Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg ny mobil, Nokia 6020, men hvordan får jeg den til å lagre sendte meldinger automatisk? Hadde det på en SE jeg hadde på lån en periode og det var faktisk ganske kjekt.

Gjest Cezalion
Skrevet

Trykk Meny og velg Meldinger, Meldingsinnst., Tekstmeldinger. Velg Sendingsprofil. Hvis mer enn ett meldingsprofilsett er støttet av SIM-kortet, velger du settet du vil endre. Hvert sett har disse innstillingene: Nummer til meldingssentral (levert av tjenesteleverandøren), Meldinger sendes som, Meldingsgyldighet, Nummer til standardmottaker (tekstmeldinger) eller E-postserver (e-post), Leveringsrapporter, Bruk GPRS, Svar via samme sentral (nettverkstjeneste) og Endre navn på sendingsprofil.

Velg Lagre sendte meldinger. Velg Ja for å angi at telefonen skal lagre sendte multimediemeldinger i mappen Sendte elementer. Hvis du velger Nei, lagres ikke de sendte meldingene.

Fra nokia.no

Skrevet

Gjør den ikke det automatisk, da? Det gjør min! Har ikke endra noe på innstillingene.

Skrevet

Trykk Meny og velg Meldinger, Meldingsinnst., Tekstmeldinger. Velg Sendingsprofil. Hvis mer enn ett meldingsprofilsett er støttet av SIM-kortet, velger du settet du vil endre. Hvert sett har disse innstillingene: Nummer til meldingssentral (levert av tjenesteleverandøren), Meldinger sendes som, Meldingsgyldighet, Nummer til standardmottaker (tekstmeldinger) eller E-postserver (e-post), Leveringsrapporter, Bruk GPRS, Svar via samme sentral (nettverkstjeneste) og Endre navn på sendingsprofil.

Velg Lagre sendte meldinger. Velg Ja for å angi at telefonen skal lagre sendte multimediemeldinger i mappen Sendte elementer. Hvis du velger Nei, lagres ikke de sendte meldingene.

Fra nokia.no

Jeg ble ikke noe klokere dessverre for jeg finner ikke valget "lagre sendte meldinger" noe sted.

Skrevet

Gjør den ikke det automatisk, da? Det gjør min! Har ikke endra noe på innstillingene.

Nei. Dumme telefonen.

Skrevet

Nei. Dumme telefonen.

Merkelig. Trodde det var standard på alle Nokia-telefonene jeg. slik har det alltid vært med mine Nokia-telefoner - inklusiv den jeg har nå (Nokia 6020). Sikker på at du leter på rett sted?

Gjest nokiatlf.
Skrevet

Jeg ble ikke noe klokere dessverre for jeg finner ikke valget "lagre sendte meldinger" noe sted.

Hva står det under meldingsinnstillinger da, du får kanskje valget om teksmelding, mms osv osv, hva står det når du trykker videre ?

Gjest nokiatlf.
Skrevet

Merkelig. Trodde det var standard på alle Nokia-telefonene jeg. slik har det alltid vært med mine Nokia-telefoner - inklusiv den jeg har nå (Nokia 6020). Sikker på at du leter på rett sted?

Nei de gjør ikke det automatisk lenger, jeg har 6320i, den måtte jeg inn å krysse av på disse tjenestene.

Skrevet

Gå på Meldinger

->meldingsinstillinger

->tekstmeldinger

->lagre sendte meldinger

->ja

Skrevet

Nei de gjør ikke det automatisk lenger, jeg har 6320i, den måtte jeg inn å krysse av på disse tjenestene.

Oppdaget det nå :-)

Men fant også ut hvordan fikse det :-)

Gjest nokiatlf.
Skrevet

6230i, bytta visst om talla her :)

Gjest Cezalion
Skrevet

Okei, det er i allefall hentet fra brukerhåndboken til 6020. Så da vet jeg ikke.

Skrevet

Gå på Meldinger

->meldingsinstillinger

->tekstmeldinger

->lagre sendte meldinger

->ja

*Latterkrampe* Jeg klikket meg inn på meldingsprofiler og der fant jeg jo ingenting... Så blind kan man bli! Tuuuusen takk!

Skrevet

Okei, det er i allefall hentet fra brukerhåndboken til 6020. Så da vet jeg ikke.

*Fnis* Det var bare jeg som var stokke blind! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...