Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg nesten 40 i feber, i dag er jeg også ganske varm. Jeg tror jeg brygger på en influensa...

Men i tillegg til dette, har jeg hatt utroolig mange vonde kynnere. Jeg har også hatt vonde smerter i korsryggen. I natt sov jeg ikke i det hele tatt, pga disse smertene. (I tillegg til at jeg hostet til jeg brakk meg....)

Kan det være noen sammenheng mellom det at kroppen er i ulage, og disse hyppige, kraftige kynnerene? Jeg har fått dem i hele dag, selv når jeg har vært helt i ro.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22300-influensa-og-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Hvis du har fått deg en skikkelig influensa, men høy feber, bør du prøve å få ned feberen med Paracetamol. Kynnere kan godt komme i sammenheng med at du er dårlig og hoster mye, men hvis de gjør vondt, synes jeg du skal kontakte din lege/jordmor for å få vurdert om de er kraftigere enn man kan tillate. Du sier ikke noe om hvor langt du har kommet, men det går an å ta tabletter i en periode for å dempe de kraftige kynnerne. Dette må selvfølgelig lege vurdere. Det viktigste er at man får klarhet i om kynnerne har effekt på modning på livmorhalsen. God bedring.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22300-influensa-og-kynnere/#findComment-95307
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...