Gå til innhold

Hvis du søker på navnet ditt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ingen som sa det ;-p

På "fornavn+etternavn" får jeg ca. 975 treff i Google. Gadd ikke bla gjennom for å se hvor mange av dem som er meg.

50 treff på samme søkeord i Google Images - 48 av dem er i tilknytning til meg... det var ikke verst :-)

Ikke verst nei...litt avhengig av hvordan man ønsker å se det.

Selv fikk jeg bare 22 treff på google, hvorav kun 5 hadde med meg å gjøre......heldigvis:-)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Goliath

4

• carma

4

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det var ingen som sa det ;-p

På "fornavn+etternavn" får jeg ca. 975 treff i Google. Gadd ikke bla gjennom for å se hvor mange av dem som er meg.

50 treff på samme søkeord i Google Images - 48 av dem er i tilknytning til meg... det var ikke verst :-)

ups....19 oppslag på Google Images - hvorav alle hadde med meg å gjøre...:-)

Skrevet

...men jeg fant bare ett bilde. Er nisseungene dine?

*Hehe* Nei. Ikke er det mitt nåværende navn heller.

Mrs. Wallace
Skrevet

Med anførselstegn på Google: 39

Med anførselstegn på Sesam: 17

Skrevet

102 000 treff på Google.

Hvis jeg skriver + i mellom får jeg opp 3400. Ingen av dem er om meg ;o)

Skrevet

Fornavn + etternavn

google: 19 (og de er om meg, men en god del av disse eksisterer ikke lenger)

yalo - der har jeg aldri vært før - fikk opp 73 treff, 15 var meg, ganske mange gjentagelser.

Skrevet

Jeg har lagt merke til at antall treff varierer. I kveld får jeg bare et treff på google og kvasir, og det gjeler meg. Som oftest får jeg mange treff, for jeg legger litt for mange spor etter meg.

Søker jeg på venninnene mine får jeg 0 treff eller treff som gjelder navnesøstre.

Skrevet

Søk på telefonnummer, adresse, bilnummer, fødselsdato.

Skrevet

Atte det var hva, sa du? Var det slemt av meg å juge på meg fælt morratryne? Vil jo ikke at noen skal føle seg utilstrekkelig, snill som jeg er. Dessuten tok jeg med vilje et bilde som ikke var _for_ perfekt:-)

Jo, men... Å vise seg fram i undertøyet på det viset, altså!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...