Gå til innhold

Hudpleieserie

Anbefalte innlegg

Gjest Lille kvakkung
Skrevet

Hei, skal handle på strawberrynet i kveld og har lyst på en skikkelig god hudpleieserie.

Jeg har blandingshud - blir lett tørr (spesielt etter dusjing), men får også lett kviser i pannen og rundt nesa (T-sonen) dersom jeg ikke pleier huden godt.

Jeg er ung og trenger ingen anti-rynke-greie, men mye fuktighet og rens.

Jeg har gode erfaringer med Lancome, Biotherme og Este Lauder og har lyst til å prøve noe innenfor disse merkene, mer er selvsagt åpen for nye ting:)

Hva jeg vil ha: et rensemiddel, fuktighetskrem (drøy og god lukt) og noe annet som er bra.

Trenger også noe mot comedyner/sorte prikker om det finnes?! Forslag mottas med stor takk:)

Fortsetter under...

Gjest MaryKay
Skrevet

Hei!

Da må du prøve Mary Kay! Herlige produkter til all slags hud, veldig god rens har de også. Den heter 3 in 1 og har rens,maske og skrubb og ansiktsvann i èn tube. De har krystallsliping som hjelper mot sorte prikker, den heter Microdermabration. Se på www.marykaynorway.no

Har lyst til å sende deg min egen web adresse til MaryKay,men det er vel ikke så lurt inne her...

Lykke til!

Gjest togli
Skrevet

Hei!

Da må du prøve Mary Kay! Herlige produkter til all slags hud, veldig god rens har de også. Den heter 3 in 1 og har rens,maske og skrubb og ansiktsvann i èn tube. De har krystallsliping som hjelper mot sorte prikker, den heter Microdermabration. Se på www.marykaynorway.no

Har lyst til å sende deg min egen web adresse til MaryKay,men det er vel ikke så lurt inne her...

Lykke til!

Må man dra hjem til konsulenten, eller driver de med homeparties?

Gjest MaryKay
Skrevet

Må man dra hjem til konsulenten, eller driver de med homeparties?

Det kan du velge selv. Begge deler er like aktuelt. Konsulenten ringer deg, og dere avtaler det som du føler er best, kurs eller bare dere 2.

Du kan ogå bestille på nettsiden jeg sa, men du bør snakke med konsulenten først så hun/han kan anbefale deg etter hva hudtype du har.

På nettsiden finner du konsulenter nær deg, uansett hvor i landet du bor!

Gjest togli
Skrevet

Det kan du velge selv. Begge deler er like aktuelt. Konsulenten ringer deg, og dere avtaler det som du føler er best, kurs eller bare dere 2.

Du kan ogå bestille på nettsiden jeg sa, men du bør snakke med konsulenten først så hun/han kan anbefale deg etter hva hudtype du har.

På nettsiden finner du konsulenter nær deg, uansett hvor i landet du bor!

Takk :-)

Jeg har før kontaktet "min" konsulent, men forstod det sånn at hun ikke drev med homeparties.. Jeg ønsker heller det enn å dra hjem til henne...

Annonse

Skrevet

Jeg anbefaler at du søker eller stiller dette spørsmålet på velværeforumet på kvinneguiden. Der er det noen brukere som har utrolig god kunnskap og gir mange gode råd.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=31

Jeg har kombinert hud med fet underhud og tørr overhud. Har prøvd mye forskjellig, deriblandt lancome. Er mest fornøyd med dermalogicaprodukter som selges av hudpleiere eller på lookfantastic. De er uten mineraloljer og parfyme så de er svært gode for huden. Det negative er at lukten er litt spesiell. Lukter som om tubene er stappfull av skog eller blomster, men dette kommer av at de ikke innholder parfyme.

Jeg bruker nå special cleansing gel, multi active toner og skin smooting cream. Bruker active moist om vår/sommer, men jeg trenger noe fetere om vinteren. Når huden er rød bruker jeg ultracalming cleanser som roer huden.

Du kan sjekke på lookfantastic:

http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/441c1d4b013517d22742c0a8011405e6/Catalog/1423

Dermalogica har også noen prøvekit som er greie for å se om det er noe for huden:

http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.storefront/441c1d4b013517d22742c0a8011405e6/Catalog/1432

Her kan du lese mer om dermalogica:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=159413&hl=dermalogica+kombinert

Utenom dermalogica vet jeg at mange er svært glad i Shiseido sin serie for kombinert hud, men denne har jeg ikke prøvd selv. Den serien kan du finne noe om her:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=125024&hl=

Gjest MaryKay
Skrevet

Takk :-)

Jeg har før kontaktet "min" konsulent, men forstod det sånn at hun ikke drev med homeparties.. Jeg ønsker heller det enn å dra hjem til henne...

Det var da merkelig... Da anbefaler jeg deg å finne en ny konsulent der du bor og gå over til henne. Mary Kay skal utelukkende bestå av service til kunden, så det er du som har all makt. Du finner en ny konsulent på nettsiden til Mary Kay.

Du er forresten ikke alene om å foretrekke å ha kurs hjemme, de aller fleste ønsker det!

Håper du finner en som vet hva Mary Kay står for, lykke til!

Gjest togli
Skrevet

Det var da merkelig... Da anbefaler jeg deg å finne en ny konsulent der du bor og gå over til henne. Mary Kay skal utelukkende bestå av service til kunden, så det er du som har all makt. Du finner en ny konsulent på nettsiden til Mary Kay.

Du er forresten ikke alene om å foretrekke å ha kurs hjemme, de aller fleste ønsker det!

Håper du finner en som vet hva Mary Kay står for, lykke til!

Da skal jeg prøve å finne en som kan stille opp hjemme hos meg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...