke har på noe! Jeg ønsker meg en ny pysj. 0 Siter
Line Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg bruker pyst OG ullsokker når det er hundre minusgrader på soverommet mitt. I tillegg står ofte varmelakenet på fullt. Ja, jeg er en skikkelig frossenpinn til tider. Er det varmt nok i rommet, så dropper jeg ullsokkene 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Nei, jeg sover uten en tråd. Og det til tross for at jeg foretrekker kaldt soverom. Dyna er varm nok i massevis. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg har en pysj, men den brukes sjelden. Mannen min liker den ikke. Den ustråler ikke akkurat sensualitet ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Kun nattlue. http://www7.plala.or.jp/neco/cats/photo/natsu_nightcap.jpg 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg bruker pyst OG ullsokker når det er hundre minusgrader på soverommet mitt. I tillegg står ofte varmelakenet på fullt. Ja, jeg er en skikkelig frossenpinn til tider. Er det varmt nok i rommet, så dropper jeg ullsokkene Hvis du har 100 minusgrader på soverommet tror jeg det er på tide du ringer Mulder og Scully. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Ja, men bare om dagen når jeg er alene hjemme ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Har vent meg til å sove naken, og synes nå det er ekkelt å sove med så mye som en underbukse på. Har det iskaldt på soverommet, men har varm seng og deilig gåsedundyne. Og en mann! 0 Siter
Gjest minnie xxs Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 I rommet, ja, men ikke under dyna. Nå står vinduet oppe året rundt, er iskald på nesetippen når jeg står opp. Men å legge seg i iskald seng etter å ha gått på et iskaldt guld, det er ren tortur. Og det er der varmelakenet kommer inn. Kan nesten ikke tenke meg noe bedre enn å smyge seg inn i ei varm seng. Mmmm... Det eneste som er bedre enn å smyge seg inn i en varm seng, må være å smyge seg inn i armkroken på en varm mann. Sukk... 0 Siter
flisa Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 Bruker nattkjole. hehe... Føler meg som en gammel kjerring. Men forklaringa bak det er at jeg har begynt å svette om natta. Overgangsalder. Lettere å bytte nattkjole om natta enn å skfite sengetøy. Mye mindre arbeid. Derfor. Fram til det sov jeg naken. Ikke truse en gang. Tenkte det var kjekt å lufte en gang i døgnet. :-) *ler* 0 Siter
flisa Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 Jeg bruker pyst OG ullsokker når det er hundre minusgrader på soverommet mitt. I tillegg står ofte varmelakenet på fullt. Ja, jeg er en skikkelig frossenpinn til tider. Er det varmt nok i rommet, så dropper jeg ullsokkene Som søstra mi du da! :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Det eneste som er bedre enn å smyge seg inn i en varm seng, må være å smyge seg inn i armkroken på en varm mann. Sukk... Vel, jeg tok dessverre ikke varmetesten på gubben før jeg lovte evig troskap, så den der er umulig. Men når'n har fått ligge der ei stund, DA...! ;-) 0 Siter
Piraye Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 På sommeren bare trusa eller naken. Nå på vinteren: t-skjorte og ullsokker også. Jeg er en skikkelig frossen av meg ja. Går med doble ullsokker hver dag, og er fremdeles iskald på beina hele tida. 0 Siter
flisa Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 Hvis du har 100 minusgrader på soverommet tror jeg det er på tide du ringer Mulder og Scully. Jeg ville ikke si noe jeg - jeg bara jatta med....*konspirerer* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.