cronisk Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hva nå? Er ny her,men har et litt kjipt problem... For noen måneder tilbake traff jeg ei jente jeg liker veldig godt. Vi kjente hverandre i fra før av (for lenge siden) men har aldri pratet i sammen på en riktig måte. Alt er helt topp. Jenta er kjempekul og alright på alle måter. Rett og slett ei jeg godt kunne ha tenkt meg å dele resten av livet med. MEN...når det gjelder sex så føler jeg at ting ikke klaffer så bra! Hvorfor? -Jo fordi jeg føler at jeg er en god smule mer avansert enn henne! Mens hun har vært vandt til å ligge på rygg å ta i mot, og har fordommer mot det som kanskje ikke alle prater høyt om, så føler jeg at det blir litt feil... Hun er ei kjempejente, men har ganske sterke fordommer mot ting jeg liker. Sex skal liksom foregå i senga på soverommet med lyset slukket. Skjønner? Jeg er derimot av typen som elsker å utforske litt og teste grenser. Bortsett i fra sex så fungerer ting på en utmerket måte, men forholdet er nesten dømt til å bli mislykket pga ulike preferanser innen sex. Dette er jævlig synd, da jeg har stor tro på oss som partnere, men jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre for at vi skal fungere som par når det gjelder sex! Skal jeg bare slukke lyset og si natta til det jeg har interesse av innen sex, eller er forholdet dømt til å mislykkes? Vi kan sikkert næreme oss hverandre når det gjelder sex, men helt på linje vil vi aldri bli. Det bare vet jeg. Jeg har levd i et parforhold der sexen har vært utrolig bra, så jeg ser ikke for meg en fremtid der jeg må ta til takke med ting som for meg blir kjedelig...Det får meg bare til å tenke på sexen jeg har hatt tidligere. mange synes nok at jeg er en jævlig kjip fyr som sliter med dette, men jeg våger allikevel å lufte problemte siden det for meg er veldig aktuelt. Skal jeg gi faen i et (for meg) godt sexliv, eller skal jeg sende henne til havs og si adjø og bedre lykke neste gang. PS - jeg fortalte henne med en gang at jeg var en smule avanserrt når det gjalt sex... Anybody? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222983-lite-spennende/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Synes ikke du er kjip i det hele tatt, men fornuftig. Vil du holde ut særlig lenge i et slikt forhold før du er utro? Mener ikke å fremstille deg som en drittsekk, men dersom man blir desperat nok etter noe man ikke får i sitt eget forhold er vel ikke veien lang? Å presse henne ved å si:"Hvis du ikke gjør sånn og sånn så vil jeg før eller siden være utro mot deg" er selvfølgelig ikke noe man gjør! Så da...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222983-lite-spennende/#findComment-1669970 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest du har så rett.. Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg synes du er real og fornuftig, som tar tak i dette problemet så tidlig... Er selv i et ekteskap hvor det sexuelle ikke fungerer. Partneren min sier "æsj" til alt, og har ydmyket meg fordi han ikke har samme syn på sex og nytelse som jeg. Vel, som Lillemus skriver.. Hvor lang tid går det før man er utro i et slikt forhold hvor sex ikke funker?? -Vel, jeg klarte ikke å stå imot andre fristelser.. Tenk deg om du. Selvfølgelig kan du få henne til å endre syn på dette, men det avhenger jo mye av hvordan hun er... Om hun er villig til å prøve osv. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222983-lite-spennende/#findComment-1670068 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utforskende Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Forholdet deres behøver ikke være dødfødt fordi dere ikke har samme syn på sex. Det som er viktig er at du ikke presser henne til noe hun ikke vil være med på. Og at dere snakker sammen om ting som du gjerne vil prøve. Syns det er viktig at du er ærlig, uten å virke fornærmet for å ikke få "viljen" din når dere snakker om det. Ut fra egen erfaring kan jeg si at hun kan forandre syn på ting etter hvert som hun blir tryggere i forholdet. Vi har alle minner og holdninger med oss. I mitt tilfelle ble jeg som ung bedratt og presset til ting jeg ikke ville være med på av kjæresten min. Dette har preget meg mye av mitt voksne liv i form av såre følelser når jeg hadde sex med senere kjærester. Helt til jeg møtte en som jeg stolte ordntlig på og fikk snakket ut om hva som hadde skjedd. Da jeg hadde fått snakket om den fæle tiden, så var det som om jeg fikk kvittet meg med det såre, og jeg ble mer åpen for nye ting uten å føle meg trampet på. Håper dere sammen finner ut av problemet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222983-lite-spennende/#findComment-1670120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sarah bernard Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Uff, vanskelig problemstilling... Veldig greit å vurdere slike ting tidlig, det er en veldig viktig ting i forholdet. Vit bare at mange løsner opp når det er gått litt tid. Andre gjør det ikke, men jeg forestiller meg at de har et ganske anstrengt forhold til sex i utgangspunktet. Forøvrig så er det for mange alfa omega å føle seg trygg på partneren sin, føle seg elsket og gjerne også begjæret, for å kunne slippe seg litt løs. Gjør ditt for at hun kan føle seg trygg i ditt selskap. Hvis du elsker og begjærer henne, vis det (men ikke i en form som kan minne om press). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222983-lite-spennende/#findComment-1670442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nypa Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Skjønner godt din skepsis. Men hvis jenta di er ung, kan det rett og slett handle om manglende erfaring. Nå har jeg alltid vært opptatt av sex da, men jeg husker godt min første ordentlige kjæreste(for 20 år siden). Jeg hadde aldri hørt om oralsex før, og da han krøp ned mellom beina mine trodde jeg nesten ikke mine egne øyne :-) Jeg syntes det var himmelsk, men trodde dette var høyst uvanlig. Så da jeg ble singel var jeg redd andre gutter ikke likte å gjøre dette. Han hadde gitt meg en meget god start på mitt sexliv. Han var frittalende, øm og spennende. Han ga meg trygghet nok til å tørre å prøve mye forskjellig..... Så det jeg prøver å si er at du får forsøke å bli hennes trygge og gode læremester. Ta tida til hjelp, gå sakte fram og sørg for å gi henne maximal nytelse når du skal forsøke noe nytt. Sjøl om det er viktig å snakke sammen så er det også viktig å ikke snakke ting ihjel, men heller prøve seg veldig forsiktig fram. Men jeg er helt enig med deg i at hvis dere forblir totalt forskjellige på dette området, så har forholdet dårlig odds. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222983-lite-spennende/#findComment-1673996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.