Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker egentlig å gå i skjørt, men det blir bare så jeg gjør det hjemme siden jeg aldri har funnet noen sko jeg kan gå med til skjørt. Da tenker jeg på hverdagslige skjørt, dongeri,cord...

Vil ha støvletter, men ikke med stiletthæl. Det blir for pynta, synes jeg. Vil ha noen som går et sted mellom legg og kne, gjerne med snøring, og helst litt hæl. Men som sagt så skal ikke hæla være så smal...

Vanskelig! Jeg har funnet noen Dr.Martens som passer til denne beskrivelsen, men de er da så dyre! Her er link:

http://www.skintrade.co.uk/pictures/1420_92.jpg

Noen som vet om sånne som ikke er så dyre, eller som er av et annet merke men som ser sånn ut?

Gjest løp og kjøp
Skrevet

Spar inn på noe annet, og kjøp støvlettene du ønsker deg. Disse varer kjempelenge hvis du steller pent med dem.

Skrevet

Enig med løp og kjøp her,

dr.martins er dyre men varer utrolig lenge hvis du steller med dem.

serendipity
Skrevet

Vi er alle forskjellige, men dette er skikkelig ufeminint :-) syntes jeg da...

Mrs. Wallace
Skrevet

Sånne støvletter er kjempefine til hverdagsskjørt i jeansstoff og sånt, synes jeg.

Og jeg er enig med de andre her: Finner du et par støvletter du liker skikkelig godt, kjøp dem. Dr.Martens holder lenge, og kan brukes myyye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...