Gå til innhold

Iiiiiik, ikke slik lesning jeg trenger nå!

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

2 pasienter våknet under narkose.

Jeg som vanligvis er så rolig må innrømme at nå ble jeg litt sjelven.

Skal selv i en stor narkose om litt over en uke.

Så snille dolere, berolige meg nå da.

Huff stakkars pasienter!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=120494

Skrevet

2 i løpet av ett år, ja. Hvor mange får ikke narkose hver eneste dag? Du har større sjanse for å havne i en trafikkulykke på veien til sykehuset.

Skrevet

Det skjer så sjeldent at det ikke er noen vits å tenke på det. :o) Ungene og jeg har vært i narkose rundt 15 ganger tilsammen og ingen av oss har våknet en eneste gang. Går så fint så!

Skrevet

Dette er veldig veldig sjelden. Underveis vil blodtrykket og pulsen din bli overvåket Hvis ikke narkosen virker som den skal vil pulsen øke og blodtrykket stige, og da øker anestesipersonellet doseringen med en gang. Dette går nok helt fint, bare slapp av og ikke les sånne skrekkhistorier nå rett før du selv skal inn.

Gjest Shira12
Skrevet

Dette er veldig veldig sjelden. Underveis vil blodtrykket og pulsen din bli overvåket Hvis ikke narkosen virker som den skal vil pulsen øke og blodtrykket stige, og da øker anestesipersonellet doseringen med en gang. Dette går nok helt fint, bare slapp av og ikke les sånne skrekkhistorier nå rett før du selv skal inn.

Jeg snublet tilfeldigvis over artikkelen, var ikke på let etter den.

Det går nok bra, men det er jo typisk at man leser om slikt rett før man skal i ilden selv.

Gjest Shira12
Skrevet

Det skjer så sjeldent at det ikke er noen vits å tenke på det. :o) Ungene og jeg har vært i narkose rundt 15 ganger tilsammen og ingen av oss har våknet en eneste gang. Går så fint så!

Takk, nå er jeg roligere med engang.

Jeg er vanligvis roligheten selv jeg når det kommer til slike ting.

Men idag gikk det plutselig opp for meg at operasjonen ikke er langt unna, og så leser jeg dette.

Men du har helt rett, det kommer til og gå bra! :o)

Gjest Shira12
Skrevet

2 i løpet av ett år, ja. Hvor mange får ikke narkose hver eneste dag? Du har større sjanse for å havne i en trafikkulykke på veien til sykehuset.

Jeg vet det. Men noen ganger hjelper det at andre forteller meg nettopp det :o)

Skrevet

Jeg vet det. Men noen ganger hjelper det at andre forteller meg nettopp det :o)

Går nok så bra, så. Lykke til. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Går nok så bra, så. Lykke til. :)

Takk!

Joda det kommer til og gå bra.

Skrevet

Pappa var i narkose på onsdag, og grudde seg nok mer enn han ville gi uttrykk for siden han opplevde så sterke lukter sist gang.

Han fikk en venflon i hånda, og det var det eneste han kjente - et bittelite stikk - hvor han fikk noe som gjorde han tung i kroppen.

Da han våknet var alt overstått, han hadde ikke kjent noe som helst :)

Gjest mirakel*2
Skrevet

jeg har hatt narkose mange ganger. Et stikk - snork - våkne igjen.

Gjest Shira12
Skrevet

jeg har hatt narkose mange ganger. Et stikk - snork - våkne igjen.

Har hatt narkose jeg også. Men det er jo litt ironisk at man leser slik rett før man skal inn.

Men jeg er helt rolig nå altså, fikk bare ett lite paranoia-anfall før idag.

Gjest Shira12
Skrevet

Pappa var i narkose på onsdag, og grudde seg nok mer enn han ville gi uttrykk for siden han opplevde så sterke lukter sist gang.

Han fikk en venflon i hånda, og det var det eneste han kjente - et bittelite stikk - hvor han fikk noe som gjorde han tung i kroppen.

Da han våknet var alt overstått, han hadde ikke kjent noe som helst :)

Jeg har hatt narkoser før, men ikke så lange.

Går nok greitt, ble bare litt sjelven før idag, her satt jeg og grudde meg litt til hele greiene, og vips så lyser den artikkelen mot meg.

Bra at pappaen din hadde en grei opplevelse denne gangen. Pappaer er ofte småredd uten og innrømme det, de er jo liksom aldri skikkelig syke da :o)

Skrevet

Meg skar de i selv om jeg var ved mine fulle fem og fortalte dem at spinalbedøvelsen ikke virket. Jeg kjente tærne mine helt fint, men det ville de ikke høre på. Trøsten får være at de var veldig raske til å legge meg i full narkose da de skjønte at det var sant. Full narkose er finfint. Det går så bra så;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Meg skar de i selv om jeg var ved mine fulle fem og fortalte dem at spinalbedøvelsen ikke virket. Jeg kjente tærne mine helt fint, men det ville de ikke høre på. Trøsten får være at de var veldig raske til å legge meg i full narkose da de skjønte at det var sant. Full narkose er finfint. Det går så bra så;-)

Wææææ, skvatt litt da jeg leste den første linja!

Bra du fikk full narkose da!

Heldigvis skal jeg ha full, kirurgen er grei så han hadde nok hørt på meg om jeg hadde sagt noe. He he, de har skjønt at de bare må høre på meg, for jeg bare maser til de gjør det ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...