Gå til innhold

Disse to idiotene som sitter...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

...og rølper bak meg på tv2 nå, er det virkelig noen som finner de morsomme?

Maken til talentløs barnehagehumor har jeg knapt sett maken til.

Hvorfor er disse to mongisene populære? For jeg har jo registrert at de er det. Kan ikke fatte og begripe at de ikke ble tatt av lufta etter sitt første show.

Det er så elendig at det er flaut.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• Mary Poppins

12

• Lucretia

7

• Dorthe

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Helt enig, jeg har sett bronsefinale i curling isteden som Norge tapte mot Sverige.

I morra skal jeg se finalen i kjelkehockey mellom Norge og Canada, det blir nok rått spill tenker jeg. USA-Norge var jo rene boksekampen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Helt enig, jeg har sett bronsefinale i curling isteden som Norge tapte mot Sverige.

I morra skal jeg se finalen i kjelkehockey mellom Norge og Canada, det blir nok rått spill tenker jeg. USA-Norge var jo rene boksekampen.

Så Norge er i finalen? Ikke dårlig!

Nei, hva det er med disse to skapningene og folk som ler av dem kan jeg virkelig ikke forstå.

Det eneste jeg har sett på med glede av disse to var når den største av idiotene hoppet i Holmekollen. Men det var egentlig mest fordi jeg håpet han skulle gå så til de grader på ræva at vi slapp å se idioten på skjermen på mange år.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, hva det er med disse to skapningene og folk som ler av dem kan jeg virkelig ikke forstå.

Det eneste jeg har sett på med glede av disse to var når den største av idiotene hoppet i Holmekollen. Men det var egentlig mest fordi jeg håpet han skulle gå så til de grader på ræva at vi slapp å se idioten på skjermen på mange år.

Da. Før jeg blir hengt.

Skrevet

jeg glor på National Geographic :-)

glor vel mest på laptopen om jeg skal være ærlig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

jeg glor på National Geographic :-)

glor vel mest på laptopen om jeg skal være ærlig.

Jeg glor på skjermen jeg også, men galskapen sto og gikk i bakgrunn. Gadd ikke se om det var noe annet fornuftig å se på. Har begrenset med kanaler her jeg nå sitter.

Men det å høre på tullingene er definitivt selvpining.

Skrevet

Jeg glor på skjermen jeg også, men galskapen sto og gikk i bakgrunn. Gadd ikke se om det var noe annet fornuftig å se på. Har begrenset med kanaler her jeg nå sitter.

Men det å høre på tullingene er definitivt selvpining.

stakkars deg da, du får stenge av da:-)

hmm kanskje du har noe og lære av "småbarnsmødre", vi kan stenge av når det blir altfor mye plagsom bakgrunnslyd;-) "øra hører det de vil med andre ord"

kjeder meg vel litt i kveld, så jeg taster samt bytter kanal i hytt og pine:-)

Skrevet

Jeg ser på senkveld jeg. Men så ser jeg det meste som går på tv enten det er bra eller dårlig. Thomas og Harald er ikke de aller morsomste, men jeg tåler å se dem. Var faktisk blant publikum der for to uker siden, da ei venninne fra Stavanger var på besøk, og plent skulle ha meg med :) Det var skikkelig morsomt. Fikk ikke med meg så mye av det de sa, for de underholdt tv-seerne ikke publikum. Men Thomas Leikvoll var publikumsvert og underholdt oss både før showet, i pausen, under showet, og etter. Han gjorde det til en morsom opplevelse! :D

Skrevet

I kveld så jeg dette programmet for første gang. Og konklusjonen må bli at det også var den siste. (Jeg satt og venta på at PC-en skulle bli ledig.)

Jeg er helt enig med deg, det var svært lite underholdende.

Skrevet

Jeg så IQ-testen hvor han samme hadde 120 i IQ og han andre 104. Du skulle sett trynet til han som hadde minst.

Jeg er så interessert at jeg ikke engang vet hva de heter.

Skrevet

Da. Før jeg blir hengt.

Hehe. Jeg tviler på at han hopper flere ganger.

Skrevet

Hehe. Jeg tviler på at han hopper flere ganger.

mener og tro jeg har gått glipp av noe her:-)

eller er jeg bare sløv??

Skrevet

eller er jeg bare sløv??

Harald hoppet i holmenkollen, men det er lenge siden nå. Han gjorde det overraskende bra til en å hatt så liten tid å øve på. Eller.. Jeg vet ikke hva som er overraskende bra for jeg har ikke prøvd og vet ikke hvor vanskelig det er :P

Men det var inntrykket jeg fikk. Han landet på beina. Om jeg husker riktig.

Skrevet

eller er jeg bare sløv??

Den gang da og hver gang når. Hihi. SDD skrev feil :o)

Skrevet

Den gang da og hver gang når. Hihi. SDD skrev feil :o)

hehehe Dorthe er som alltid i godt humør:-)

Da var jeg sløv altså:-)

Skrevet

Harald hoppet i holmenkollen, men det er lenge siden nå. Han gjorde det overraskende bra til en å hatt så liten tid å øve på. Eller.. Jeg vet ikke hva som er overraskende bra for jeg har ikke prøvd og vet ikke hvor vanskelig det er :P

Men det var inntrykket jeg fikk. Han landet på beina. Om jeg husker riktig.

ja, husker jeg så det hoppet, ganske modig må jeg si..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg så IQ-testen hvor han samme hadde 120 i IQ og han andre 104. Du skulle sett trynet til han som hadde minst.

Jeg er så interessert at jeg ikke engang vet hva de heter.

Kan ikke skjønne at noen av de der har mer enn 50 i IQ.

De må ha juksa.

Skrevet

Kan ikke skjønne at noen av de der har mer enn 50 i IQ.

De må ha juksa.

Utrolig men sant. Mensa var tilstede til og med.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Utrolig men sant. Mensa var tilstede til og med.

Det beviser i så fall en gang for alle at folk med høy IQ ikke nødvendigvis er spesielt smarte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...