Gå til innhold

Mer om debatten mellom Siv og Jens, og Ap's lavmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev en egen tråd om dette i går, og kritiserte "ekspertene" ved universitetsmiljøene som i Aftenposten uttalte seg om debatten - og fikk som vanlig pepper fra Sør for det.

Nå kommer det frem at jeg hadde mer rett enn hva jeg visste selv:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/03/17/460972.html

Dette er nytt lavmål av Ap. Du snakker om å ta i bruk skitne virkemidler for å forsøke å sverte Siv som person - og ikke for politikken de fører.....

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Det forundrer meg stadig at et parti, uansett hvilket, skal stilles til ansvar for hva enkeltpersoner gjør, Enig i at dette er lavmål, men da fra den som opptrådte i to leire, ikke Ap.

Skrevet

Det forundrer meg stadig at et parti, uansett hvilket, skal stilles til ansvar for hva enkeltpersoner gjør, Enig i at dette er lavmål, men da fra den som opptrådte i to leire, ikke Ap.

For så vidt enig i det, og det er nok neppe bare Ap som søker strategier av "ikke politisk art" for bedre å kunne kjempe mot sine politiske motspillere.

Dog passer strategien dårlig inn i hva de selv hevder er deres verdisyn....

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

For så vidt enig i det, og det er nok neppe bare Ap som søker strategier av "ikke politisk art" for bedre å kunne kjempe mot sine politiske motspillere.

Dog passer strategien dårlig inn i hva de selv hevder er deres verdisyn....

Tror det passer dårlig med de flestes verdisyn. :-)

Skrevet

Tror det passer dårlig med de flestes verdisyn. :-)

he-he....du er inne på noe der ja:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...