Gå til innhold

Iselin ute av Idol

Anbefalte innlegg

Gjest vioola
Skrevet

trist , forøvrig har siri helen en nydelig stemme og kan gjøre det bra om hun får litt tid og rekker å markere seg. Hun har talent.

Leit at iselin trakk seg , hun er flink , men tydeligvis har hun ikke kontroll over nervene sine og er best med gitar og egne sanger. Kanskje er det like greit.

I dag sier jo folk idol jorunn hvem.

Skrevet

Neeei! Har hun trukket seg?????

Synd da...

Håper Siri går like fort ut igjen. Hun passer hvertfall ikke inn i konseptet...

Gjest vioola
Skrevet

vet ikke jeg.. synes noe av greia som er morsomt med idol er å se hvordan de utvikler seg , hvordan det å utpeke favoritter slettes ikke er lett.. skjer stadig overaskelser.

Nå har ikke siri helene selvtillitt eller karisma eller så sinnsykt bra sangstemme at hun har sjansen til å vinne idol.

men hvem vet , kanskje hun vil synge på seg selvtillitt , endre seg og gjøre at vi forandrer mening.

forøvrig vil jeg en milliard ganger heller ha henne videre enn audun

Gjest Ramina
Skrevet

Like greit.

Hun hadde ikke kvaliteter nok til det nivået de var kommet i Idol. Synes jeg da.

Husker ikke hu andre berta som kommer inn.

Er i det hele tatt overrasket over nivået på en god del såpass langt ut i Idol...som Jorunn i fjor...

synes nivået er meget lavt med tanke på hvor mange det er å plukke mellom til å begynne med.

Men sånn går det vel når småjentene skal stemme på sitt idol...blir vel gjerne mange poeng pga. alt annet enn stemmen tenker jeg.

:)

Gjest blue cucumber
Skrevet

trist , forøvrig har siri helen en nydelig stemme og kan gjøre det bra om hun får litt tid og rekker å markere seg. Hun har talent.

Leit at iselin trakk seg , hun er flink , men tydeligvis har hun ikke kontroll over nervene sine og er best med gitar og egne sanger. Kanskje er det like greit.

I dag sier jo folk idol jorunn hvem.

Jeg tror også Iselin var uheldig med måten hun mente hun ble klippet på i det tv2 innslaget om musikkvideoen. Det kunne virke som om hun gjorde narr av hele musikkvideoen.

Dette, pluss at hun blir slaktet av dommerne er jo en forståelig grunn til at hun har trukket seg.

Skrevet

Sikkert ikke dumt av henne å trekke seg. Hun er veldig ung, og selv om hun virker tøff utad er det nok ikke enkelt å bli latterliggjort på tv hver fredag.

Noen timer hos sangpedagog ville kanskje gjort susen, for hun har jo en flott stemme da.

Skrevet

Synd, for hun var min favoritt.

Men hun var nok for spesiell for Idol-konseptet. Sangstemmen hennes overbeviste heller ikke, den passer kanskje bedre til visesang og gitarklimpring.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Synd, for hun var min favoritt.

Men hun var nok for spesiell for Idol-konseptet. Sangstemmen hennes overbeviste heller ikke, den passer kanskje bedre til visesang og gitarklimpring.

Jeg er enig med deg.

Hun har et potensial.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Sikkert ikke dumt av henne å trekke seg. Hun er veldig ung, og selv om hun virker tøff utad er det nok ikke enkelt å bli latterliggjort på tv hver fredag.

Noen timer hos sangpedagog ville kanskje gjort susen, for hun har jo en flott stemme da.

Jeg synes det står respekt av det hun gjør nå.

Ikke mange som ville ha gjort det samme, tror jeg =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...