Gå til innhold

Hva synes dere om programmet " Du er hva du spiser"?

Anbefalte innlegg

Gjest blue cucumber
Skrevet

Jeg synes programlederen er direkte forkastelig. Måten hun omtaler sine kasus på er svært nedverdigende.

Hva slags folk gidder å stille opp på et slikt konsept? Hvorfor ikke oppsøke en ernæringsfysiolog på egenhånd om man ønsker hjelp til problemet?

Gjest finnes verre
Skrevet

Synes det er helt ok, jeg. Har kun sett på det et par ganger da jeg synes det er ganske kjedelig, men konseptet er ok. De som er med på programmet...vel, de ber jo om det ved å stille opp. Er nesten det samme som IDOL, folk klager over at de blir slaktet av dommerne, men de visste jo at det var en risiko for det. Er nettopp dette som gjør at IDOL selger...

Og dessuten, man ER jo faktisk det man spiser (spiser man sunt - er man sunn!).

Gjest blue cucumber
Skrevet

Synes det er helt ok, jeg. Har kun sett på det et par ganger da jeg synes det er ganske kjedelig, men konseptet er ok. De som er med på programmet...vel, de ber jo om det ved å stille opp. Er nesten det samme som IDOL, folk klager over at de blir slaktet av dommerne, men de visste jo at det var en risiko for det. Er nettopp dette som gjør at IDOL selger...

Og dessuten, man ER jo faktisk det man spiser (spiser man sunt - er man sunn!).

Går hun virkelig inn på do og sjekker avfallsrestene etter dem?. Æsj så ekkelt!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Går hun virkelig inn på do og sjekker avfallsrestene etter dem?. Æsj så ekkelt!!

Nei..men de kan drite på boks eller ta tarmskylling ;o)

Gjest Hanneline
Skrevet

Synes hun er veldig bastant.

Og de mat tipsene hun legger opp til er mat jeg ikke hadde likt eller orket å lage i lengden.

Det finnes da mange sunne ting og enklere ting enn de hun vil alle skal spise.

Skrevet

Jeg syns det er bra! Vel er det ekkelt og ernæringsfysiologen veldig streng, men det er garantert en del av avtalen og de som er med blir sikkert fortalt hvordan det blir. Dessuten, det er mulig man trenger et skikkelig spark...

- Dessuten syns jeg det er værre at enkelte lærer sine barn så usunne vaner eller forer dem med lite næringsrik kost, enn kritikken de får fra programlederen.

Skrevet

Den engelske versjonen er helt tullete. Maten de forlanger at deltagerne skal spise virker altfor fremmed og komplisert å lage. Hvorfor gjør de det ikke litt enklere?

Den norske versjonen var litt bedre, men hun som var programleder hadde en merkelig besserwissersk måte å være på. Det virket som om hun har fått instruks om å være "skummel og streng" men det var ikke troverdig syntes jeg.

Gjest blame
Skrevet

Synes hun ernæringseksperten er særdeles irriterende. Irriterte meg i dag over måten hun poket den mannlige deltakeren i magen mange ganger.

Jada, mannen hadde pondus, men det fikk man liksom med seg uten at hun skulle stikke en pekefinger midt i magen på'n.

Skrevet

Jeg syns det er bra! Vel er det ekkelt og ernæringsfysiologen veldig streng, men det er garantert en del av avtalen og de som er med blir sikkert fortalt hvordan det blir. Dessuten, det er mulig man trenger et skikkelig spark...

- Dessuten syns jeg det er værre at enkelte lærer sine barn så usunne vaner eller forer dem med lite næringsrik kost, enn kritikken de får fra programlederen.

Enig i det. Det er stort sett snakk om tilfeller som er direkte patetiske i matveien, og som strenger både balle- og rompespark.

"..........................................."

Skrevet

Den engelske versjonen er helt tullete. Maten de forlanger at deltagerne skal spise virker altfor fremmed og komplisert å lage. Hvorfor gjør de det ikke litt enklere?

Den norske versjonen var litt bedre, men hun som var programleder hadde en merkelig besserwissersk måte å være på. Det virket som om hun har fått instruks om å være "skummel og streng" men det var ikke troverdig syntes jeg.

Hehe enig! Enig i at den norske versjonen var bedre, men også om det du sa om programlederen. Når hun holdt opp pekefingeren og rynket pannen, fikk jeg sånn "åååh så søt" følelse, som hun skulle vært et lite barn hehe. Men virket som om hun hadde peiling på god matlaging! Var mye som så fristende ut på de fargerike bordene :)

Skrevet

Hehe enig! Enig i at den norske versjonen var bedre, men også om det du sa om programlederen. Når hun holdt opp pekefingeren og rynket pannen, fikk jeg sånn "åååh så søt" følelse, som hun skulle vært et lite barn hehe. Men virket som om hun hadde peiling på god matlaging! Var mye som så fristende ut på de fargerike bordene :)

Ja, men så begynner de med tarmskylling, og zoomer inn på røret der vannet kommer ut igjen.. Da hiver mannen min seg over fjernkontrollen og skifter kanal.. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...