Gå til innhold

Bruker du pysj? :=)

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg liker uansett ikke å bade naken :)

Men jeg vet at folk gjøre det innimellom så hvorfor jeg spurte "hvem pokker bader nakne" er meg litt uvisst. Det var nok et innfall bare hehe

"Jeg liker uansett ikke å bade naken :)"

Nå har jeg fått med meg at du liker truser, så i den settingen jeg skildret kunne du badet med truse, det hadde sikkert funket like bra det.

• Svar 119
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

22

• flisa

10

• Line

5

• Gyda

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg bruker pysj (gjerne flanell), sokker, to dyner og et fleecepledd. Jeg er litt småfrossen av meg :P Det blir kaldt på rommet mitt i løpet av natta også, da, rundt 16 grader vil jeg tro, uten at jeg noengang har målt det.

Skrevet

Ja, og gjerne flanell. Men etter diverse hint fra mannen min sover jeg nå som oftest i "silke"-pysj eller en liten nattkjole. Ingen truse.

Deter så grusomt når man skal stå opp og er helt naken! (jeg er også oppe om natten på do) Om morgenen kan jeg hente avisa og lage kaffe, og vips i seng igjen. Liker ikke å lese avis naken.

Skrevet

Jeg må alltid ha vinduet oppe, så hvis det er svinekaldt ute, sover jeg med flanellspysj og ullsokker.

Ellers foretrekker jeg å sove naken, og har kun truse på under mensen. Nattkjole hvis jeg fryser og det blir for varmt med pysj.

Man sover godt med ullsokker på, har jeg lest.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Når klokka er 0250 i skriveøyeblikket, så kan det være andre årsaker ... (jf. det at mangel på søvn kan sammenlignes med promille ved bilkjøring f.eks. ;-)).

Sløvangelika!

Du sier noe der.. Det hadde ikke forundret meg om jeg hadde blåst rødt da jeg satt og skrev i natt ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Var du også full i natt?

MP hadde jo link der!

He he..det er jo bare en link der, i stedet for to! ;o)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

He he..det er jo bare en link der, i stedet for to! ;o)

Ja, Gyda har strammet meg opp alt :(

Og jeg kan ikke skylde hverken på promille eller overtretthet...

Ellers er du ønsket i sex/truse tråden min langt oppe. Du må finne et passe bilde for meg igjen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, Gyda har strammet meg opp alt :(

Og jeg kan ikke skylde hverken på promille eller overtretthet...

Ellers er du ønsket i sex/truse tråden min langt oppe. Du må finne et passe bilde for meg igjen.

Jeg skal sjekke.. Men må snart stikke, så vet ikke om jeg får tid til å oppfylle ønsket ditt med en gang ;o)

Skrevet

Nei, jeg skjønte ikke at det manglet en av to.

Jeg bare syntes at MP hadde en eiendommelig smak når det gjald nattøy.

Den nattkjolen hun linker til, syns jeg passer bedre sammen med mormortrusene til flisa.

Helt enig! :o)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg skal sjekke.. Men må snart stikke, så vet ikke om jeg får tid til å oppfylle ønsket ditt med en gang ;o)

Det er ok. Noen har gitt meg et bilde anonymt i mellomtiden som duger.

Skrevet

Hvis du har 100 minusgrader på soverommet tror jeg det er på tide du ringer Mulder og Scully. :)

"Du tror det ikke før du får se det..."

;-)

Skrevet

Som søstra mi du da! :-)

Jeg pakker meg godt inn når jeg kommer frossen hjem fra nattevakt, i alle fall... det er KALDT å være ute hele natta, når det er mange minusgrader. Da sitter frosten lenge i kroppen etterpå!

Men ja, jeg er en frossenpinn :)

Skrevet

Varmelaken?

Ja, har du ikke hørt om det? Sånn elektrisk varmelaken som skal ligge under lakenet, og har en bryter med ulike innstillinger på.

Genial oppfinnelse for sånne som meg! ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Du tror det ikke før du får se det..."

;-)

Jeg tror jeg blir nødt til sjekke ut det soverommet ditt en dag. Det her høres mystisk ut. ;)

Skrevet

Jeg tror jeg blir nødt til sjekke ut det soverommet ditt en dag. Det her høres mystisk ut. ;)

*Flirer*

Stort sett går jeg med arbeidsklær på natta, så det er meget mulig at den senga står tom når du sjekker den ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*Flirer*

Stort sett går jeg med arbeidsklær på natta, så det er meget mulig at den senga står tom når du sjekker den ;)

Tom? Noe så kjedelig! :)

Skrevet

vi tar med Amber, og byen blir virkelig utrygg ;) Tenk så moro!!!!!

Ja, jeg vil være med!

Vi blir en kongebra trio, det er jeg sikker på.

Det blir hæla i taket og enda mer ,-P

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt den siste der, men det var sikkert en lur ting som du (kanskje) kan forklare i morgen :)

Men vi får sende en mail til Amber ang dette her :D

Jeg tror hun mente at hun vet vi har vært ute sammen, men at hun og vil være med på det en gang.

:-)

Hilsen idag edrue, men festelystne amber.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tror hun mente at hun vet vi har vært ute sammen, men at hun og vil være med på det en gang.

:-)

Hilsen idag edrue, men festelystne amber.

Du sier noe der.. :)

Jeg er også edru (og festlysten) =D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...