Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Det beste jeg vet er å ta på meg pysj etter en dusj og kose meg i sofaen med en bok. Men jeg må være naken når jeg sover. Rompa må ha luft. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg har en pysj, men den brukes sjelden. Mannen min liker den ikke. Den ustråler ikke akkurat sensualitet ;o) Kanskje du har en sånn med bamser på som jeg har? 0 Siter
fresja Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Sover som regel i nattkjole. Er det veldig kaldt, bruker jeg lubber eller sogar natt-tøfler. Har også en deilig varmeflaske. 0 Siter
Spirea Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 BARE nattsokker, om det er riktig kaldt. Pysj er ulekkert og for pyser ;o) Det skal være kaldt rundt øra og varmt under dyna. 0 Siter
EllaJo Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 har bare truse på meg. Putter ei varmeflaske i senga før jeg legger meg for å varme opp under dyna. Mora mi derimot, hun har pysj, ullsokker og skjerf og to varmeflasker i tillegg til teppe både under og over dyna... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Hvorfor i all verden ligger du i truse? Det kan da ikke være for varmens skyld? Jeg sover naken. 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg sover alltid naken! uansett om det er vinter eller sommer 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Om vinteren ligger jeg i silkepysj grunnet jeg fryser som en gærning så jeg må ha det så varmt som mulig Om sommeren ingenting eller bare en truse. 0 Siter
flisa Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Skrevet 16. mars 2006 Hvorfor i all verden ligger du i truse? Det kan da ikke være for varmens skyld? Jeg sover naken. Jeg syns det er ekkelt - rett og slett Jeg liker ikke å svømme naken heller - uansett om folk synes det er SÅ deilig. 0 Siter
keinstein Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Ullsokker og lue er ikke tull. De fleste sover bedre slik. Det skyldes at kalde føtter er ubehagelig, og 80% av varme forsvinner gjennom hodet når resten av kroppen er isolert. Sauen har spesialkonstruert ulla for å holde varmen. 0 Siter
serendipity Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg bruker pysj om vinteren. Og sommeren ligger jeg uten klær. 0 Siter
Moraki Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 ...er det meg du mener? Jeg visste jeg ikke skulle sove med parsiennene på halv-tolv :-D 0 Siter
Moraki Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg syns det er ekkelt - rett og slett Jeg liker ikke å svømme naken heller - uansett om folk synes det er SÅ deilig. Ikke jeg heller. Klarer ikke sove naken, med mindre det er svæææææært spesielle omstendigheter. 0 Siter
Moraki Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg bruker pyst OG ullsokker når det er hundre minusgrader på soverommet mitt. I tillegg står ofte varmelakenet på fullt. Ja, jeg er en skikkelig frossenpinn til tider. Er det varmt nok i rommet, så dropper jeg ullsokkene Varmelaken? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg syns det er ekkelt - rett og slett Jeg liker ikke å svømme naken heller - uansett om folk synes det er SÅ deilig. Følelser går det ikke an å argumentere i mot. Men jeg tror det er godt for kroppen å få "luftet" seg der nede også... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Nei. Til vanlig sover fullstendig naken. Men nå som jeg ammer har jeg amme-BH med ammeinnlegg, og ei T-skjorte på (for det er litt kaldt å sitte og amme midt på natta uten noe på). 0 Siter
kaffepiken Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Kanskje du har en sånn med bamser på som jeg har? Hehe, ingen bamser nei ;o) Den er ensfarget, utvasket og slaskete - men god å ha på! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.