Goliath Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Jeg skrev en egen tråd om dette i går, og kritiserte "ekspertene" ved universitetsmiljøene som i Aftenposten uttalte seg om debatten - og fikk som vanlig pepper fra Sør for det. Nå kommer det frem at jeg hadde mer rett enn hva jeg visste selv: http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/03/17/460972.html Dette er nytt lavmål av Ap. Du snakker om å ta i bruk skitne virkemidler for å forsøke å sverte Siv som person - og ikke for politikken de fører..... 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Det forundrer meg stadig at et parti, uansett hvilket, skal stilles til ansvar for hva enkeltpersoner gjør, Enig i at dette er lavmål, men da fra den som opptrådte i to leire, ikke Ap. 0 Siter
Goliath Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 Det forundrer meg stadig at et parti, uansett hvilket, skal stilles til ansvar for hva enkeltpersoner gjør, Enig i at dette er lavmål, men da fra den som opptrådte i to leire, ikke Ap. For så vidt enig i det, og det er nok neppe bare Ap som søker strategier av "ikke politisk art" for bedre å kunne kjempe mot sine politiske motspillere. Dog passer strategien dårlig inn i hva de selv hevder er deres verdisyn.... 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 For så vidt enig i det, og det er nok neppe bare Ap som søker strategier av "ikke politisk art" for bedre å kunne kjempe mot sine politiske motspillere. Dog passer strategien dårlig inn i hva de selv hevder er deres verdisyn.... Tror det passer dårlig med de flestes verdisyn. :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 Tror det passer dårlig med de flestes verdisyn. :-) he-he....du er inne på noe der ja:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.