Gå til innhold

Konseptet med ons... Bruksanvisning ønskes.

Anbefalte innlegg

Så hvis man treffer en fyr og ikke har sex med han den første kvelden, har litt kontakt en stund og så har sex med han så er det ikke et ONS?

Og da kan det hende man har litt kontakt etterpå også selv om ingen vil ha et forhold ut av det?

ONS-begrepet forutsetter sex første kvelden man møtes. Hvis det blir en fortsettelse etter første natten, så har det jo ikke vært et ONS?

Fortsetter under...

Gjest FrøkenNN

Hvor trofaste dere velger å være er opp til dere. Men det er jo greit å ha en deal der. F.eks. at dere forteller hverandre om det dersom dere feier over andre.

Ikke minst er det praktisk i forhold til uhumskheter i form av diverse kjønnssykdommer.

Jo, du kan sikkert kalle et elsker-forhold et slags forhold. Det er jo på en måte det.

En slags deltidskjærester uten alt maset rundt. Dere møtes, er sammen en natt eller en helg, spiser noe god mat, går på kino, ser en film, har sex, tar noen øl, snakker, koser dere, osv.

I et sånt forhold får dere kun det gode i et normalt forhold. Dere slipper hverdagsmaset. Møtes når dere føler for å møtes og slipper forpliktelser utover det.

Definitivt min type forhold! :)

Her skrev du mye fornuftig.

Ang.ONS så har jeg også lurt litt på det.Men har aldri hatt lyst.

Og etter at jeg leste det du skrev om ONS ,så er jeg helt sikker på at det ikke er noe FOR MEG(men helt sikkert helt ok for noen,ingen er like,heldigvis).

Så takk for info.

Gjest Settlers

Det er praktisk. Noen av mine beste forhold og i hvert fall forholdene jeg har best minner fra, har vært sånne forhold.

Det sier kanskje litt om meg, men shitau. :)

Men er det ikke lett for at den ene vil mer etterhvert? At den ene får følelser og ønsker hverdagskjaset og altihop? Det er jo det skumle med den typen "forhold" du beskriver.

Hvor trofaste dere velger å være er opp til dere. Men det er jo greit å ha en deal der. F.eks. at dere forteller hverandre om det dersom dere feier over andre.

Ikke minst er det praktisk i forhold til uhumskheter i form av diverse kjønnssykdommer.

Jo, du kan sikkert kalle et elsker-forhold et slags forhold. Det er jo på en måte det.

En slags deltidskjærester uten alt maset rundt. Dere møtes, er sammen en natt eller en helg, spiser noe god mat, går på kino, ser en film, har sex, tar noen øl, snakker, koser dere, osv.

I et sånt forhold får dere kun det gode i et normalt forhold. Dere slipper hverdagsmaset. Møtes når dere føler for å møtes og slipper forpliktelser utover det.

Definitivt min type forhold! :)

Seconded.

Men er det ikke lett for at den ene vil mer etterhvert? At den ene får følelser og ønsker hverdagskjaset og altihop? Det er jo det skumle med den typen "forhold" du beskriver.

Man kan jo ha følelser involvert også (i hvertfall hvis begge vil) - men allikevel ikke snakke om skittentøy, flytte samme, meet the parents etc. Et deltidsforhold kan være så mangt. :)

Annonse

ShitDiddelyDo

Det kan naturligvis skje.

Men det kan jo skje selv i vennskapsforhold.

Gjest Phenomena

Det er praktisk. Noen av mine beste forhold og i hvert fall forholdene jeg har best minner fra, har vært sånne forhold.

Det sier kanskje litt om meg, men shitau. :)

Heisann.

Måtte jo nesten logge innom hvordan det gikk da, etter at du har bistått med veiledning og alt mulig...

Det var INNERTIER!!!! Jahuuuu!!!

Sexen var fin selv om det var første gangen med han. Vi snakket om alt mellom himmel og jord, og dagen etter fortsatte de søte meldingene å tikke inn på telefonen fra en som, i likhet med meg, gleder seg til neste gang :-))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...