Gå til innhold

Jonas Rønning = slitsom?

Gjest Ingen stor fan av komikere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så nylig Jonas Rønning i et tv-program, og han virket som en utrolig slitsom fyr. Litt hyperaktiv, og en person som _må_ ha oppmerksomhet.

Dette har jeg også tenkt over før da jeg har sett stand-up komikere utenfor scenen. De er ofte barnslige og masete.

Eller er det jeg som er rar? Jeg er ingen gammel tante, og ikke spesielt snerpete tror jeg ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er usikker på hvem Jonas Rønning er. Har hørt navnet mange ganger men det sier meg ikke stort akkurat nå.

Men jeg synes den verste er Kristian Valen. Fyren er jo intet annet enn ufattelig lite morsom.

Skrevet

Er usikker på hvem Jonas Rønning er. Har hørt navnet mange ganger men det sier meg ikke stort akkurat nå.

Men jeg synes den verste er Kristian Valen. Fyren er jo intet annet enn ufattelig lite morsom.

Jonas Rønning er en liten, rund fyr uten hår. Tror han har drevet mest i radio :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jonas Rønning er en liten, rund fyr uten hår. Tror han har drevet mest i radio :)

Åja, nå vet jeg hvem det er. Søkte fram bilde av ham. Jeg har vært på show med fyren.

Men jeg synes generelt at standup-komikere er litt slitsomme. De tar etter hverandre og finner ikke akkurat opp kruttet, for å si det sånn.

Igjen: Verst er Kristian Valen.

Mrs. Wallace
Skrevet

Kristian Valen fortjener virkelig ikke merkelappen komiker. Makan til umorsom (og usjarmerende) fyr skal man lete lenge etter.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kristian Valen fortjener virkelig ikke merkelappen komiker. Makan til umorsom (og usjarmerende) fyr skal man lete lenge etter.

Godt det ikke bare er jeg som ser det.

Jeg har aldri forstått at noen kan få seg til å le av den mannen.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det er ikke bare at jeg ikke ler av ham - han er så jævlig kjip at jeg rett og slett blir i dårligere humør av å bli eksponert for ham.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er ikke bare at jeg ikke ler av ham - han er så jævlig kjip at jeg rett og slett blir i dårligere humør av å bli eksponert for ham.

Samme her. Jeg skrur av tv-en så fort jeg ser faenskapet.

En mer motbydelig fyr kan jeg knapt tenke meg.

Gjest sambo - kom og se dette!:)
Skrevet

Samme her. Jeg skrur av tv-en så fort jeg ser faenskapet.

En mer motbydelig fyr kan jeg knapt tenke meg.

Takk! Trodde nesten det var jeg som var unormal! Sambo kom hjem etter å ha brukt penger på Valens DVD og han skjønte vikrelig ikke hvorfor jeg ikke klarte å se på. Valen er jo bare ...*har ikke ord*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Takk! Trodde nesten det var jeg som var unormal! Sambo kom hjem etter å ha brukt penger på Valens DVD og han skjønte vikrelig ikke hvorfor jeg ikke klarte å se på. Valen er jo bare ...*har ikke ord*

Hvis jeg hadde hatt en samboer og hun hadde kommet hjem med Valens dvd, hadde jeg dumpa henne.

Det ville vært verre enn utroskap.

Gjest sambo - kom og se dette!:)
Skrevet

Hvis jeg hadde hatt en samboer og hun hadde kommet hjem med Valens dvd, hadde jeg dumpa henne.

Det ville vært verre enn utroskap.

Flaks for meg, da, at typen er hetero (og en ellers dårlig smak når det gjelder valg av komikere :))

Skrevet

Er det ikke Rønningen han heter tro?

Jeg syns han er kul jeg, men har ikke sett så mye mer enn ett live-show. Men han spiller slitsom fyr i Cæsar for tida da.

Digger Valen og jeg da. Holder på å le meg ihjel av de små reklamene han kjører i tvnorge-programmene nå om dagen, og gleder meg MYE til det starter.

Skrevet

Og så kommer han alltid og forstyrrer midt i LOST!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Ja guri da skvatt jeg skikkelig. Satt å strevde med å holde meg våken under LOST, å vips der sto det en liten fyr ned i hjørnet på TV`n.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Opplevde det samme da jeg så CSI i stad (for øvrig en skikkelig møkkaserie).

Trodde nesten jeg hadde dødd og kommet til helvete da han plutselig sto og danset nede i hjørnet.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Er veldig enig! Jeg har gått rundt å trodd at det er meg det er noe galt med, for alle syns jo han er så morsom..Bare ikke jeg.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg var på stand up med han for et par dager dager siden, og ute m han eterpå, trivelig fyr, men det finnes morsommere.

Petrine Eiffel
Skrevet

Er det ikke Rønningen han heter tro?

Jeg syns han er kul jeg, men har ikke sett så mye mer enn ett live-show. Men han spiller slitsom fyr i Cæsar for tida da.

Digger Valen og jeg da. Holder på å le meg ihjel av de små reklamene han kjører i tvnorge-programmene nå om dagen, og gleder meg MYE til det starter.

Han heter Rønning...

Mrs. Wallace
Skrevet

Er veldig enig! Jeg har gått rundt å trodd at det er meg det er noe galt med, for alle syns jo han er så morsom..Bare ikke jeg.

Det er mange av oss! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...