Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra ikea på Furuset til Norges varemesse på Lillestrøm. Har prøvd å søke, men får bare forskjellige svar. Tenkte kanskje noen av dere kjører den veien og kan hjelpe meg.

På forhånd takk!

Skrevet

8-9 km kanskje? Med bil tar det ca 15-20 minutter.

Mista nikket
Skrevet

Er det en tråbil da eller:-) Den gikk veldig sakte synes jeg

Skrevet

Da kjører du jaggu sakte. Det er jo bare rett inn på E6, så forbi Lørenskog og Strømmen, gjennom tunellen, og vips så er du like ved varemessen i lillestrøm. 15-20 minutter er vel omtrent den tiden det tar å kjøre fra oslo sentrum til lillestrøm.

"............................................."

Skrevet

Da kjører du jaggu sakte. Det er jo bare rett inn på E6, så forbi Lørenskog og Strømmen, gjennom tunellen, og vips så er du like ved varemessen i lillestrøm. 15-20 minutter er vel omtrent den tiden det tar å kjøre fra oslo sentrum til lillestrøm.

"............................................."

Så du velger å la være å legge inn en margin for når på døgnet og hvilken ukedag vi snakker om? Ta tida fra du setter deg i bilen på parkeringplassen ved IKEA, kjører ut derfra, gjennom to rundkjøringer, og ut på E6, gjennom Lørenskog, og til du stopper på parkeringen ved Norsk Varemesse.

Du la sikkert merke til at jeg ang kun 8-9 km, men den strekningen kan man gjøre unna på 10 minutter, men det kan fort gå 20-25 minutter også.

Skrevet

Er det en tråbil da eller:-) Den gikk veldig sakte synes jeg

Se hva jeg svarte Prozak.

Mrs. Wallace
Skrevet

Så du velger å la være å legge inn en margin for når på døgnet og hvilken ukedag vi snakker om? Ta tida fra du setter deg i bilen på parkeringplassen ved IKEA, kjører ut derfra, gjennom to rundkjøringer, og ut på E6, gjennom Lørenskog, og til du stopper på parkeringen ved Norsk Varemesse.

Du la sikkert merke til at jeg ang kun 8-9 km, men den strekningen kan man gjøre unna på 10 minutter, men det kan fort gå 20-25 minutter også.

Ja, i tjukkeste rushtiden kan man fort ryke på en drøy halvtime og vel så det på akkurat den strekningen.

Ellers i døgnet er det selvsagt unnagjort på snaue 10 minutter.

Skrevet

Det tar knappe ti minutter å kjøre, i alle fall. Har aldri tenkt over hvor langt det er...

Skrevet

Men 10 minutter tar det åkke som (har kjørt akkurat den strekka - tusenvis av ganger) :)

Skrevet

Da blir det ikeatur på jentene i familien imorgen, mens gutta går på Sjøen for all.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...