Gjest rotmo Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Ingen forran, ingen ved siden. En natt med henne, og siden død: http://www.vg.no/bilder/edrum/1142617826327_940.jpg 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Jeg ville heller hatt en natt med henne enn med Charles. 0 Siter
Gjest rotmo Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Jeg ville heller hatt en natt med henne enn med Charles. Si ikke det, han sies å være en praktfull elseker. Du hadde nok blitt fornøyd;) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Siden død ja, det tror jeg på. Det kan ikke være lett å overleve noe sånt... *Grøss* Ikke for det, jeg grøsser like mye over Charles. Enda godt jeg ikke behøver å forholde meg til dem. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Si ikke det, han sies å være en praktfull elseker. Du hadde nok blitt fornøyd;) Hvem vet, kanskje han er en superelsker, selv om han ikke ser slik ut. 0 Siter
Gjest rotmo Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Hvem vet, kanskje han er en superelsker, selv om han ikke ser slik ut. En ulv i fåreklær sies det. Det er jo derfor han har drag på damene. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Det må helt klart være mye kjærlighet inne i bildet mellom de to. For jeg har store problemer med å se for meg at dette forholdet oppsto av estetiske årsaker. Selv hadde jeg fått hjerteinfarkt om den dama der hadde ligget ved min side når jeg våknet på morgenen... 0 Siter
Lucretia Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Syns hun lignet på en krysning mellom David Bowie og John Cleese. Hmm... Sikkert bare jeg som ser det. Men jeg må si de er begge flottere når de er hver for seg, en når de er blandet på den måten. 0 Siter
Gjest rotmo Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Det må helt klart være mye kjærlighet inne i bildet mellom de to. For jeg har store problemer med å se for meg at dette forholdet oppsto av estetiske årsaker. Selv hadde jeg fått hjerteinfarkt om den dama der hadde ligget ved min side når jeg våknet på morgenen... Si ikke det. Kanskje hun er et råskinn i senga;0) 0 Siter
McLoud Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Si ikke det, han sies å være en praktfull elseker. Du hadde nok blitt fornøyd;) Han kan nok utrette de mest fantastisk ting med de greiene vi andre bruker til å høre med. 0 Siter
Gjest rotmo Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Ta sin død av vemmelse da eller ? Du vet vel bedre du som til daglig jobber med mennesker? Innmaten er viktigst. 0 Siter
McLoud Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Du vet vel bedre du som til daglig jobber med mennesker? Innmaten er viktigst. Hadde det vært et kriterium at jeg skulle finne alle disse menneskene pene og tiltrekkende, hadde det blitt en kort og slitsom karriere. Dog, har jeg ingen problemer med å forholde meg profesjonelt til mennesker, uansett hvordan de ser ut. 0 Siter
Babette Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Siden død ja, det tror jeg på. Det kan ikke være lett å overleve noe sånt... *Grøss* Ikke for det, jeg grøsser like mye over Charles. Enda godt jeg ikke behøver å forholde meg til dem. Han har så tettsittende øyne at man uvillkårlig assosierer med en ape. Fy, Babette, det var stygt sagt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Han har så tettsittende øyne at man uvillkårlig assosierer med en ape. Fy, Babette, det var stygt sagt. He he, nå måtte jeg gå og ta en ny titt på bildet! Du hadde selvsagt rett, øynene er tettsittende. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Han kan nok utrette de mest fantastisk ting med de greiene vi andre bruker til å høre med. He he 0 Siter
Gjest rotmo Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Hadde det vært et kriterium at jeg skulle finne alle disse menneskene pene og tiltrekkende, hadde det blitt en kort og slitsom karriere. Dog, har jeg ingen problemer med å forholde meg profesjonelt til mennesker, uansett hvordan de ser ut. Nesten tordentale dette:) 0 Siter
McLoud Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Nesten tordentale dette:) Nei, men det var jævla godt og fornuftig sagt. :-) 0 Siter
Gjest rotmo Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 Nei, men det var jævla godt og fornuftig sagt. :-) Joda:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.