Gå til innhold

Er du en merkefreak?

Anbefalte innlegg

Gjest klær til besvær
Skrevet

Jeg skal handle noen nye klær. Jeg er ikke snobbete, men jeg ønsker meg en Peak jakke og bukse. Men det koster masse. Litt for mye, etter min smak.

Jeg vil ha meg Timberland sko. De er dyre. Egentlig altfor dyre.

Jeg liker dyre klær, men handler sjeldent, og når jeg først gjør det, så er det på salg.

Jeg liker å gjøre kupp, men kupp er sjeldne. Jeg handler ikke noe jeg blir bare halvveis fornøyd med.

Hvordan er du når det gjelder klær etc?

Skrevet

Det viktigste er at jeg liker klærene og trives i dem, merke har ikke så mye å si. Men må innrømme at jeg er veldig svak for Versace .

Dyre merkeklær handler jeg vanligvis i utlandet, syns det er lite utvalg her hjemme.

Er kanskje mer merkefreak når det gjelder barna, kjøper f.eks heller Helly Hansen enn H&M, men det har med kvalitet å gjøre.

Gjest Hanneline
Skrevet

Det viktigste er at jeg liker klærene og trives i dem, merke har ikke så mye å si. Men må innrømme at jeg er veldig svak for Versace .

Dyre merkeklær handler jeg vanligvis i utlandet, syns det er lite utvalg her hjemme.

Er kanskje mer merkefreak når det gjelder barna, kjøper f.eks heller Helly Hansen enn H&M, men det har med kvalitet å gjøre.

Tja, bryr meg i grunnen ikke om merket så lenge klærne ser stilige ut.

Gjest abrahamsen
Skrevet

hehe, tester har jo vist at regnklærne til H&M er mye bedre enn HellyHansen sine;O)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg kjøper mye merkeklær, men jeg kjøper også mtye klær fra f.eks hennes. Konklusjonen er vel at jeg kjøper mye lær;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

klær

Nåå.. sikker på at det var en skrivefeil? ;)

Mary Poppins
Skrevet

Nåå.. sikker på at det var en skrivefeil? ;)

hehe.... tja.. lær...klær.. same difference :)

Skrevet

Lite merkebevisst. Veldig lite. :o) Av fritidsklær/utstyr har jeg en del Haglöfs, Stormberg o.l., men av vanlig hverdagstøy har jeg lite merkeklær ja. Gidder rett og slett ikke bruke en tusing på ei bukse og sånt.

Skrevet

For å være helt ærlig driter jeg i merker på klærne. For meg er det viktig at klærne sitter godt og at de ser bra ut på meg. En genser kan godt koste 98,- og bli favorittgenseren min!

Skrevet

Merkene bryr jeg meg null og niks om. Jeg liker klær med god kvalitet, og som sitter pent på meg. Noen ganger er de dyre, andre ganger finner jeg helt OK klær på H&M.

Gjest amparro
Skrevet

Ja, jeg er vel egentlig det. Men jeg blander mye, kjøper en del på H&M, men det blir mest topper osv. Jeg liker merkeklær, kan ikke noe for det.

Skrevet

Jeg er ikke opptatt av merkeklær. Jeg kjøper heller rimelige klær, så kan jeg kjøpe flere plagg og variere mer/bytte ut oftere. Blir lei klærne etter hvert, og de blir jo slitt også. Sånn har det vært med det merketøyet jeg har eid også, jeg syns ikke det varer spesielt lengre.

Jeg ender ofte opp med å handle på H&M og Popin.

Gjest Cezalion
Skrevet

Har få merkeklær av hverdagsklær. Men trener mye, og kjøper ikke treningstøyet på H&M.

Skrevet

Problemet med merkeklærne er at de er så flashy at det er umulig å se om klærne er kule eller ei.

Går du bak noen med en seven-bukse, så ser du - oi - en seven-bukse! - og ikke om buksa ser bra ut eller ei.

Samme med f.eks. Canada Goose-jakkene. Merket tar hele fokuset. Og har du noengang prøvd å sprette av merket? :-(

Gjest God helg...
Skrevet

Det eneste jeg er merkebevisst på er sko, og da er det Timberland. Gikk lei av billigsko som bare holdt et halvår. Klær derimot finnes billigst mulig, gjerne Dressmann.

Skrevet

hehe, tester har jo vist at regnklærne til H&M er mye bedre enn HellyHansen sine;O)

Sier du det? Det har jeg ikke fått med meg, men jeg har prøvd begge og min erfaring er at HH er best.

serendipity
Skrevet

Når det gjelder sportsutstyr/klær er jeg ganske merkebevisst. Også når det gjelder brukssko. Pensko bytter jeg ofte og da er ikke kvalitet såå nøye. AV klær tror jeg at jeg legger mest penger i dyrere jeans. Ellers handler jeg hvor som helst :-)

Gjest klær til besvær
Skrevet

Jada, men testvinnerne i gåseøyne, har f.eks ikke utbyttbart knapphullsstrikk. De er også så tynne med stretchaktig stoff at de ikke egner seg for litt større unger.

HH er best etter min erfaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...