Gå til innhold

dildoparty

Anbefalte innlegg

Gjest dilidodaddelidi
Skrevet

hva skjer egentlig på et dildoparty? jeg er invitert, og vet lite.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

11

• Mistera

8

• ShitDiddelyDo

4

• Moraki

2

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er vorspiel med haugevis av dildoer i tillegg til fri flyt av alkohol. Dildoene og butpluggene prøves ut på hverandre, og det hele ender i en gedigen jenteorgie.

Skrevet

Det er vorspiel med haugevis av dildoer i tillegg til fri flyt av alkohol. Dildoene og butpluggene prøves ut på hverandre, og det hele ender i en gedigen jenteorgie.

Det gjør det vel ikke :-)

Det er masse jenter, og en eller flere personer som har med ulikt sexleketøy man kan kjøpe.

Det prøves ikke ut på festen!

Gjest sjokolett
Skrevet

Det er masse jenter, og en eller flere personer som har med ulikt sexleketøy man kan kjøpe.

ehh... tror nok ikke at ShitDiddelyDo var helt seriøs.... det var kanskje ikke du heller?

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Helgas våte drøm, eller? ;-)

Skrevet

ehh... tror nok ikke at ShitDiddelyDo var helt seriøs.... det var kanskje ikke du heller?

Jo, jeg er selvsagt seriøs når jeg sier at man ikke prøver ut sexleketøy på festen!

Ja, jeg skjønte at han tulla.

Skrevet

De er altså rom for forbedring.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Helgas våte drøm, eller? ;-)

Takk skal dere faen meg ha!

Ødelegge en manns illusjoner på den måten. :/

Skrevet

Det var for godt til å være sant.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

JEG har ikke sagt noe om at drømmer ikke kan gå i oppfyllelse! *fornærmet*

Skrevet

er ikke det á la tupperware party? Bare med dildoer i stedet for tupperware, og kanskje litt mer fnising og sånn? Er det jeg har forestilt meg iallefall, men aner ikke. Har aldri vært på hverken dildoparty eller tupperwareparty

Skrevet

Dildoparty er noe av det morsomeste partyet jeg noen gang har vært på:)

Har vært på to stk, og hold et selv.:)

Stemningen på desse partyene går under taket for å si det sånn...

Det første partyet jeg var på, tenkte jeg bare, huff, stakkars hun får sikkert ikke solgt noe... SÅ ble litt vin satt frem;) og praten gikk, og dama begynte å demonstrere:) Det som kom frem etterhvert hadde fått de fleste til å fått bakoversveis:P kjempemorsomt, og dama solgte for over 15000:P

Finst både dildoer, undertøy, parykker osv osv osv... og kremmer o andre ting. Er iallefall kjempe morsomt på sånne party:)

Skrevet

Jeg blir aldri invitert.

Er du mann?

hehe... hvorfor ikke holde et party selv da? de selger jo "reise"høner der og;P OG sexy undertøy til mannfolk:)

Skrevet

Er du mann?

hehe... hvorfor ikke holde et party selv da? de selger jo "reise"høner der og;P OG sexy undertøy til mannfolk:)

Syns jeg ser det.

:-)

Gjest noe hemmelig
Skrevet

Så vet du hvilken dildo naboen eller venninna bruker....

Gjest noe hemmelig
Skrevet

Dildoparty er noe av det morsomeste partyet jeg noen gang har vært på:)

Har vært på to stk, og hold et selv.:)

Stemningen på desse partyene går under taket for å si det sånn...

Det første partyet jeg var på, tenkte jeg bare, huff, stakkars hun får sikkert ikke solgt noe... SÅ ble litt vin satt frem;) og praten gikk, og dama begynte å demonstrere:) Det som kom frem etterhvert hadde fått de fleste til å fått bakoversveis:P kjempemorsomt, og dama solgte for over 15000:P

Finst både dildoer, undertøy, parykker osv osv osv... og kremmer o andre ting. Er iallefall kjempe morsomt på sånne party:)

Jeg hadde ikke klart å kjøpe en dildo sammen med venninner. De behøver ikke vite alt.

Skrevet

Jeg hadde ikke klart å kjøpe en dildo sammen med venninner. De behøver ikke vite alt.

Det som er med sånne party er at de viser diskresjon:)

Uansett om man vil kjøpe noe eller ikke, så MÅ du inn på et rom alene med den som selger:) da kan du i diskresjon bestille akkurat det du måtte ønske:) og om du fortsatt ikke tørr, så får du tilbudet om å bestille via henne/han som selger ved en senere anledning om du da ønsker å kjøpe noe:)

Skrevet

Syns jeg ser det.

:-)

*lol* jamen hvorfor ikke:P

Gjest noe hemmelig
Skrevet

Det som er med sånne party er at de viser diskresjon:)

Uansett om man vil kjøpe noe eller ikke, så MÅ du inn på et rom alene med den som selger:) da kan du i diskresjon bestille akkurat det du måtte ønske:) og om du fortsatt ikke tørr, så får du tilbudet om å bestille via henne/han som selger ved en senere anledning om du da ønsker å kjøpe noe:)

Det hørtes bedre ut, men jeg hadde vært veldig flau på et slikt party!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...