Gå til innhold

Du mann - lider du av dysfemini? :)

Anbefalte innlegg

Gjest staedtler
Skrevet

En annen mulig løsning her, er at vedkommende til venstre sier: "Jeg vil pule med deg."

Skrevet

Fins det dysmaskulini?

Kvinnfolk forstår ikke en gang ordene ja eller nei.

K: Liker du denne kjolen?

M: Ja.

K: Da tar jeg den andre.

M: Javel.

K: Du likte den forrige bedre?

M: Nei.

osv.

Skrevet

En annen mulig løsning her, er at vedkommende til venstre sier: "Jeg vil pule med deg."

Mye bedre.

Skrevet

Fins det dysmaskulini?

osv.

Det er interessant! :)

Skrevet

Det er interessant! :)

Leksjon 1 for dysfeminikere:

Hvis du får spørsmålet "Syns du jeg er tjukk?"

Pek ut av vinduet og rop: "SE - EN GJØK!!" Forsvinn så fort som f ut av hørevidde og riv ned noe servise som avledning* Spørsmålet er en fatal felle, og må unngås med alle midler.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Leksjon 1 for dysfeminikere:

Hvis du får spørsmålet "Syns du jeg er tjukk?"

Pek ut av vinduet og rop: "SE - EN GJØK!!" Forsvinn så fort som f ut av hørevidde og riv ned noe servise som avledning* Spørsmålet er en fatal felle, og må unngås med alle midler.

He-he-he... Nå finnes det heldigvis utrolig forskjellige mennesker - både ulike kvinner og ulike menn...

Men gjøk er morsomt, det. Får alltid en dame til å tenke på noe annet, vil jeg tro...

(en helt logisk avledningsmanøver, mao-!)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det hintet der hadde til og med jeg tatt.

Gjest togli
Skrevet

Fins det dysmaskulini?

osv.

;-)

Nettopp derfor jeg har begynt å spørre døtrene mine istedetfor mannen min når det kommer til antrekk. Han synes alltid det siste jeg har på meg er penest.... Han har antagelig gitt meg opp *sukk*

Skrevet

;-)

Nettopp derfor jeg har begynt å spørre døtrene mine istedetfor mannen min når det kommer til antrekk. Han synes alltid det siste jeg har på meg er penest.... Han har antagelig gitt meg opp *sukk*

Den delen av kommunikasjonen svikter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...