Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser at du skriver at Yasmin har bra effekt mot kviser. Lurer på om denne effekten er like bra og like godt dokumentert som ved Diane? Kva med hårvektst?

Eg hadde mindre problem med hårvektst for eit år sidan, hadde da brukt p-piller (for det meste Diane, men også Marvelon). Satte inn spiral for snart eit år sidan (kobberspiral), men opplever nå større problem med hårvektst. Kan dette ha ein samanheng?

Har vore til utredning for kviser (også hos gynekolog). Det vart funne at verkanden av androgenar er for sterk hos meg. Men ikkje så mye at det trengte å bli behandla, vart det sagt. Lurer på om hårvekstproblemet berre vil bli verre om eg ikkje f.eks. begynner på Diane att? Gynekologen sa også at Diane kunne vera aktuelt.

Sidan eg har ein liten markør for lipid-a (ein type triglyserin) har indremedisinar uttalt at eg helst skal unngå ting som verkar inn på blodfeittnivået (som p-piller, røyking, feit mat, overvekt).

Lurer på om det er OK å bruke Diane dersom eg ellers lever sunt, følgjer med på koleserolnivået (-som forresten er veldig bra).

Skal til eit varmare land for å studere frå juli av. Det vil da vera praktisk med p-piller: mindre mens, meir sykluskontroll og mindre hårvektsproblem (?) Når kan ein vente at ein ser effekt med hensyn til hårvekst? Er det OK å la spiralen sitte inne medan eg prøver meg på Diane att?

Tilslutt, kan ein spise fleire enn 21 Yasmin-piller i strekk (for å utsetja mens)?

Brukar nå antibiotika mot kvisene, dette verkar bra, men eg har stått på på det heilt sidan september-00. Spiral går bra.

Takknemleg for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22303-diane-yasmin-og-androgen-p%C3%A5verknad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Ser at du skriver at Yasmin har bra effekt mot kviser. Lurer på om denne effekten er like

bra og like godt dokumentert som ved Diane? Kva med hårvektst?

Man har ikke sammenlignet Diane med Yasmin, men jeg vil tro at Diane er litt mer effektiv.

Eg hadde mindre problem med hårvektst for eit år sidan, hadde da brukt p-piller (for det

meste Diane, men også Marvelon). Satte inn spiral for snart eit år sidan (kobberspiral),

men opplever nå større problem med hårvektst. Kan dette ha ein samanheng?

Hvis du har sluttet med pillene kan du få øket hårvekst, hvis du har tendesn til det.

Har vore til utredning for kviser (også hos gynekolog). Det vart funne at verkanden av

androgenar er for sterk hos meg. Men ikkje så mye at det trengte å bli behandla, vart det

sagt. Lurer på om hårvekstproblemet berre vil bli verre om eg ikkje f.eks. begynner på

Diane att? Gynekologen sa også at Diane kunne vera aktuelt.

Vi vet ikke noe om hvordan det kan utvikle seg hos den enkelte kvinnen.

Sidan eg har ein liten markør for lipid-a (ein type triglyserin) har indremedisinar uttalt at eg

helst skal unngå ting som verkar inn på blodfeittnivået (som p-piller, røyking, feit mat,

overvekt). Lurer på om det er OK å bruke Diane dersom eg ellers lever sunt, følgjer med

på koleserolnivået (-som forresten er veldig bra).

Jeg tror ikke du skal bry deg så meget om dine lipider, du kan bruke pillen hvis du ellers er frisk.

Skal til eit varmare land for å studere frå juli av. Det vil da vera praktisk med p-piller:

mindre mens, meir sykluskontroll og mindre hårvektsproblem (?) Når kan ein vente at ein

ser effekt med hensyn til hårvekst?

Det kan gå mange måneder (over 6), og det virker ikke alltid

Er det OK å la spiralen sitte inne medan eg prøver

meg på Diane att? Ja.

Tilslutt, kan ein spise fleire enn 21 Yasmin-piller i strekk (for å utsetja

mens)? Jan

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...