Gå til innhold

Hvis du søker på navnet ditt

Anbefalte innlegg

Gjest mellom 10 og 15 her
Skrevet

på nettet. Hvor mange treff får du?

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Goliath

4

• carma

4

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

På "Sesam.no" - 54 treff

Google: 36

Alta Vista: 35 treff

Yahoo: 35 treff.

Gjest mellom 10 og 15 her
Skrevet

Ca. 90.900 i Google.

...og da heter du "tanja hansen" eller noe sånt? :-)

Gjest togli
Skrevet

Når jeg søker på fornavn-mellomnavn-etternavn får jeg fire treff på Google. Alle fire er på meg personlig.

Gjest ChiengMai
Skrevet

12, og navnet mitt er jeg alene om i Norge.

Skrevet

8 treff. Der var det ett som var _gammelt_ gitt! Fra rundt 1995.

Gjest Yljali
Skrevet

Mystiske 199 på google. Kan ikke tenke meg at alt er relevant, men gidder ikke sjekke nå.

Gjest Shira12
Skrevet

Får 2 treff.

Har ett spesielt fornavn, men etternavnet mitt er ganske vanlig.

Skrevet

Google: 112

Yahoo: 29

Altavista: 31

kvasir: 22

sesam: 35

hmm.. Jeg er den eneste i landet.. eller i verden også for den saks skyld, som heter det jeg heter. Sjeldent etternavn. Men har vært mye rundt på nettet og lekt meg. En del underskriftskampanjer dukket opp :P

Gjest Ikke nå, gitt
Skrevet

Ca. 500. Og, ja, alle er om meg.

Skrevet

0 treff hvis jeg søker på hele navnet. 25 treff hvis jeg søker uten mellomnavn - ett av dem er meg.

Skrevet

Hvis jeg søker på det navnet jeg hadde da jeg var gift (fornavn + etternavn altså) får jeg 299 treff, men der er ikke alle relevante for meg nei.

Skrevet

Google: 3.100....

Dæven.....

Men hvis jeg begrenser søket til den nøyaktige setningen "fornavn+etternavn", så ble det heldigvis bare 22....:-)

Gjest blame
Skrevet

I google får jeg 8 når jeg søker på "fornavn etternavn" - en handler om meg, og 1 når jeg søker på "fornavn mellomnavn etternavn" får jeg opp én og det er meg.

Gjest Calóni
Skrevet

"Fornavn Etternavn" blir 542.

"Fornavn Mellomnavn Etternavn" blir 0. Om jeg fjerner anførselstegnene fra sistnevnte, så får jeg 5 treff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...