Gå til innhold

Gudfaren-filmene

Anbefalte innlegg

Gjest gyldenhaar
Skrevet

Sitter og ser den første Gudfaren filmen. Men hva er det med kinnene til Marlon Brando og Al Pachino i denne filmen? Ser ut som om de har vært til tannlegen eller noe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Al Pacino får seg jo en på trynet av den korrupte politijævelen, og knekker kjeven. Det er grunnen til at han en periode snakker med munnen nesten igjen.

Marlon Brando, derimot, han køddet litt på filmsettet og satte inn noen appelsinskall i munnvikene, og det gjorde seg så godt at de kjørte appelsinskalltrikset hele veien. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Al Pacino får seg jo en på trynet av den korrupte politijævelen, og knekker kjeven. Det er grunnen til at han en periode snakker med munnen nesten igjen.

Marlon Brando, derimot, han køddet litt på filmsettet og satte inn noen appelsinskall i munnvikene, og det gjorde seg så godt at de kjørte appelsinskalltrikset hele veien. :)

Ok. Ikke i munnvikene, men helt inne ved kinnene.

Skrevet

Ok. Ikke i munnvikene, men helt inne ved kinnene.

Husker du det fantes sånn appeldin sjokolade før, som man kunne kaste i veggen så den åpnet seg?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Husker du det fantes sånn appeldin sjokolade før, som man kunne kaste i veggen så den åpnet seg?

Neeei... jeg tror i hvert fall ikke jeg kan huske at jeg har kastet sjokolade i veggen.

Gjest gyldenhaar
Skrevet

Den husker jeg... Den var fæl! Kjøpte den bare en gang da. Og den ville ikke åpne seg like lett som i reklamen nei...

Skrevet

Neeei... jeg tror i hvert fall ikke jeg kan huske at jeg har kastet sjokolade i veggen.

Da gikk du sannelig glipp av noe. Det var freia som hadde Appelsinkulesjokolden man måtte kaste i veggen eller gulvet for å åpne, så den kom i biter.

Sært!

Godnatt! :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da gikk du sannelig glipp av noe. Det var freia som hadde Appelsinkulesjokolden man måtte kaste i veggen eller gulvet for å åpne, så den kom i biter.

Sært!

Godnatt! :-)

Hehe, vi lever i en gal gal verden.

Sov godt! :)

Skrevet

Den husker jeg... Den var fæl! Kjøpte den bare en gang da. Og den ville ikke åpne seg like lett som i reklamen nei...

Nei, jeg måtte kaste den flere ganger i en murvegg, med all min kraft.. Da smuldret den.

Ikke stol på reklamen bestandig!

Godnatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...