Gå til innhold

Anbefal meg en god shampoo og balsam

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg trenger en god shampoo og balsam.

Balsamen må være skikkelig god, da jeg skal tilbringe flere uker i senga for det meste.

Har langt tykt hår, og det har jo en tendens til og bli flokete.

Så hvilket merke bruker du?

Skrevet

Wella Herbal Balsam (grønn)

Du burde sette håret i en topp på hodet, hvis du skal ligge lenge i senga. Da unngår du de fleste flokene, samt at håret blir mindre fett.

hare1365380455
Skrevet

Hva med å kjøpe en natusan balsam spray (for barn) som skal være i håret? + du kan fylle en sprayflaske med vann som du kan spraye i håret før du grer det (for å friske det litt opp). :)

Angela1365380318
Skrevet

Jeg leste inne på foreldre-småbarn forumet om unger som måtte være sengeliggende lenge på sykehuset. Der ble det annbefalt at jenter med langt hår lå med hodet på et saueskinn, skulle visst hjelpe til å forhindre floker. Selv er jeg glad i redken shampo og balsam. Bruk natusan kids balsam spray.

Gjest Destini
Skrevet

Jeg har langt tykt hår. Har prøvd et uttall fskj shampo og balsam i ulike prisklasser. Har endt opp med Biotherm shampo og kur. Ingen over, ingen ved siden...........

Og ikke alt for dyr.

Paser i alle fall til mitt hår.

Skrevet

Jeg bruker Kerastase sine shampoer og er kjempefornøyd. De er litt dyre, men mye drøyere enn vanlige "butikksahampoer".

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har langt tykt hår. Har prøvd et uttall fskj shampo og balsam i ulike prisklasser. Har endt opp med Biotherm shampo og kur. Ingen over, ingen ved siden...........

Og ikke alt for dyr.

Paser i alle fall til mitt hår.

Bruker du kuren som vanlig balsam da eller?

Bruker flere av biotherm sine produkter, og er veldig fornøyd!

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg bruker Kerastase sine shampoer og er kjempefornøyd. De er litt dyre, men mye drøyere enn vanlige "butikksahampoer".

Da noterer jeg meg det merke.

Tror det blir en aldri så liten shoppingrunde på lookfantastic i kveld ja :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg leste inne på foreldre-småbarn forumet om unger som måtte være sengeliggende lenge på sykehuset. Der ble det annbefalt at jenter med langt hår lå med hodet på et saueskinn, skulle visst hjelpe til å forhindre floker. Selv er jeg glad i redken shampo og balsam. Bruk natusan kids balsam spray.

Det har jeg ikke hørt om før. Kanskje jeg skal legge ett saueskinn i senga, er jo godt og mykt det.

Gjest Shira12
Skrevet

Hva med å kjøpe en natusan balsam spray (for barn) som skal være i håret? + du kan fylle en sprayflaske med vann som du kan spraye i håret før du grer det (for å friske det litt opp). :)

Ah, det var lurt!

Den sprayen skal jeg kjøpe. Jeg husker jeg lånte stadig vekk lillesøsteren min sin slik, hjelpte bra mot floker.

Det hadde jeg helt glemt.

Gjest Shira12
Skrevet

Wella Herbal Balsam (grønn)

Du burde sette håret i en topp på hodet, hvis du skal ligge lenge i senga. Da unngår du de fleste flokene, samt at håret blir mindre fett.

Takk for tips.

Topp på hode bruker jeg ofte, men føler allikevel at håret hatr floket seg rundt hårstrikken. Hårklemme er ikke noe behagelig og ligge med.

hare1365380455
Skrevet

Takk for tips.

Topp på hode bruker jeg ofte, men føler allikevel at håret hatr floket seg rundt hårstrikken. Hårklemme er ikke noe behagelig og ligge med.

Fletter?

hare1365380455
Skrevet

Ah, det var lurt!

Den sprayen skal jeg kjøpe. Jeg husker jeg lånte stadig vekk lillesøsteren min sin slik, hjelpte bra mot floker.

Det hadde jeg helt glemt.

Den er god! :)

Gjest Shira12
Skrevet

Fletter?

Jeg fletter ofte håret, men sover jeg med det, blir det ofte litt flokete allikevel.

Kanskje jeg skal gå for slike dreadloks? ;-)

Skrevet

Lag en lang flette av håret ditt, ikke på ryggen men på siden slik at du ligger godt,

Er det rett før?

Gjest Destini
Skrevet

Bruker du kuren som vanlig balsam da eller?

Bruker flere av biotherm sine produkter, og er veldig fornøyd!

Ja, bruker kuren som balsam. Synes den er mye bedre, balsamen bruker jeg opp i en fei........ Kuren er mye drøyere.

hare1365380455
Skrevet

Jeg fletter ofte håret, men sover jeg med det, blir det ofte litt flokete allikevel.

Kanskje jeg skal gå for slike dreadloks? ;-)

Eller kanskje ikke.....:D

Gjest Shira12
Skrevet

Lag en lang flette av håret ditt, ikke på ryggen men på siden slik at du ligger godt,

Er det rett før?

Det var lurt!

Nå er det like før ja, reiser til Oslo på torsdag.

Gjest Shira12
Skrevet

Eller kanskje ikke.....:D

He he nei kanskje ikke nei.

Skrevet

Det var lurt!

Nå er det like før ja, reiser til Oslo på torsdag.

Du får ha lykke til i hvert fall, jeg blir nesten litt matt ved tanken jeg.

Det går sikkert bra og så får du fortelle hvordan det går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...