flisa Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 http://www.nextgen6.net/fun/Dysfemini_1.jpg *ler* 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 En annen mulig løsning her, er at vedkommende til venstre sier: "Jeg vil pule med deg." 0 Siter
keinstein Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Fins det dysmaskulini? Kvinnfolk forstår ikke en gang ordene ja eller nei. K: Liker du denne kjolen? M: Ja. K: Da tar jeg den andre. M: Javel. K: Du likte den forrige bedre? M: Nei. osv. 0 Siter
keinstein Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 En annen mulig løsning her, er at vedkommende til venstre sier: "Jeg vil pule med deg." Mye bedre. 0 Siter
flisa Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Skrevet 17. mars 2006 Fins det dysmaskulini? Kvinnfolk forstår ikke en gang ordene ja eller nei. K: Liker du denne kjolen? M: Ja. K: Da tar jeg den andre. M: Javel. K: Du likte den forrige bedre? M: Nei. osv. Det er interessant! 0 Siter
keinstein Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Det er interessant! Leksjon 1 for dysfeminikere: Hvis du får spørsmålet "Syns du jeg er tjukk?" Pek ut av vinduet og rop: "SE - EN GJØK!!" Forsvinn så fort som f ut av hørevidde og riv ned noe servise som avledning* Spørsmålet er en fatal felle, og må unngås med alle midler. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Leksjon 1 for dysfeminikere: Hvis du får spørsmålet "Syns du jeg er tjukk?" Pek ut av vinduet og rop: "SE - EN GJØK!!" Forsvinn så fort som f ut av hørevidde og riv ned noe servise som avledning* Spørsmålet er en fatal felle, og må unngås med alle midler. He-he-he... Nå finnes det heldigvis utrolig forskjellige mennesker - både ulike kvinner og ulike menn... Men gjøk er morsomt, det. Får alltid en dame til å tenke på noe annet, vil jeg tro... (en helt logisk avledningsmanøver, mao-!) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Det hintet der hadde til og med jeg tatt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Fins det dysmaskulini? Kvinnfolk forstår ikke en gang ordene ja eller nei. K: Liker du denne kjolen? M: Ja. K: Da tar jeg den andre. M: Javel. K: Du likte den forrige bedre? M: Nei. osv. ;-) Nettopp derfor jeg har begynt å spørre døtrene mine istedetfor mannen min når det kommer til antrekk. Han synes alltid det siste jeg har på meg er penest.... Han har antagelig gitt meg opp *sukk* 0 Siter
keinstein Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 ;-) Nettopp derfor jeg har begynt å spørre døtrene mine istedetfor mannen min når det kommer til antrekk. Han synes alltid det siste jeg har på meg er penest.... Han har antagelig gitt meg opp *sukk* Den delen av kommunikasjonen svikter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.