Gå til innhold

Disse to idiotene som sitter...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du burde drikke mer ;)

Jeg skal ta det igjen neste helg. :)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• Mary Poppins

12

• Lucretia

7

• Dorthe

6

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

I kveld så jeg dette programmet for første gang. Og konklusjonen må bli at det også var den siste. (Jeg satt og venta på at PC-en skulle bli ledig.)

Jeg er helt enig med deg, det var svært lite underholdende.

Til nå er det ingen her som har syntes de er morsomme. Rart så mange ser på dem.

Men det er ikke bare det at de ikke er morsomme. Programmet er direkte pinlig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ser på senkveld jeg. Men så ser jeg det meste som går på tv enten det er bra eller dårlig. Thomas og Harald er ikke de aller morsomste, men jeg tåler å se dem. Var faktisk blant publikum der for to uker siden, da ei venninne fra Stavanger var på besøk, og plent skulle ha meg med :) Det var skikkelig morsomt. Fikk ikke med meg så mye av det de sa, for de underholdt tv-seerne ikke publikum. Men Thomas Leikvoll var publikumsvert og underholdt oss både før showet, i pausen, under showet, og etter. Han gjorde det til en morsom opplevelse! :D

Håper du kasta noe på dem fra salen. :)

Skrevet

Det beviser i så fall en gang for alle at folk med høy IQ ikke nødvendigvis er spesielt smarte.

Vel, han så ikke særlig interessant ut han som kom fra mensa heller ;o)

Skrevet

Det beviser i så fall en gang for alle at folk med høy IQ ikke nødvendigvis er spesielt smarte.

*Sheba ser lysere på livet*

hehe:-)

Gjest vioola
Skrevet

Til nå er det ingen her som har syntes de er morsomme. Rart så mange ser på dem.

Men det er ikke bare det at de ikke er morsomme. Programmet er direkte pinlig.

er ikke bra , men på fredager vil jeg se underholdning.. ikke filmer og sånt.

så da faller det på Idol , nytt på nytt , skavland og senkveld

ShitDiddelyDo
Skrevet

er ikke bra , men på fredager vil jeg se underholdning.. ikke filmer og sånt.

så da faller det på Idol , nytt på nytt , skavland og senkveld

Nytt på Nytt er kult. Har sansen for Anne Cath. Skavland er kos.

Skrevet

Nytt på Nytt er kult. Har sansen for Anne Cath. Skavland er kos.

Ja Nytt på nytt er helgens høydepunkt! Var forøvrig på Latter og så anne kath opptre i februar, hun er så utrolig morsom, og kjapp i huet. Og måten hun hetset pia haraldsen, og han plastikkmannen fra motepolitiet :) Lo godt. Og dama er full av herlig selvironi!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja Nytt på nytt er helgens høydepunkt! Var forøvrig på Latter og så anne kath opptre i februar, hun er så utrolig morsom, og kjapp i huet. Og måten hun hetset pia haraldsen, og han plastikkmannen fra motepolitiet :) Lo godt. Og dama er full av herlig selvironi!

Ja, dama er åpenbart intelligent. Med mindre de har noe tilnærmet manus i Nytt på Nytt er det imponerende hvor raskt hun tar ting og kommer med morsomme poenger.

Dessuten ser jeg av hem hun hetser at vi misliker de samme personene. :)

Spørs om jeg ikke bør få med meg et show med henne en dag.

Skrevet

Ja, dama er åpenbart intelligent. Med mindre de har noe tilnærmet manus i Nytt på Nytt er det imponerende hvor raskt hun tar ting og kommer med morsomme poenger.

Dessuten ser jeg av hem hun hetser at vi misliker de samme personene. :)

Spørs om jeg ikke bør få med meg et show med henne en dag.

Anbefales på det varmeste!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg skal ta det igjen neste helg. :)

Det er bra. Det har jeg planer om og =)

Mary Poppins
Skrevet

Slutt å tull! Harald og tomas er så morsomm eatt (jeg så ikke programet idag men eller..........s).

ShitDiddelyDo
Skrevet

Slutt å tull! Harald og tomas er så morsomm eatt (jeg så ikke programet idag men eller..........s).

Seriøst?

Jeg kan ikke tenke meg noen mindre morsomme folk enn de to der. Det er greit nok at folk ikke er morsomme, men deres show er så til de grader pinlig at det er flaut å se på.

Mary Poppins
Skrevet

Seriøst?

Jeg kan ikke tenke meg noen mindre morsomme folk enn de to der. Det er greit nok at folk ikke er morsomme, men deres show er så til de grader pinlig at det er flaut å se på.

Seriøst?? Jeg tror ikke du har sett på dom nok. Jeg synea de er veøldig morsomme - men nå er jo du svært kritisk da ;)

*gjemmer seg*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Seriøst?? Jeg tror ikke du har sett på dom nok. Jeg synea de er veøldig morsomme - men nå er jo du svært kritisk da ;)

*gjemmer seg*

Jeg har sett alt for mye på dem. Det rant bare over i kveld selv om de ikke engang kjørte det patetiske stuntet hvor de setter en b-kjendis på kafè og får skapningen til å drite seg loddrett ut på en sånn måte at det kun blir flaut.

Alltid kritisk. :)

Men du er sikkert full hver gang du ser showet og da blir alt gøy, så du er unnskyldt. :)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har sett alt for mye på dem. Det rant bare over i kveld selv om de ikke engang kjørte det patetiske stuntet hvor de setter en b-kjendis på kafè og får skapningen til å drite seg loddrett ut på en sånn måte at det kun blir flaut.

Alltid kritisk. :)

Men du er sikkert full hver gang du ser showet og da blir alt gøy, så du er unnskyldt. :)

Hhehe| ja har vært noe påvirker (av alkohol) hver gang jeg har sett det.

Hehe jeg holder på ¨lage taco, også plustselig gikk brannalarmen i hele bygningenen nå.. hehe det var meg gitt..hadde glemt å ta på viften.

Forferdelig morsomt akkurat nå.

*ler meg skakk*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hhehe| ja har vært noe påvirker (av alkohol) hver gang jeg har sett det.

Hehe jeg holder på ¨lage taco, også plustselig gikk brannalarmen i hele bygningenen nå.. hehe det var meg gitt..hadde glemt å ta på viften.

Forferdelig morsomt akkurat nå.

*ler meg skakk*

Hehe, våknet hele bygningen på grunn av deg? :)

Mary Poppins
Skrevet

Hehe, våknet hele bygningen på grunn av deg? :)

jEPP! alle stod ute i pysj (riktig nok i bare et par minutter) før jeg kom ut og måtte tilstå at jeg bare holdt på med litt taco!

ShitDiddelyDo
Skrevet

jEPP! alle stod ute i pysj (riktig nok i bare et par minutter) før jeg kom ut og måtte tilstå at jeg bare holdt på med litt taco!

Du er nok en populær nabo. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...