Piraye Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 ...hvor lang en tråd om man sover med truse eller ikke kan bli.......... 0 Siter
Gyda Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Er det ikke gøy? Gøy at tråder som tilsynelatende ikke skulle innby til den helt store diskusjonen bare tar helt av? Ingetsigende pjatteri der alle stort sett bare morer seg, ler, leser og skriver. (og de som ikke liker sånt har full anledning til å hoppe over det). Det er en av tingene som fascinerer meg med dol. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Helt enig! Da jeg startet tråden i går, så hadde jeg håp om å få et svar eller tre. Jeg hadde aldri trodd at den skulle ta sånn av! Men det er også lenge siden jeg har ledd så godt som jeg gjorde i går! Det var utrolig mange gode svar :-) 0 Siter
Piraye Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 Helt enig! Da jeg startet tråden i går, så hadde jeg håp om å få et svar eller tre. Jeg hadde aldri trodd at den skulle ta sånn av! Men det er også lenge siden jeg har ledd så godt som jeg gjorde i går! Det var utrolig mange gode svar :-) Ja, det var det jo! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.