Gå til innhold

Nå reiser jeg til varmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

og blir vekk ei uke.

gleder og gruer meg... reiser fra mann og barn og bare slappe av og kose meg. Det blir utrolig rart.

Er i slutten av 30 åra, å dette er første gang jeg drar på alene ferie... mmmh kansje på tide?

Ha det fint her i kalde nord mens jeg flesker meg i varmere strøk.

Snakkes;-)

Skrevet

Husmødre på sydenferie har en tendens til å bli litt harry.

Jeg studerte et helt hotell med disse greiene. Svensktoppar døgnet rundt.

Skrevet

Husmødre på sydenferie har en tendens til å bli litt harry.

Jeg studerte et helt hotell med disse greiene. Svensktoppar døgnet rundt.

kommer nok ikke til å bli noe harry tur for min del, skal ned å besøke familie og slappe av.

0 festing, men mye god vin blir det nok alikevel!!

Skrevet

Jeg er altså så sjalu!!!

Ei hel uke mokk alene står for meg som paradis.

Ikke misforstå - jeg elsker familien min. Men jeg er så utrolig glad i å være alene, og det er ikke ofte jeg får til det. Dessuten må det være så deilig å slippe ansvar!

Bare stå opp når man har lyst. Spise når man har lyst, så lenge man har lyst, og hva man har lyst. Gjør hva man har lyst. Lese når man har lyst. Sove når man har lyst.

Må bare få til noe slikt jeg også når lillebror blir større!

(Kanskje jeg skal begynne å bearbeide min kjære med det samme?)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kos deg. Skulle ønske jeg var deg. Altså; uten visse detaljer. Jeg ville ikke vært småbarnsmor på vei mot menopausen, men varmere strøk hadde vært noe. I syden, altså. Ikke helvete.

Skrevet

kommer nok ikke til å bli noe harry tur for min del, skal ned å besøke familie og slappe av.

0 festing, men mye god vin blir det nok alikevel!!

Den siste som sa det, ringte kl 2 om natta fra syden, ganske børst og ropte over diskomusikken: "Døh Trine, hvor er han Malik-typen fra Titanic-baren? Da jeg kom fra dassen, var han borte!!"

Jeg svarer: "Hei sann, er det fint på familieferie?"

Diskodama: "Hvem er du ??? Å faen, Keinstein!" Klikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...