Mary Poppins Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 *LOL* Du kommer til å bli en legende! Hehehe Hve synger; I like to move it move it.. i like to move it move it.. den er kul! Kanskje jeg må spørre på åpent... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 JA! Det må vi gjøre en gang. Jeg vet dere har vært ute smmen men en gang med meg og )) Jeg skjønte ikke helt den siste der, men det var sikkert en lur ting som du (kanskje) kan forklare i morgen Men vi får sende en mail til Amber ang dette her 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Hehehe Hve synger; I like to move it move it.. i like to move it move it.. den er kul! Kanskje jeg må spørre på åpent... Disse kanskje: http://www.animelyrics.com/dance/reel2real/iliketomoveit.htm Tror det bare er du og jeg som er her nå, så da kan jeg like godt finne det ut for deg ;o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 *LOL* Du kommer til å bli en legende! Jeg fant ut hvem som synger den - faktisk skal jeg på kosnsert med de på lørdag - for en tilfeldighet !!! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Disse kanskje: http://www.animelyrics.com/dance/reel2real/iliketomoveit.htm Tror det bare er du og jeg som er her nå, så da kan jeg like godt finne det ut for deg ;o) Jepp! ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Jeg fant ut hvem som synger den - faktisk skal jeg på kosnsert med de på lørdag - for en tilfeldighet !!! Flaks at jeg fant teksten da! Så kan du pugge hele sangen *knis* ;o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Flaks at jeg fant teksten da! Så kan du pugge hele sangen *knis* ;o) Topp altså!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Topp altså!! Ser vi to preger toppen av 100 nyeste nå.. He he.. Er det ett hint til at jeg bør legge meg? Tror nesten det.. Snakkes i morgen. Så får vi snakkes litt mer om den gode ideen din God natt, sov godt. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Ser vi to preger toppen av 100 nyeste nå.. He he.. Er det ett hint til at jeg bør legge meg? Tror nesten det.. Snakkes i morgen. Så får vi snakkes litt mer om den gode ideen din God natt, sov godt. Sov godt du og )) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Jeg sitter her i nattkjole, og ja jeg bruker vanligvis bomullsnattkjoler eller lange t-skjorter. Når jeg er bortreist så bruker jeg ordentlig pysj med bukser og jakke med lange ermer. Jeg kan godt ha på meg g-streng under pysjen;) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Jvem pokker svømmer naken a? De som er ute på biltur sammen en nydelig sommerdag uten barn. Som plutselig og impulsivt får øye på et skogstjern uten andre badere... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Glemte du en link? Eller betyr det at du ligger naken? =) Var du også full i natt? MP hadde jo link der! 0 Siter
Elbereth Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Mormortruse? *S*...nei, ingen pysj her Bruker oftest en t-skjorte, er blitt "frøsen" på puppene etter flere års amme-liv... og jeg har det kaldt på soverommet Har vanligvis truse av et eller anna slag også - har noen unger som ofte kommer og borrer seg ned i senga i løpet av natta - synes ikke det er så koselig å ligge med "alt åpent" da.. Men da jeg var _ung_... da var jeg naken, da... )) ;D 0 Siter
Gyda Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Helt seriøst, så har jeg ikke drukket alkohol. Men jeg skriver som om jeg skulle ha helt i meg en flaske 60% Når klokka er 0250 i skriveøyeblikket, så kan det være andre årsaker ... (jf. det at mangel på søvn kan sammenlignes med promille ved bilkjøring f.eks. ;-)). Sløvangelika! 0 Siter
Gyda Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Hurra!!! Hurra for deg! Hurra for meg! Hurra!!! Jeg bare bryter meg inn i samtalene deres - ha meg unnskyldt, men greier ikke å la være. MP: Det er noe som heter HURRA meg rundt, vet du. Du er litt der, tror jeg. Kos deg! ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Var du også full i natt? MP hadde jo link der! Er du edru da? Du så vel at det mangla en (av to)? :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Er du edru da? Du så vel at det mangla en (av to)? :-) Nei, jeg skjønte ikke at det manglet en av to. Jeg bare syntes at MP hadde en eiendommelig smak når det gjald nattøy. Den nattkjolen hun linker til, syns jeg passer bedre sammen med mormortrusene til flisa. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 De som er ute på biltur sammen en nydelig sommerdag uten barn. Som plutselig og impulsivt får øye på et skogstjern uten andre badere... Jeg liker uansett ikke å bade naken Men jeg vet at folk gjøre det innimellom så hvorfor jeg spurte "hvem pokker bader nakne" er meg litt uvisst. Det var nok et innfall bare hehe 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Jeg bare bryter meg inn i samtalene deres - ha meg unnskyldt, men greier ikke å la være. MP: Det er noe som heter HURRA meg rundt, vet du. Du er litt der, tror jeg. Kos deg! ;-) Hurra Hurra!!! Hurra meg rundt og hurra for meg! tihi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.