Gjest prust Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Om få timer reiser jeg på min etterlengtede ferie - til Lanzarote. Håper på sol og varme :-) Ikke la meg gå glipp av altfor mange spennende diskusjoner her da! 0 Siter
KaVa Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Kos deg, du! Vi skal sitte her, vinterbleke og tause, til du kommer hjem ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Kos deg, du! Vi skal sitte her, vinterbleke og tause, til du kommer hjem ;-) Det er bra! Skal skjenke dere en liten tanke når jeg ligger på stranda :-) 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Pøh. Det første du gjør er å finne en nettkafe og sjekke om du har fått flere svar på denne tråden. Men god tur ønsker jeg deg likevel. Er du heldig, så finner du en nettkafe med bassengbar. Dét hadde vel vært no... 0 Siter
Gyda Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Åh! Ha et fantastisk opphold! Ikke tenk for mye på oss, vi klarer oss. Tenk bare på ferie, sol, sjø og deilig mat. God tur! Hilsen en misunnelig 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Neida, mens du er borte skal vi bare starte fakta-tråder. Jeg skal ikke så mye som tenke på truser eller sex, så skynd deg tilbake! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Neida, mens du er borte skal vi bare starte fakta-tråder. Jeg skal ikke så mye som tenke på truser eller sex, så skynd deg tilbake! :-) Nå reiser jeg! Kos deg - uten truse! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 :-) Nå reiser jeg! Kos deg - uten truse! "Kos deg - uten truse!" Takk :-) God tur! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.