Gå til innhold

Ipod

Anbefalte innlegg

Gjest snart kjøp
Skrevet

Om du kunne velge, hva ville du hatt av Nano, mini eller vanligpå 20 GB?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ville selvfølgelig kjøpt den med mest minne.

Tror for øvrig ikke du får 20 gb lenger. Den er nå 30 gb.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ville selvfølgelig kjøpt den med mest minne.

Tror for øvrig ikke du får 20 gb lenger. Den er nå 30 gb.

Ikke minne. HD.

Gjest Musikk i øret
Skrevet

Har denne selv, og er kjempefornøyd. Passe stor (4 gb), lett å ha med. Gubben har den største men den er unødvendig stor. Syns nå jeg, da.

Gjest dilly
Skrevet

Har nettopp kjøpt iPod nano, og jeg er veldig fornøyd. Men om du skal kjøpe nano eller vanlig kommer vel an på hvor masse musikk du skal ha på den og om du har lett for å miste ting som er nesten usynlige.

Skrevet

Har selv mini (men den lages vel ikke lenger), og den er veldig hardfør - ingen riper! Vanlig iPod + Nano får riper og fete fingeravtrykk overalt hvis du ikke har dem i futteral støtt. Men mini har ikke fargeskjerm og bildevisning og sånn da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...