Hawkwind Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Enda noe fra meg her.. jaja. Tenkte du kanskje ville like extol eller Dream theater (hør fatal tragedy!)? Har sansen for de første to platene til DT - især den første platen deres fra slutten av åttitallet ;-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Skrevet 18. mars 2006 Jeg forstod ikke svaret ditt så jeg nmåtte gå inn i tråden din og se hva jeg hadde skrevet. hehe oisann! *rødmer* Menmen - at du skulle rødme av noe slikt da. Har ikke fått inntrykk av at du er blant de mest beskjedne her på forumet når det gjelder slikt ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Menmen - at du skulle rødme av noe slikt da. Har ikke fått inntrykk av at du er blant de mest beskjedne her på forumet når det gjelder slikt ;-) "Har ikke fått inntrykk av at du er blant de mest beskjedne her på forumet når det gjelder slikt ;-)" Du har du fått helt riktig inntrykk 0 Siter
Haleh Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Flipsyde - Happy Birthday har helt klart stått på repeat de siste dagene.. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Har sansen for de første to platene til DT - især den første platen deres fra slutten av åttitallet ;-) Jeg har ikke hørt alt enda. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.