englepels Skrevet 16. mars 2001 Skrevet 16. mars 2001 I går hadde jeg nesten 40 i feber, i dag er jeg også ganske varm. Jeg tror jeg brygger på en influensa... Men i tillegg til dette, har jeg hatt utroolig mange vonde kynnere. Jeg har også hatt vonde smerter i korsryggen. I natt sov jeg ikke i det hele tatt, pga disse smertene. (I tillegg til at jeg hostet til jeg brakk meg....) Kan det være noen sammenheng mellom det at kroppen er i ulage, og disse hyppige, kraftige kynnerene? Jeg har fått dem i hele dag, selv når jeg har vært helt i ro. 0 Siter
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 17. mars 2001 Skrevet 17. mars 2001 Hvis du har fått deg en skikkelig influensa, men høy feber, bør du prøve å få ned feberen med Paracetamol. Kynnere kan godt komme i sammenheng med at du er dårlig og hoster mye, men hvis de gjør vondt, synes jeg du skal kontakte din lege/jordmor for å få vurdert om de er kraftigere enn man kan tillate. Du sier ikke noe om hvor langt du har kommet, men det går an å ta tabletter i en periode for å dempe de kraftige kynnerne. Dette må selvfølgelig lege vurdere. Det viktigste er at man får klarhet i om kynnerne har effekt på modning på livmorhalsen. God bedring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.