Gå til innhold

Hjelp til valg av ring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm... må si at jeg syntes ringene var nydlige:)

MEN siden de liksom skal være unike, så vil jeg ikke si hvilken jeg syntes var penest;)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

"Je har itte bruk for giftering, je har nok med døm ringa je har. Ringa ligg lagra rundt vomma mi, der døm sitt på en røslig kar." (eller røslig Panda, alt ettersom.)

(Neida, SÅ røslig er jeg ikke. Men jeg er samboer, og nøyer meg med det, gitt...)

Skrevet

Innrømmer at jeg synes O og P var litt søte, men ikke noe jeg hadde kommet til å kjøpe.

Skrevet

jeg vil ha en uten diamanter, og som ikke er av gull. helst en helt enkel en.

Skrevet

Jeg likte E og F men nå er jeg veldig glad i diamanter og gult gull.

Men egentlig er jeg mest glad i enkle, smale gullringer i gult gull.

Gjest Astral
Skrevet

M

Jeg liker ikke gult gull, og har faktisk en ring som er ganske lik M, og den liker jeg kjempegodt! :) (men er 3 diamanter i min, og det er ikke en giftering). Det som er viktig er jo at du finner en ring som akkurat du liker godt nok til å kunne ha den leeenge! :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Når det gjelder giftering, er jeg av oppfatningen at det enkle er det beste.

Altså en klassisk, glatt ring.

Gjest Blondetopp
Skrevet

En glatt ring - innvendig buet:VIKTIG!

ShitDiddelyDo
Skrevet

E, F og G er finest.

Jeg ser at jeg er den første som nevner dem. Dolere utviser nok engang ufattelig dårlig smak.

ShitDiddelyDo
Skrevet

E, F og G er finest.

Jeg ser at jeg er den første som nevner dem. Dolere utviser nok engang ufattelig dårlig smak.

Stryk F. Det var feiltasting. Den er ikke noe fin.

E er den fineste.

Skrevet

E, F og G er finest.

Du er ikke den første, Jeg har sagt at de er finest.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...