Gå til innhold

Hvis du søker på navnet ditt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca. 90.900 i Google.

Kankje du skulle begrense søket til den eksakte frasen "fornavn+etternavn"....:-)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Goliath

4

• carma

4

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

145, men det var langt fra alle som handlet om meg. Et søk på nicket mitt ga ekstremt mange treff. Blant annet fikk jeg opp dette flotte bildet av meg selv som jeg føler for å vise dere:

http://www.twvdivas.com/tonie/talace.html

Nå må dere ikke få komplekser fordi jeg er så snacksy, altså. Jeg ser helt forferdelig ut om morgenen! :-D

Skrevet

145, men det var langt fra alle som handlet om meg. Et søk på nicket mitt ga ekstremt mange treff. Blant annet fikk jeg opp dette flotte bildet av meg selv som jeg føler for å vise dere:

http://www.twvdivas.com/tonie/talace.html

Nå må dere ikke få komplekser fordi jeg er så snacksy, altså. Jeg ser helt forferdelig ut om morgenen! :-D

Døh... Det får være måte på, altså;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Med anførselstegn får jeg 5. Men det er feil. Det er mye som ikke er der.

Gjest ChiengMai
Skrevet

12, og navnet mitt er jeg alene om i Norge.

Når jeg søkte på Google fikk jeg 88 treff. :-O Hmmm .. Og bare 12 når jeg søkte med Copernic. Må kanskje revurdere bruken av Copernic, jeg som trodde den fikk med ALT.

Skrevet

Og alle er om deg? :D

Det har jeg aldri påstått ;-)

Skrevet

Døh... Det får være måte på, altså;-)

Atte det var hva, sa du? Var det slemt av meg å juge på meg fælt morratryne? Vil jo ikke at noen skal føle seg utilstrekkelig, snill som jeg er. Dessuten tok jeg med vilje et bilde som ikke var _for_ perfekt:-)

Gjest Calóni
Skrevet

Det har jeg aldri påstått ;-)

Joho! Det var også med i drømmen min :P

Skrevet

Kankje du skulle begrense søket til den eksakte frasen "fornavn+etternavn"....:-)

Det var ingen som sa det ;-p

På "fornavn+etternavn" får jeg ca. 975 treff i Google. Gadd ikke bla gjennom for å se hvor mange av dem som er meg.

50 treff på samme søkeord i Google Images - 48 av dem er i tilknytning til meg... det var ikke verst :-)

Skrevet

"fornavn+etternavn" ga 1 030 treff - men bare 18 handlet faktisk om meg. :)

Gjest dilly
Skrevet

Med anførselstegn får jeg ett treff. Det er ikke meg, men personen bor nesten på samme sted som meg. Det var litt skummelt.

Uten anførselstegn får jeg 730.

Skrevet

Joho! Det var også med i drømmen min :P

Ja, det sier vel mer om deg enn om meg :-p

Kay du liksom...

Skrevet

0 på kvasier. Om jeg ikke finnes på nettet er jeg ikke da?

Trives forsåvidt best som anonym så jeg håper det fortetter sånn.

Gjest Kult esse
Skrevet

8 treff. Der var det ett som var _gammelt_ gitt! Fra rundt 1995.

...men jeg fant bare ett bilde. Er nisseungene dine?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...