edlih Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 fra ikea på Furuset til Norges varemesse på Lillestrøm. Har prøvd å søke, men får bare forskjellige svar. Tenkte kanskje noen av dere kjører den veien og kan hjelpe meg. På forhånd takk! 0 Siter
collins Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 8-9 km kanskje? Med bil tar det ca 15-20 minutter. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 8-9 km kanskje? Med bil tar det ca 15-20 minutter. Er det en tråbil da eller:-) Den gikk veldig sakte synes jeg 0 Siter
Prozak Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 8-9 km kanskje? Med bil tar det ca 15-20 minutter. Da kjører du jaggu sakte. Det er jo bare rett inn på E6, så forbi Lørenskog og Strømmen, gjennom tunellen, og vips så er du like ved varemessen i lillestrøm. 15-20 minutter er vel omtrent den tiden det tar å kjøre fra oslo sentrum til lillestrøm. "............................................." 0 Siter
collins Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Da kjører du jaggu sakte. Det er jo bare rett inn på E6, så forbi Lørenskog og Strømmen, gjennom tunellen, og vips så er du like ved varemessen i lillestrøm. 15-20 minutter er vel omtrent den tiden det tar å kjøre fra oslo sentrum til lillestrøm. "............................................." Så du velger å la være å legge inn en margin for når på døgnet og hvilken ukedag vi snakker om? Ta tida fra du setter deg i bilen på parkeringplassen ved IKEA, kjører ut derfra, gjennom to rundkjøringer, og ut på E6, gjennom Lørenskog, og til du stopper på parkeringen ved Norsk Varemesse. Du la sikkert merke til at jeg ang kun 8-9 km, men den strekningen kan man gjøre unna på 10 minutter, men det kan fort gå 20-25 minutter også. 0 Siter
collins Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Er det en tråbil da eller:-) Den gikk veldig sakte synes jeg Se hva jeg svarte Prozak. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Så du velger å la være å legge inn en margin for når på døgnet og hvilken ukedag vi snakker om? Ta tida fra du setter deg i bilen på parkeringplassen ved IKEA, kjører ut derfra, gjennom to rundkjøringer, og ut på E6, gjennom Lørenskog, og til du stopper på parkeringen ved Norsk Varemesse. Du la sikkert merke til at jeg ang kun 8-9 km, men den strekningen kan man gjøre unna på 10 minutter, men det kan fort gå 20-25 minutter også. Ja, i tjukkeste rushtiden kan man fort ryke på en drøy halvtime og vel så det på akkurat den strekningen. Ellers i døgnet er det selvsagt unnagjort på snaue 10 minutter. 0 Siter
Line Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Det tar knappe ti minutter å kjøre, i alle fall. Har aldri tenkt over hvor langt det er... 0 Siter
flisa Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Så du velger å la være å legge inn en margin for når på døgnet og hvilken ukedag vi snakker om? Ta tida fra du setter deg i bilen på parkeringplassen ved IKEA, kjører ut derfra, gjennom to rundkjøringer, og ut på E6, gjennom Lørenskog, og til du stopper på parkeringen ved Norsk Varemesse. Du la sikkert merke til at jeg ang kun 8-9 km, men den strekningen kan man gjøre unna på 10 minutter, men det kan fort gå 20-25 minutter også. Men 10 minutter tar det åkke som (har kjørt akkurat den strekka - tusenvis av ganger) 0 Siter
edlih Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 Da blir det ikeatur på jentene i familien imorgen, mens gutta går på Sjøen for all. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.