Gå til innhold

Disse to idiotene som sitter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hhehe| ja har vært noe påvirker (av alkohol) hver gang jeg har sett det.

Hehe jeg holder på ¨lage taco, også plustselig gikk brannalarmen i hele bygningenen nå.. hehe det var meg gitt..hadde glemt å ta på viften.

Forferdelig morsomt akkurat nå.

*ler meg skakk*

Hehe. Det har jeg opplevd på nattestid. Bare at da har jeg vært i drømmeland mens andre har utløst alarmen. Å måtte stå opp, kle på seg, og gå ut, midt på natta når man egentlig skulle ligge godt inntullet i den varme dyna, er kjipt :(

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• Mary Poppins

12

• Lucretia

7

• Dorthe

6

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Hehe. Det har jeg opplevd på nattestid. Bare at da har jeg vært i drømmeland mens andre har utløst alarmen. Å måtte stå opp, kle på seg, og gå ut, midt på natta når man egentlig skulle ligge godt inntullet i den varme dyna, er kjipt :(

Det er drit kjipt rett og slett. Men akkurat i nværende tidsunkt synes jeg det er forferdelig morsomt.

Tacos min begynner snart å bløi klar, men jag fant ut at jeg skulle lage nachos i stedet, så nå er kjøttdeigen tekt og står i ovnen med ost og potetgull :)

Skrevet

Det er drit kjipt rett og slett. Men akkurat i nværende tidsunkt synes jeg det er forferdelig morsomt.

Tacos min begynner snart å bløi klar, men jag fant ut at jeg skulle lage nachos i stedet, så nå er kjøttdeigen tekt og står i ovnen med ost og potetgull :)

Pass på så du ikke utløser alarmen igjen da ;)

Bon apetit! Nå skal jeg legge meg! Natta!

Mary Poppins
Skrevet

Du er nok en populær nabo. :)

Hehe de er blitt så vant til meg her atte ;)

Mary Poppins
Skrevet

Du er nok en populær nabo. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, ikke første gang du har startet brannalarmen midt på natta? :)

Mary Poppins
Skrevet

Pass på så du ikke utløser alarmen igjen da ;)

Bon apetit! Nå skal jeg legge meg! Natta!

Ik no stress, nachos min er ferdig og jeg spiser ;)

Mary Poppins
Skrevet

Hehe, ikke første gang du har startet brannalarmen midt på natta? :)

Hehe femte gangen kanskje?

Men jge er veldig godt likt her i bygget (heldigvis), så alle synes bare det er festliog å bli vekt av meg hehe :)

(forresten så kjenner jeg nesten alle som bor ved meg :) )

Skrevet

Nå er det på tide at jeg legger meg. Vært våken i 40 timer. Ugh. God natt, dere to! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe femte gangen kanskje?

Men jge er veldig godt likt her i bygget (heldigvis), så alle synes bare det er festliog å bli vekt av meg hehe :)

(forresten så kjenner jeg nesten alle som bor ved meg :) )

Hehe, da skal du faen meg være glad for at du er ganske populær, hvis ikke hadde du ratt fått høre. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå er det på tide at jeg legger meg. Vært våken i 40 timer. Ugh. God natt, dere to! :)

40 timer?

Wow.

Det er imponerende. Etter 24 timer går jeg rundt i en transe, småfull, sier dumme ting og er helt plante. :)

Mary Poppins
Skrevet

Hehe, da skal du faen meg være glad for at du er ganske populær, hvis ikke hadde du ratt fått høre. :)

Jeg er fornøyd med det ja. Men de fleste i bygget her har vært på noen helvetes bra nachspiel hos meg etterhvert så det skulle bare mangle ;)

Mary Poppins
Skrevet

Oi det var mange timer... jeg har nå vært på fylla 7 av 9 dager.. det står respekt av det eller hva? ;)

Skrevet

Her aner jeg bakenforliggende motiver, og undertrykte følelser. Kan det stemme at du innerst inne føler deg seksuelt tiltrukket av både Thomas og Harald, samtidig som det er en uoverkommelig barriere å komme ut av skapet?

Ifølge Freud er seksualitet og aggressivitet grunnleggende følelser som styrer hele vårt følelsesliv.Jeg tror kanskje nå det er viktig for deg å både erkjenne og anerkjenne hvem du er, og hva du står for:-)

Din venn og støtte,

Gjest tintintin
Skrevet

Her aner jeg bakenforliggende motiver, og undertrykte følelser. Kan det stemme at du innerst inne føler deg seksuelt tiltrukket av både Thomas og Harald, samtidig som det er en uoverkommelig barriere å komme ut av skapet?

Ifølge Freud er seksualitet og aggressivitet grunnleggende følelser som styrer hele vårt følelsesliv.Jeg tror kanskje nå det er viktig for deg å både erkjenne og anerkjenne hvem du er, og hva du står for:-)

Din venn og støtte,

Åh helvete, jeg blir altså forbanna hver gang jeg ser Tor Endresen, Per Asplin, Wenche Myhre osv. på skjermen. Disser og lignende artister provoserer meg pga. sitt vanvittige minespill og "energi". Hmm, tør ikke tenke tanken helt ut på hva dette kan bety iflg. din teori:-)

hare1365380455
Skrevet

Hhehe| ja har vært noe påvirker (av alkohol) hver gang jeg har sett det.

Hehe jeg holder på ¨lage taco, også plustselig gikk brannalarmen i hele bygningenen nå.. hehe det var meg gitt..hadde glemt å ta på viften.

Forferdelig morsomt akkurat nå.

*ler meg skakk*

Hehe, du altså...;)

Skrevet

Åh helvete, jeg blir altså forbanna hver gang jeg ser Tor Endresen, Per Asplin, Wenche Myhre osv. på skjermen. Disser og lignende artister provoserer meg pga. sitt vanvittige minespill og "energi". Hmm, tør ikke tenke tanken helt ut på hva dette kan bety iflg. din teori:-)

Skjønner din bekymring. Og jeg aner nok noen underliggende, dulgte, fortrengte behov her og;-)

Skrevet

100% enig. Jeg finner null underholdningsverdi ved det de leverer.

Skrevet

Thomas og Harald er kongebra jo!

Så ikke alt igår, men jeg syns de er morsomme jeg. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...