Gå til innhold

Kan vi diskutere Idol nå?

Anbefalte innlegg

Gjest blame
Skrevet

Nå har til og med jeg sett en hel sending, så nå er jeg klar for debatt! Hvem havner i stolen? Jeg tipper iallfall Oda og Marita, synes Vivian gjorde det dårlig i dag, men tror ikke hun havner i stolen likevel. Synes hun har en litt "gneldrete" stemme.

Kjør debatt! :-)

Skrevet

Har egentlig funnet ut at jeg ikke er spesielt glad i discomusikk.

Syns Aleksander skuffet litt i dag, og han Anders syns jeg ikke var bra.

Skrevet

Hmm...lurer på hva jeg gjorde da Oda sang, for jeg hørte ikke henne, tror jeg.

Synes Marita sang småsurt i dag - og så kan godt Aleksander havne i stolen - og så havner sikkert Siri Helene der - eller Oda.

Skrevet

Idol? Nei.

Men du får sikkert med deg det kvinnelige befalet som ble intervjuet og skulle identifisere ulike ansikter på bilder. Hun kjente ikke igjen Bin Laden, Ikke Bush, ikke Kofi Annan osv. Ikke før hun ble vist en Idol-deltaker, da visste hun alt om denne.

Gjest blame
Skrevet

Idol? Nei.

Men du får sikkert med deg det kvinnelige befalet som ble intervjuet og skulle identifisere ulike ansikter på bilder. Hun kjente ikke igjen Bin Laden, Ikke Bush, ikke Kofi Annan osv. Ikke før hun ble vist en Idol-deltaker, da visste hun alt om denne.

Hehe.. Men det går an å se på Idol en stille og ensom fredagskveld OG være oppdatert på verdensbildet. :-)

Jeg håper den dama var et særskilt tilfelle.

Skrevet

Idol? Nei.

Hehe, så den der igår ja. Men tror hun var litt for blond for normalen da, til og med JEG kjente jo igjen alle, utenom han Idol fyren da...han visste jeg ikke hva het..

Gjest ringetiner
Skrevet

Idol? Nei.

Dwet er slike damer som henne, som bør beskyttes mot seg sjøl.

Skrevet

Njæh, i dag vet jeg ikke helt hvem jeg likte best. Det var mye sur sang og dårlige moves.

Skrevet

Njæh, i dag vet jeg ikke helt hvem jeg likte best. Det var mye sur sang og dårlige moves.

Tror Siri Helene, Anders og Marita havner i stolen.

Skrevet

Hehe, så den der igår ja. Men tror hun var litt for blond for normalen da, til og med JEG kjente jo igjen alle, utenom han Idol fyren da...han visste jeg ikke hva het..

Samma her.

Skrevet

NEI OG NEI!

Hvordan kunne Anders ryka foran denne Siri Helene???

Skrevet

NEI OG NEI!

Fordi han sang dårligere, rett og slett.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Da gikk Anders! Noe overraskende, men på ingen måte skuffende :)

Skrevet

Fordi han sang dårligere, rett og slett.

Han er jo godgutten! - Datra mi kjente han fra før.....inhabile vi da.

Skrevet

Da gikk Anders! Noe overraskende, men på ingen måte skuffende :)

Bare JONAS vinner så er det greit :)

Skrevet

NEI OG NEI!

Ja si det!

*sparker i en leketraktor jeg har glemt å rydde*

hehe er vel litt inhabil her jeg siden jeg er fra kristiansand:-)

Gjest vioola
Skrevet

Hmm...lurer på hva jeg gjorde da Oda sang, for jeg hørte ikke henne, tror jeg.

Synes Marita sang småsurt i dag - og så kan godt Aleksander havne i stolen - og så havner sikkert Siri Helene der - eller Oda.

alex skulle gått ut , etter det skulle wisnu gått ut.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Bare JONAS vinner så er det greit :)

Heia Jonas!!

Skrevet

Han er jo godgutten! - Datra mi kjente han fra før.....inhabile vi da.

Han minner meg om Kjartan Salvesen, uten at jeg helt kan forklare hvorfor. Uansett, det kan ikke være bra. Like greit at han gikk ut nå:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...