Gå til innhold

Bruker du pysj? :=)

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det beste jeg vet er å ta på meg pysj etter en dusj og kose meg i sofaen med en bok.

Men jeg må være naken når jeg sover. Rompa må ha luft.

• Svar 119
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

22

• flisa

10

• Line

5

• Gyda

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har en pysj, men den brukes sjelden. Mannen min liker den ikke. Den ustråler ikke akkurat sensualitet ;o)

Kanskje du har en sånn med bamser på som jeg har?

Skrevet

Sover som regel i nattkjole. Er det veldig kaldt, bruker jeg lubber eller sogar natt-tøfler. Har også en deilig varmeflaske.

Skrevet

BARE nattsokker, om det er riktig kaldt. Pysj er ulekkert og for pyser ;o) Det skal være kaldt rundt øra og varmt under dyna.

Skrevet

har bare truse på meg. Putter ei varmeflaske i senga før jeg legger meg for å varme opp under dyna.

Mora mi derimot, hun har pysj, ullsokker og skjerf og to varmeflasker i tillegg til teppe både under og over dyna...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hvorfor i all verden ligger du i truse? Det kan da ikke være for varmens skyld?

Jeg sover naken.

Gjest Thekla84
Skrevet

Jeg sover alltid naken! uansett om det er vinter eller sommer :)

Gjest Hanneline
Skrevet

Om vinteren ligger jeg i silkepysj grunnet jeg fryser som en gærning så jeg må ha det så varmt som mulig :)

Om sommeren ingenting eller bare en truse.

Skrevet

Hvorfor i all verden ligger du i truse? Det kan da ikke være for varmens skyld?

Jeg sover naken.

Jeg syns det er ekkelt - rett og slett :) Jeg liker ikke å svømme naken heller - uansett om folk synes det er SÅ deilig.

Skrevet

Ullsokker og lue er ikke tull. De fleste sover bedre slik. Det skyldes at kalde føtter er ubehagelig, og 80% av varme forsvinner gjennom hodet når resten av kroppen er isolert.

Sauen har spesialkonstruert ulla for å holde varmen.

serendipity
Skrevet

Jeg bruker pysj om vinteren. Og sommeren ligger jeg uten klær.

Skrevet

...er det meg du mener? Jeg visste jeg ikke skulle sove med parsiennene på halv-tolv :-D

Skrevet

Jeg syns det er ekkelt - rett og slett :) Jeg liker ikke å svømme naken heller - uansett om folk synes det er SÅ deilig.

Ikke jeg heller. Klarer ikke sove naken, med mindre det er svæææææært spesielle omstendigheter.

Skrevet

Jeg bruker pyst OG ullsokker når det er hundre minusgrader på soverommet mitt. I tillegg står ofte varmelakenet på fullt.

Ja, jeg er en skikkelig frossenpinn til tider.

Er det varmt nok i rommet, så dropper jeg ullsokkene ;)

Varmelaken?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Følelser går det ikke an å argumentere i mot.

Men jeg tror det er godt for kroppen å få "luftet" seg der nede også...

Skrevet

Nei. Til vanlig sover fullstendig naken. Men nå som jeg ammer har jeg amme-BH med ammeinnlegg, og ei T-skjorte på (for det er litt kaldt å sitte og amme midt på natta uten noe på).

Skrevet

Kanskje du har en sånn med bamser på som jeg har?

Hehe, ingen bamser nei ;o)

Den er ensfarget, utvasket og slaskete - men god å ha på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...