Gå til innhold

Bruker du pysj? :=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør ikke jeg - ligger i mormortrusa mi jeg og niks mer. Men kjenner folk som har flanellspysj og ULLSOKKER!

• Svar 119
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

22

• flisa

10

• Line

5

• Gyda

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mom33
Skrevet

Flanel og ull er jo bare deilig, da, om man sover i kald seng.

Her i huset er også truse soveantrekket, men det er bare fordi jeg har varmelaken! DET er himmelen, det!

Skrevet

Flanel og ull er jo bare deilig, da, om man sover i kald seng.

Her i huset er også truse soveantrekket, men det er bare fordi jeg har varmelaken! DET er himmelen, det!

Jeg ¨må ha det ISKALDT jeg! :)

Gjest Show Wiew
Skrevet

Bruker nattkjole. hehe... Føler meg som en gammel kjerring. Men forklaringa bak det er at jeg har begynt å svette om natta. Overgangsalder. Lettere å bytte nattkjole om natta enn å skfite sengetøy. Mye mindre arbeid. Derfor.

Fram til det sov jeg naken. Ikke truse en gang. Tenkte det var kjekt å lufte en gang i døgnet. :-)

Gjest Mom33
Skrevet

Jeg ¨må ha det ISKALDT jeg! :)

I rommet, ja, men ikke under dyna. Nå står vinduet oppe året rundt, er iskald på nesetippen når jeg står opp. Men å legge seg i iskald seng etter å ha gått på et iskaldt guld, det er ren tortur. Og det er der varmelakenet kommer inn.

Kan nesten ikke tenke meg noe bedre enn å smyge seg inn i ei varm seng. Mmmm...

Gjest frysepinn
Skrevet

Jeg ligger i t-skjorte eller nattkjole (kort). Det er iskaldt om natten! Jeg føler meg så "naken" (eh.......) når jeg ikke har på noe! Jeg ønsker meg en ny pysj.

Skrevet

Jeg bruker pyst OG ullsokker når det er hundre minusgrader på soverommet mitt. I tillegg står ofte varmelakenet på fullt.

Ja, jeg er en skikkelig frossenpinn til tider.

Er det varmt nok i rommet, så dropper jeg ullsokkene ;)

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei, jeg sover uten en tråd.

Og det til tross for at jeg foretrekker kaldt soverom. Dyna er varm nok i massevis.

Skrevet

Jeg har en pysj, men den brukes sjelden. Mannen min liker den ikke. Den ustråler ikke akkurat sensualitet ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg bruker pyst OG ullsokker når det er hundre minusgrader på soverommet mitt. I tillegg står ofte varmelakenet på fullt.

Hvis du har 100 minusgrader på soverommet tror jeg det er på tide du ringer Mulder og Scully. :)

Skrevet

Ja, men bare om dagen når jeg er alene hjemme :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Har vent meg til å sove naken, og synes nå det er ekkelt å sove med så mye som en underbukse på.

Har det iskaldt på soverommet, men har varm seng og deilig gåsedundyne. Og en mann! :)

Gjest minnie xxs
Skrevet

I rommet, ja, men ikke under dyna. Nå står vinduet oppe året rundt, er iskald på nesetippen når jeg står opp. Men å legge seg i iskald seng etter å ha gått på et iskaldt guld, det er ren tortur. Og det er der varmelakenet kommer inn.

Kan nesten ikke tenke meg noe bedre enn å smyge seg inn i ei varm seng. Mmmm...

Det eneste som er bedre enn å smyge seg inn i en varm seng, må være å smyge seg inn i armkroken på en varm mann. Sukk...

Skrevet

Bruker nattkjole. hehe... Føler meg som en gammel kjerring. Men forklaringa bak det er at jeg har begynt å svette om natta. Overgangsalder. Lettere å bytte nattkjole om natta enn å skfite sengetøy. Mye mindre arbeid. Derfor.

Fram til det sov jeg naken. Ikke truse en gang. Tenkte det var kjekt å lufte en gang i døgnet. :-)

*ler*

Skrevet

Som søstra mi du da! :-)

Gjest Mom33
Skrevet

Det eneste som er bedre enn å smyge seg inn i en varm seng, må være å smyge seg inn i armkroken på en varm mann. Sukk...

Vel, jeg tok dessverre ikke varmetesten på gubben før jeg lovte evig troskap, så den der er umulig.

Men når'n har fått ligge der ei stund, DA...! ;-)

Skrevet

På sommeren bare trusa eller naken.

Nå på vinteren: t-skjorte og ullsokker også.

Jeg er en skikkelig frossen av meg ja. Går med doble ullsokker hver dag, og er fremdeles iskald på beina hele tida.

Skrevet

Hvis du har 100 minusgrader på soverommet tror jeg det er på tide du ringer Mulder og Scully. :)

Jeg ville ikke si noe jeg - jeg bara jatta med....*konspirerer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...