Gjest Hanneline Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Dere skriver alle ting som gjør en mann sexy for dere. Men spørsmålet er: har dere en slik mann dere beskriver? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Ja, faktisk:) Det hender at jeg ikke synes det, men da er jeg sint på han. 0 Siter
flisa Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg har vaffal det! men han har ikke sånn Skifstann da. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Selvsagt synes jeg mannen min er sexy. OK, ikke alltid, da. Men som regel er jeg svært godt fornøyd. ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Ja, det har jeg! (Ellers hadde han neppe vært mannen min, jeg ville aldri ha fridd til noen jeg ikke syntes var sexy!) Det skrev jeg jo også i den tråden, da... 0 Siter
KaVa Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 At han forguder meg ;-) *he he he* Neida - jeg synes det er kjempevanskelig å definere hva det er som gjør en mann sexy, men uten humor, er ingen mann sexy i mine øyne. Jeg kan godt synes en mann er pen å se på, men overhodet ikke sexy. Jeg synes mannen min er veldig sexy - ennå, etter alle disse årene :-) Han er høy, har verdens mest sexy, grønne øyne og armer som totalt omslutter meg når han gir meg en klem *sukk* Jeg vil hjeeeeeem! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.